- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takze zname ceny rychliku: u SA 78-111 Kc/km... na druhe strane u CD 125 Kc/km
ale zaroven uz take vime proc Jancura bez boje utekl z Libereckeho kraje. Pro Liberecky kraj byla nabidka od CD 110 Kc/km (dnes dostavaji pouze 60 Kc/km), ale u SA se pocitalo s cenou kolem 135 Kc/km. Co z toho plyne ?
CD skutecne opravnene mluvi o ztrate z regionalni dopravy (a to nemluvim o tom, ze kraje plati pozde).
CD skutecne dotuji regionalni dopravu z rychliku. (je to spatne, ale za soucasneho stavu to asi ani jinak nejde).
Pomluva o dumpingove cene CD v Libereckem kraji, ktera prisla od SA se nezaklada na pravde (tech 110 Kc/km mi vzhledem k soucasnym 60Kc prijde docela realnych). Dumpingove ceny predvadi spise SA... pokracovani
... pokracovani... CD v souhrnu cen vychazi levneji nez SA, ale SA nabizi novejsi vozy, takze to je OK. Uz verim, ze CD volaji po konkurenci, protoze regionalni doprava je logicky drazsi nez rychlikova a neda se jezdit za cca polovinu ceny, jak se deje dnes. Reci o podfinancovani a ztrate budou pravdive. A ted jake jsou moznosti narovnani situace ?
a) Bud CD snizi cenu u rychlikove dopravy, ale bude chtit po krajich uhrazeni cele castky (te kterou Jancura oznacil za dumpingovou). Pak ale neni pravda, ze stat usetri, protoze kraje na to nemaji a budou to pozadovat od statu. Jen hold penize pujdou delsi cestou.
b) Zdrazi se jizdne v regionalni doprave o 100%, protoze pokud to nezaplati kraj, tak nekdo tu ztratu zaplatit musi. Platit za osobak 2x tolik co za rychlik mi prijde pritazeny za vlasy.
c) zrusi se vic nez 50% regionalnich spoju, coz je zase pro znacnou cast cestujicich neprijatelne.
...pokracovani...
...ale třeba to, co jezdí v Německu.
Kromě závistivců a vyložených lůzrů, kteří v životě nic nedokázali se tu ozývají i hlasy, že Jančura pořád jen mluví a vlaky ještě nevyjely. Já se mu nedivím, protože je to při současné politické i ekonomické situaci opravdu velký risk, který může zásahem "vyšší moci" způsobit snadno i zánik samotné SA. Kdo neví, jaké to je vzít vlastnoručně vydělaných 100 mega plus půjčených pár miliard a koupit za ně vlaky, nechť prosím pomlčí. Jančura je člověk, který se vypracoval od nuly a úspěch svého podnikání postavil na pracovitosti a nadstandardních službách.
Opravdu netuším, kde berete ty informace. Nevím, jestli je Jančura dobrý nebo podvodník. Soukromníci už na kolejích jezdí. Jezdí a nekecají. A v jiných oborech vyrábí a nekecají. A IDNES jim nedělá soustavně reklamu. A na závěr jedna otázka. Jak víte, když tady někdo napíše názor, že nic v životě nedokázal? Máte křišťálovou kouli ?
na 15 regionalnich tratich, napr. Praha-Brno.... hmm, jojo, CR je mala zeme, cele jen jeden maly region...
Ve srovnání například s Ukrajinou je Česko opravdu malá země. Vzdálenost mezi Prahou a Brnem či Ostravou máš do čtyř hodin projetou...
Byl jsem na Ukrajině a to jsou spoje, které trvají i 14, 18, ba i 38 hodin. Za 38 hodin jsem byl přepraven z Užhorodu až na Krym. Takže obecně naše země má tratě docela krátké.
Jsem zvědavý jak ten vlak vydrží jednu cestu fotbalových fanoušků na nějakž rizikový zápas
pro rizikové zápasy vypravují ČD mimořádné vlaky a na nich zelené "dobytčáky" .. a jak bude část ryclíků pod SA (pokud Jančura zase neprchne) tak budou mít volné vagony ..
Po kolejích z Liberce do Ústí, když je nejbližší trolej od Liberce až v Děčíně. A Siemens, dle pantografu nevypadá na nafťáka :o))))
Přitom elektrifikace traťí na liberecku je hóóóódně v nedohlednu ......
Dezyro je primárně motorová souprava.
jednotek Siemens Desiro. A kapacitně stejně nestačí.
V tom bych z Prahy do Brna nechtěl jet.