- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pred mesicem letel z NY do Kieva a pak do Prahy na Boeing 767-300/300ER Aerosvit Ukrajina. Co vam muzu rict. Servis vynikajici te letusky.... Zbrusu nove letadlo. Jidlo super. Piti.. V kazdem salony stal stul z piti behem celeho letu. Pivo, dzusy, mineralka kolik toho muzes vypit. A hlavne stalo min nez letet z Luft. Nebo CSA
Z ČSA jsem poslední dobou čím dál víc zklamaná. Naposledy když jsem letěla nám zrušili let z Minsku, museli jsem letět s běloruskou leteckou společností a to byla opravdu bída, navíc měl tento let několika hodinové zpoždění díky technickým problémům s letadlem.
Za pár dní letím opět s ČSA tak doufám, že mě opět něco nemile nepřekvapí. Každou chvíli se píše v novinách, jak začíná ČSA šetřit (viz ona předletová technická kontrola). Upřímně, mě tyto informace vůbec nenechávají před letem klidnou
S CSA lítám docela rád.I jsem jim kdysi vojel pár letušek.
Sice už si nepamatuji let. společnost, ale z Magadanu do Yakutska pilot asi moc nezkontroloval letadlo a "šoupnul" to s námi do křovisek za dráhou. Zamrznuté klapky. Lepší než matějská No a jak letadlo narušilo krustu ledu a my museli vyskakovat, měli jsme to i s koupelí v -30 °C. Zavazadla pochopitelně letěla den předem. To byl pohled a zážitek k nezaplacení
S ČSA takový luxusní zážitek nikdy nedostanete
Cestující z NY byli rozděleni s několikahodinovým zpožděním na různé lety na různá místa po Evropě. Asi desetičlenná skupina, která letěla do Varšavy dorazila bez jediného zavazadla. Ta se nejspíš povalují ještě na JFK nebo si putují někde po planetě. Gratulace ČSA a tomu, jak to dokázali zmanagovat.
a díky tomu jsem letěl s Lufthansou. To byla paráda.... v turistické třídě jako v první... To se s ČSA nedá vůbec srovnat - tam za druhé pití chtějí zaplatit... Již nikdy více ČSA.
Letel jsi vubec nekdy prvni tridou? Nebo aspon business? Jinak souhlas, jen clovek padly na hlavu by letel s CSA pres ocean..
Do nedávna jsem si myslel, že ČSA jsou celkem dobrá letecká společnost. Už si to nemyslím. Poslední dobou se množí počet různých nehod, víc než dříve. Teď ke všemu se rozhodlz šetřiit na bezpečnostních opatřeních. Jde to s nimi od 10 k 5. K tomu ještě politicky dosazený management, který před tím v letectví nedělal. Opravdu by mně zajímalo jaké je jejich zadání. Začínám se přiklánět k názoru že mají ČSA přivést na pokraj krachu.
To co píšete je nesmysl... Pokud jste nějaké články přečetl, víte, že se porouchalo pozemní startovací zařízení, s tím nemá ČSA nic společného. A co se týká té Vaší bezpečnosti, je to naprostý nesmysl, letadlo je samozřejmě mechaniky v pravidelných intervalech kontolováno, přesně tak jak předepisuje norma. Jde jen o to že když letadlo někde 3-4 hodiny stojí, tak ho potom neobchází šéf mechanik i kapitán, ale jen kapitán. Rozhodně si pod tím nepředstavujte, že dřív bylo zvykem aby letadlo mechanici těsn před startem prolezli šroubek po šroubku, obešli ho úplně stejně jako kapitán a buďte si jist, že pilot si dá mnohem větší pozor než mechanik, protože jemu jde o život.
někde psali že to byl A32é a ten do new yorku ani nedoletí na dálkové lety mají A310
No ve standartním provedení A310 do New Yorku nedoletí, ale ČSA je mají s přídavnými vestavěnými nádržemi, takže jdou tohoto letu schopné. Jen se vtipkuje že na New Yorském letišti měla přednost jen tři letadla Air Force One, Concorde (ještě když létal) a A310 OK-... protože ty tam dolétavají vždycky nasucho... ale nebojte tak úplně pravda to není, vždycky mají dostatčnou rezervu.
někde pasli že to byl A320 který do new yorku ani nedoletí na dálkové lety používají A310
320 je pro krátké a střední tratě,310 pro střední a dlouhé.
Kdo tady píše, že ČSA jsou otřesný (neříkám, že jsou úžasný), tak jste asi ještě neletěli s ALITALIA nejen totalní hnus uvnitř letadla, ale ve staré 767 jsem byl stoprocentně přesvědčenej, že ten břeh v Jižní americe v životě neuvidim