Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Česká pošta se převléká, z přepážek zmizí ochranná skla. Podívejte se

Místo čekání ve frontě dostanete pořadové číslo, a když budete mít štěstí, také si sednete. Dopis, se kterým jste přišli, podáte pracovnici přepážky přímo do ruky, po ochranném skle není památky. Tak mají vypadat pobočky České pošty v blízké budoucnosti. "Budou stejně bezpečné jako teď," ujišťuje šéf státního podniku Petr Sedláček.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

GoogleBomber

BRAVO!

No konečně, toto trvalo. Z osobní zkušenosti mohu potvrdit, že provoz poštovních úřadů bez přiblblých skel je daleko praktičtější. Balík položíte na pult přímo, žádné podávání skrz akvárium. Doufám, že zároveň budou všechny přepážky univerzální a půjde na nich provést jakákoliv operace a budou tak rovnoměrně vytížené. Nyní stojíte ve virtuální frontě, do které vás zařadil pořadníkový systém a u 3 dalších přepážek se úřednice dloubou v nose. Pak by pošty byly opravdu světové, protože takto to ve světě úspěšně funguje.

P.S.: Přiblblá otázka v anketě, vytržená ze souvislosti.

0/0
17.6.2009 20:23

gotzur

Určitě zaměstnancům vzrostou

také platy... až na ně budou lidi "plivat" ty svoje bacily.

0/0
17.6.2009 1:01

gaDzin

Re: Určitě zaměstnancům vzrostou

a co ma rikat prodavac(ka) v krame? urednik(ce) na urade? banker(ka) na klientskem centru?

0/0
18.6.2009 14:14

gotzur

Re: Určitě zaměstnancům vzrostou

Pošta je myslím v porovnání s ostatními specifická. Jedná se i o hledisko bezpečnostní. V některých bankách mají alespoň ochránku, i když je na dvě věci. Ale to je jen můj názor.

0/0
18.6.2009 17:50

cvergl

O kolik zdraží známky

To by mě zajímalo o kolik korun tato změna a "polidštění" pošty prodraží dopisy a ostatní poštovní služby.Zase si jen někdo chce vybudovat pomník.

0/0
17.6.2009 0:01

Mallik

Re: O kolik zdraží známky

Spíše jde o skutečné investice do poboček které tady zůstanou až dojde k přeměně na akciovou společnost, ta se již nebude muset s obcemi bavit a vyjednávat o náhradě/zrušení nevydělečných poboček často pro nikoho. Za minulé vlády bylo cíle GŘ Kratiny maximalizovat zisk který pak přeběhl do státního rozpočtu, ovšem bylo to za cenu silného podinvestování firmy....je až z podivem že na poštách jsou ještě tiskárny staré 16 let, Felicie do které normální řidič nesedne pokud nemá skvělé životko ;-D a nehodlá zemřít. Proto očekávaný zisk jen 100mil CZK. Peníze konečně potečou do investic, tedy tam kam patří.

0/0
17.6.2009 19:24

Nezničitelné Monstrum Reloaded

Nevěřím, že ty holky na obrázku jsou běžné pošťačky

To budou nějaké fifleny z ředitelství, které nikdy nedržely v ruce balík.

0/0
16.6.2009 22:38

paulius

Nafintěné sůvy

Doufám, že pracovnice pošt "převlečou" i své jednání...

0/0
16.6.2009 21:57

Tomáš Nemravný

Vytápění

A přestane se taky vytápět na obvyklých 28°C?

0/0
16.6.2009 21:42

Mallik

Re: Vytápění

Ventilace se řešit nebude a jako muž dostabete povinně!!! kravatu ;-)

0/0
17.6.2009 19:59

2mmmm_2

Celkově:

pošťaček je mi až líto, ale ty přepážkové pracovnice (většinou), darmo mluvit, je mi z nich až zle...

0/0
16.6.2009 21:16

2mmmm_2

Další problém: doručovatelky X letáky...

Na poště nikomu nevezmou balík přes 15 kg - to snad stále platí. Ale doručovatelky mnohdy musí táhnout letáky o váze mnohem vyšší....

0/0
16.6.2009 21:15

Mallik

Re: Další problém: doručovatelky X letáky...

Ale kdeže :)  cenné a obyčejné balíky do 20 Kg a obchodní do 30Kg.

0/0
17.6.2009 19:20

2mmmm_2

Skla u přepážek - detail...

Podstatná je přímo zoufalá otrávenost a neochota přepážkových pracovnic, dost zřetelně dávajících najevo, že je jejich špatně placená práce absolutně nebaví...nemám o bankách iluze, ale základní zdvořilost tam přeci jen pokročila dál...o službách pošty raději nemluvit...Rv

0/0
16.6.2009 21:11

Mallik

Re: Skla u přepážek - detail...

Tak asi bych řekl jak na které pobočce a jak kdy. Bohužel né vždy dovedou i ty nejotrlejší pracovnící být vlídní a ochotní celý den, zvlášť když na někdo zrovna chrlil svoji zlost a často vulgárním projevem. V bance by takové klienty prostě vyhodila ostraha ;-)  Pryč s falešným strachem...

0/0
17.6.2009 19:27

velbloud

Bezpečnost se nesníží

Banky a finanční ústavy taky odstranily skla, tak proč ne pošta. Akorát dostanou větší zásah bacilů šířících se vzduchem.

0/0
16.6.2009 20:27

LazyFatMan

Re: Bezpečnost se nesníží

Ne? Podívej se na libovolné zprávy, když tam je záznam z přepadení banky, VŽDYCKY jde o otevřenou pokladnu.

0/0
17.6.2009 9:34

Mallik

Re: Bezpečnost se nesníží

ALe to není problém. Důležité je dodržovat bezpečnostní pokyny, pak ať si lupič to minimum co může být volně v pracovním stole odnese, zaplatí to pojišťovna.

0/0
17.6.2009 20:05

JosefŇ

pošta

Většinou když mi něco příijde a neni to jen obyčejný dopis, tak se pošta ani nenamáha doručení do bytu, oznamenka ve schránce a starej se.

0/0
16.6.2009 19:15

sadlo.sadlo

pošta?

jak se dají hezky zbytečně vyhazovat peníze, nevím tedy jak v jiných městech, ale u nás v malém 10tis. městečku jsou pořadové lístky už nějaký ten pátek, pravda nevím jak je to v menších obcích okolo, kde zajde na poštu pár lidí a frontu tvoří maximálně 2-3lidé, odstraňování bezpečnostních skel je zbytečnost, která bude stát nějaký další peníz a naopak zvýší bezpečnostní riziko, když budou zloději vědět, že už tam nejsou skla, tak tím spíš to půjdou zkusit, třeba to něco hodí....spíš bych se zaměřil na časy doručování zásilek, místo odpoledne, kdy většina pracujících není doma to přesunout na odpolední 16-17h, balíky to samé, navíc pokud by pošta preferovala model jako má např. PPL - telefoní číslo zákazníka - volání před doručením...ušetřila by nemalé peníze za nesmyslné ježdění s balíky, ale to by potom pošta nemusela mít pobočky, když by 90% listovních zásilek a balíků bylo doručeno při prvním rozvozu

0/0
16.6.2009 18:22

Neumětel

Veselá historka ze Slovenské pošty

Firma posílala několik balíků na Slovensko. Jelikož tam zrovna kolega měl cestu, tak jsme se rozhodli, že je vezme do auta a pošle ze Slovenska, abychom ušetřili poštovné. A nastal problém. Pokud je na balíku uvedená adresa odesílatele v ČR a balík nelze doručit, tak je automaticky vrácen na nějakou sběrnou poštu v Trenčíně. Odesílatel v ČR se to nemá šanci NIJAK dozvědět (pošta nedá vědět), protože odesílatel nemá číslo balíku, který se zásilce přiřadí až po odeslání. Prostě pošlete balík a děj se vůle boží!

A nakonec perlička. Ten balík lěží nějaký čas v Trenčíně na poště a po uplynutí nějaké lhůty ji pošťáci OTEVŘOU a když je tam něco cenného, tak to PRODAJÍ.

0/0
16.6.2009 17:35

qwerty1234561

Re: Veselá historka ze Slovenské pošty

haha vy ste dementi, no havně že ste ušetřili pár stovek

0/0
16.6.2009 18:03

Mallik

Re: Veselá historka ze Slovenské pošty

SPíše mne fascinuje Váš postupu. Jedna nejmenovaná žitavská banka též pro české klienty odesílá zásilky nikoliv z Německa, ale z pobočky české pošty v ČR. A jsou moc dobře informováni že za cenu vnistrostátní nemůže ČP vrátit nedoručitelné zásilky do Německa...Deutsche post je prostě nevezme když u ní nebyly podány a tudíž jí nemá kdo zaplatit za přepravu. Když už tohle chcete takhle dělat, pak zvolte službu kde podle čárového kódu můžete na netu ověřit dodání zásilky a adresu odesílatele bych uvedl posterestante a adresu pobočky té pošty kde jsem to podal. A je to. Ale jinak bych řekl, že obchodní balík na Slovensko není nijak drahý, takže nevím kolik jste ušetřili :)) http://cpost.cz/cz/sluzby/baliky/zahranici/obchodni-balik-na-slovensko-id251/#cenik

0/0
17.6.2009 19:34

pošťačka

fascinuje mě

jak většina lidí tady vidí jenom všechno špatné a ti stejní pak stojí ve frontách a remcají a nikdo z nich si neuvědomí, že tím NIC, ale vůbec nic nevyřeší. Jsem ještě mladá a na poště pracuju 7 let, dá se říct, že svoji práci dělám ráda a v žádném případě nejsem jedna z těch kyselých ksichtů o kterých tady mluvíte, ale kdo neví, jak to na poště chodí, tak nepochopí, je příliš mnoho toho, co vám tu radost z práce denně kazí, ale zatím jsem nezanevřela, očekávám lepší zítřky.:-)

0/0
16.6.2009 16:32

tetina

Re: fascinuje mě

Přesně tak. Přidávám, co jsem napsala níže. Znám velmi oblíbenou pracovnici, u jejíž přepážky stojí fronta, protože je milá a ochotná, hodně si ji chválí a klidně si u ní frontu vystojí. Ale z těch produktů, které MUSÍ prodávat je značně otrávená. Přece není možné chtít po lidech, aby něco vnucovali, případně prodávali produkty jiných společností. Kdo má zájem o účet, pojištění a další, ten si sám způsob najde. Toto snad není náplň práce lidí u přepážek pošty. Jenže platí - příkaz shora a ty se snaž.:-(

0/0
16.6.2009 16:46

sat037

Re: fascinuje mě

no on to taky není úkol zákazníků, aby řešili špatné věci na poště. To je věc zaměstnanců a zejména majitele. zákazníci nadávají, protože ti co to řešit mají na to hooodně zvysoka kašlou.

0/0
16.6.2009 17:00

pošťačka

Re: fascinuje mě

tak jo, tak dál nadávejte ve frontě, to si pomůžete

0/0
16.6.2009 19:08

sat037

Re: fascinuje mě

no to je přesně to o čem píšu, pošta říká, že nadávat nemá cenu, protože své chování stejně nezmění. Z tohoto úhlu pohledu je to určitě pravda. Druhá pravda je ale ta, že já volím takové partnery, kteří si mých peněž váží a když se mi něco nelíbí, tak to jednoduše sdělím a světe div se, většinou to zabere. Ale to nemá cenu vykládat lidem z pošty, bohužel mám pár bývalých kolegů, co odešli z naší firmy do pošty a až na čestnou vyjímku to bylo utrpení, takže mě u pošty nepřekvapí nic.

0/0
16.6.2009 22:37

zv02

Re: fascinuje mě

1. Podívej, mě interní problémy pošty nezajímají. Já jsem ZÁKAZNÍK a očekávám profesionální jednání. Extrémně nerad chodím na poštu a ještě mě vytočí, když arogantní baba za přepážkoou se mnou jedná jakože já jsem tam kvůli ní. Od pošty neočekáván nic víc než si vyzvednout doporučené zásilky. Balíky z interentu si nechávám posílat zásilkovými službami.

2. Doručovatelky jsou tak líné, že ani nezazvoní s doporučeným dopisem a automaticky hážou papírek, ať si to zajdu vyzvednout na poštu.

A to mám být ze služeb pošty odvázaný?

0/0
16.6.2009 17:28

pošťačka

Re: fascinuje mě

ono je to vždycky o lidech, ať je to na poště v supermarketu nebo u doktora, já když mám někde problém, tak se to snažím řešit, dej písemnou stížnost, nic jinýho nemá smysl. Já můžu říct jen za sebe, že arogantně se nikdy nechovám a z našich doručovatelek by si nikdo nic podobnýho nedovolil.

Lidi co se chovaj jak hovada najdeš všude, já jsem se naposledy s někým takovým setkala v ordinaci zubního doktora a to je vysokoškolák a je tam hlavně pro mě, takže jak říkám je to o lidech, ale ten kdo háže všechny do jednoho pytle a umí na poštu jenom nadávat, tak toho neberu vážně.

0/0
16.6.2009 19:14

Mallik

Re: fascinuje mě

Ehm tak lékařství je též kapitola sama pro sebe ;-D Tam pořád přetrvává idea božství lékařů a pacienta debila, nikoliv zákazníka....

0/0
17.6.2009 19:38

Milan_Seliga

zbytečnosti

Česká pošta potřebuje dvě věci (krom tedy zlepšení kvality služeb a cen). Prvně konečně rozumný systém (sledovat tu jejich DOSovskou aplikaci je zážitek) a hlavně ukládání zásilek, které si lidi chtějí vyzvednout. To je takový problém mít regály očíslované a v počítači u každého balíku napsané umístění? Nebo si myslí, že úřednice baví pět minut hledat balíček a zákazníka stejnou dobu čekat?

Druhá věc je platba kartou, nechápu jak je v době, kdy lze platit kartou už pomalu i v potravinách na dědině, možné aby se na poště nedalo kartou zaplatit, zvlášť když se tma mnohdy točí slušné částky. Tady by se mělo začít.

0/0
16.6.2009 16:13

zv02

Re: zbytečnosti

To není žádná DOSovská aplikace, ale linuxový textový teminál. Textový terminál je pro oči mnohem příjemnější a rychlejší než grafická nádstavba. Jedou na SUSE. http://blog.janik.cz/files/LinuxHall-CPOST.pdf

http://www.lupa.cz/tiskove-zpravy/novell-se-stal-dodavatelem-reseni-zalozeneho-na-suse-linux-pro-ceskou-postu-s-p/

0/0
16.6.2009 17:24

Mallik

Re: zbytečnosti

Pamatuji doby Windows NT a s "Aničkou" se to nedá vůbec srovnávat !!! NT byla absolutně nespolehlivou platformou.

0/0
17.6.2009 19:55

hagaer

Re: zbytečnosti

Fascinuje mě, jak si každý "expert přes počítače" myslí, že když tam

nejsou ikonky a obrázky, ale písmenka, tak to musí být DOS. ;-D O tom tuctu dalších heavy-duty systémů, co se používají na 24/7/365

aplikace, jako je VMS, z/OS, i/OS atd., které dokáží s malými náklady a

vysokou spolehlivostí provozovat terminálové aplikace pro statisíce

lidí, se samozřejmě neví, takže pro "experty" to je "DOS". :-)

0/0
16.6.2009 19:59

Kalupinka

naše doručovatelka

Naše doručovatelka odešla pracovat do supermarketu Tesko. Říká, že tam má větší plat a slušnější zacházení a tolik se nenadře a ani nepotřebuje maturitu. Nová se nesehnala a tak máme poštu až večer, někdy vůbec. Divím se, že to neudělají všichni zaměstnanci pošt.

0/0
16.6.2009 16:13

rlpcr

Re: naše doručovatelka

Vidíte to. A moje dvě kolegyně utekly z Tesca pracovat na poštu na přepážky a nemůžou si to vynachválit.

0/0
16.6.2009 16:19

pošťačka

Re: naše doručovatelka

tak tomu věřím, kdo tam není z nadšení tak na poště už dávno není

0/0
16.6.2009 16:42

Sallmi

Re: naše doručovatelka

Mám rád scifi, ale tohle je i na mě moc. V Tescu vyšší plat a lepší zacházení ;-D

0/0
17.6.2009 8:16

foxone

ustav

Z jedne strany nezavidim zamestnancum posty jejich praci a z druhe strany managment by si mel uvedomit jakou byrokratickoou firmu vede. Posilame denne spoustu baliku prepravnimi spolecnostmi , nikde neni problem dat jediny stitek na balik a druhy den dojde tam kam ma . Posta je opravdu extrem - nejen ze potrebuje dorucovaci adresu , tisickrat vyplneny stejny udaj na slozence a to same na podacim archu ,ale jeste na balikach musi byt dalsi nalepky jako krehke , dobirka atd atd . Proc spolecnostem PPL , DPD a jinym staci jeden jediny stitek na tu samou akci s dorucenim do druheho dne a posta musi mit na baliku tuny stitku s dorucenim takrka ne vzdy 100_% , protoze dobrych 2 - 5 baliku ze 100 se nam vrati nebo jsou dorucene treba az za 10-20 dni . Muj osobni nazor je ten ze managment posty nedela vse proto aby lide na postach nestali hodiny a hodiny frontu , protoze prave jiz vyse uvedene fronty castecne vytvari . Opravdu zamestnancum posty nezavidim.

0/0
16.6.2009 16:13

Mallik

Re: ustav

Bohužel je to dáno tím že jde o státní podnik a to znamená tlak o moc mezi politickými stranami. Kdyby Topolánkova vláda vydržela o nějaký ten měsíc déle, už by dávno podepsala privatizaci. Projekt který je připraven už rok a čeká jen na ten podpis. Od 1.7.2009 již mělo jít o a.s. Už jen ta právní forma s.p. je neuvěřitelnou překážkou při podnikání - např. výběrová řízení na koupi vozidel,VT atd.... ale zase se utopily peníze zbytečně :( Tahle úřednická vláda nic nepodepíše a začíná nový boj a křesla v dozorčí radě atd....A čas pro ČP beží a běží. Bez privatizace není možné výrazně redukovat pobočkovou síť a masivně zainvestovat do logistické sítě.

0/0
17.6.2009 19:43

Kecaj

???

Zase jenom kraviny,kdo si to pořád vymejšlí.

0/0
16.6.2009 16:06

samoutovareinkarnace

Splňte mi

jedno přání, zrušte Českou Poštu. Ať už mě nikdo nikdy neotravuje s doporučenejma dopisama, žádnej slabomyslnej ouřada buzerující mě za moje daně ;-€. Nechci už nikdy v životě dostat / posílat papírovej dopis, už jen elektronickou formou. Díky.

0/0
16.6.2009 16:04

blekkal

Re: Splňte mi

http://www.datoveschranky.info/

.

Smůla. Stát to zase přihrál státnímu podniku, plnému odborářů.

0/0
16.6.2009 16:08

adamice

Kdo to zaplatí

Zajímá mě, kdo to zaplatí. Navíc facelift kvalitu služeb nezmění. Spíše než facelift by to chtělo vyměnit nejvyšší management.

0/0
16.6.2009 16:03

blekkal

Re: Kdo to zaplatí

Ale ani ne. To je prohnilé celé už odspoda, státní zaměstnanci, odboráři, hnus. S tím se shora nedá pohnout, jen vyházet na dlažbu všechny ty kyselé ksichty na poštách (odbory zabrání) a postavit to znovu na mladých, schopných a motivovaných lidech.

.

S poštou mám co do činění tak 2x ročně a i to je víc, než bych si přál.

0/0
16.6.2009 16:06

Mytom

Re: Kdo to zaplatí

2x ročně a už si dovolujete hodnotit ... přesný příklad většiny diskutujících zde ... všechno ví, všude byli.:-/

0/0
16.6.2009 16:22

Mallik

Re: Kdo to zaplatí

SKuetčně odborný příspěvek zákazníka co přijde 2* do roka :))  2* mi balík vezlo PPL a světe div se, asi mám smůlu, 2 * byl rozbitý obsah a náhradu škody jsem žádnou neviděl, ale věřím že do třetice takovou smůlu mít nebudu

0/0
17.6.2009 19:45

def...

no hura

Stejne nechapu, jak se mohlo stat ze v jeen den jsem za jeden lehky balicek asi 10x10x5cm zaplatil o 50kc vice nez za tezky balik 70x70x70cm ??

Ale uz se tesim az se ty dve sikovne postandy u nas prevliknou do nejakeho noveho sexy upleho posta-oblecku ;-D

0/0
16.6.2009 16:00

blekkal

Re: no hura

Jo, to jsem kdysi před tak 12 lety poslal asistentku na poštu odbavit hromádku korespondence. Volala, že to bude stát kolem 12 tisíc, tak jsem tam zajel a bylo to za 3.

.

Soudruzi na poště holt dělají chyby. Bezpochyby omylem.

0/0
16.6.2009 16:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.