Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Levné aerolinky SkyEurope skončily v bankrotové ochraně

Druhá největší letecká společnost na pražském letišti SkyEurope vstoupila do režimu ochrany před věřiteli. Dopravce, který má finanční problémy od počátku svého vzniku, se chce restrukturalizovat. Veškeré služby a lety zatím poskytuje beze změny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

IceLander

no jo ..

od zacatku byli v dluhu.. otazkou je, zda nejaka slovenska firma vubec nekdy neco vydelala.. takze to ani neni necekane..

0/0
22.6.2009 23:01

tyr2

tak im treba!

Slovensko malo nadejne vlastne Slovenske aerolinie s novymi lietadlami z deblokacie z ruskeho dlhu. Velku zasluhu na nich mal byvaly minister Rezes. Dzurindova vlada z cistej pomsty zabranila lietadlam lietat, aby krachly a uprednostnila radsej zahranicnu neznamu SKY Europe. Podozrenie z korupcie ako hrom. 

0/0
22.6.2009 20:30

sirc

Re: tak im treba!

Byly by také v problémech. Malý a pomalu už ani středně velký dopravce nemají šanci konkurenční boj ustát. Budoucnost je v nějakých pěti nebo šesti evropských aerolinkách, všichni ostatní odpadnou.

0/0
22.6.2009 21:01

troll123

Re: tak im treba!

zabranila lietat, citaj nenarvala tam statne prachy

0/0
22.6.2009 23:08

Hulimír

To to lítá

Sky Europe nic moc na lítání, letěl jsem s nima jednou a víckrát nemusím. Mnohem radši letím s Easy Jet, nebo BMI baby popř,Jet2.com. A jestli se Sky Europe za celou dobu podnikání nadostali z červenejch čísel, tak bude asi něco špatně.... vem je čert...

0/0
22.6.2009 16:02

Danny_Kay

Re: To to lítá

A v cem jsou tebou jmenovane spolecnosti lepsi? Jenom nerikej, ze pracovnice u prepazek a letusky se chovaji hnusne, to je strasne vdecny argument, ktery muzes pouzit prakticky na kteroukoliv spolecnost a nikdo ti nedokaze, ze kecas...Ja jsem letel s mnoha aeroliniemi, jak klasickymi, tak nizkonakladovymi a SkyEurope v nicem nijak zvlast nepropadaji.

0/0
22.6.2009 16:54

LeDoux

Re: To to lítá

Letel jsem poprve s SE letos do Parize a zpet. V porovnani s CSA a Air France, se kterymi jsem letel loni, vse naprosto stejne  form;krome toho, ze nedostanete zadarmo najist z plastoveho tacku plastovym priborem]. Ale za 40% ceny.

0/0
22.6.2009 17:27

Danny_Kay

Re: To to lítá

Presne tak...

0/0
22.6.2009 17:45

outrageman

Re: To to lítá

;-D dobrý vtip Slovákok...

0/0
22.6.2009 18:02

me2di

Jsem zrovna letel Wizzairem z Katowic na Kretu a z5

a bylo to uplne v pohode, a min o polovinu,levnejsi nez let z Prahy. Jsem z Ostravy, takze nejakych 140km na letiste do Katowic je pro me daleko lepsi, nez se strachat do Prahy.

0/0
22.6.2009 15:49

chelseafan1

pre outragmena..

z bratislavy nelieta len skyeurope...ale aj ryanair, CSA, Lufthansa, Kartago Airlines, Air Slovakia a dalsi mali prepravcovia hlavne v lete pri chartrovych letoch..a podla vsetkeho price tohto roku aj wizzi air aj ked o slovensko povodne nemali zaujem ale prave mozny krach skyeurope je dovodom preco by to chceli skusit aj v Blave

0/0
22.6.2009 14:14

jazykozpytus

Re: pre outragmena..

Fakticka: Lufthansa uz z Blavy nelita.

0/0
22.6.2009 14:31

chelseafan1

Re: pre outragmena..

pardon to som nevedel ale viem ze este vlani v lete - co je uz dost davno sice - som s nimi letel do frankfurtu z bratislavy

0/0
22.6.2009 15:06

outrageman

Re: pre outragmena..

AIR SLOVAKIA? ;-D Ty šunky co to tam máte? Koupené z Ukrajiny? ;-D;-D;-D

0/0
22.6.2009 17:59

chelseafan1

Re: pre outragmena..

ty si soumen..air slovakia ma 6 Boeingov a skus navstivit ich webovu stranku a pozriet sa na rok vyroby - ci su to naozaj lietadla vyradene z ukrajiny...ale mozno ze ano..urobili jeden let kyjev-doneck a potom to predali air slovakia..

0/0
23.6.2009 7:20

a.je.to

Wizzair

Maďar, nemaďar, což vůbec není podstatné, Wizzair je o několik tříd níž než SkyEurope, lítal jsem s oběma, zatím co SkyEurope jsou skoro na úrovní plnohodnotných aerolinek, Wizzair je spíš jak autobusový dopravce z nějákýho horního dolního zapadákova. Rv

0/0
22.6.2009 13:54

Tomas_1983

Re: Wizzair

Poslední let se SkyEurope byl hodně zvláštní, letušky nasrané, letadlo špinavé, záchod mimo provoz....Naštěstí to byla jenom hodina a čtvrt letu, takže to ani tak nevadilo. Wizzairem jsem ještě neletěl, ale je fakt že do Paříže lítají na letiště, které je od centra města vzdáleno skoro 75 Km....

0/0
22.6.2009 14:09

Damik

Re: Wizzair

a platíš 50 Euro za autobus tam a zpátky zatímco na Orly jenom 12 Euro.

0/0
22.6.2009 14:12

Speedo

Re: Wizzair

z Orly se dostanes busem a metrem za 2,5Eura

0/0
22.6.2009 16:28

sirc

Re: Wizzair

Divíš se? Vlastní je ruský kapitál a v Rusku jsou teď na.raný úplně všichni :)

0/0
22.6.2009 20:58

packa1

Raz darmo

Keď tu je outrageman vždy je tu zábava R^

0/0
22.6.2009 13:14

Tom-77

může mi někdo vysvětli to to přesně znamená????

0/0
22.6.2009 12:44

vejcednes

Re: může mi někdo vysvětli to to přesně znamená????

http://www.topky.sk/cl/7/493396/Sud-priznal-SkyEurope-ochranu-pred-veritelmi tam je to ako tak. Znamená to, že skaj priznali predĺženosť a neschopnosť splácať súčané dlhy. Chce sa vyhnúť konkurzu alebo exekúcii na návrh veriteľa - špekulatívna exekúcia je u nás rovnako veľký podraz ako u Vás.  Po stanovenej lehote buď definitívny krach alebo nový začiatok.:-)

0/0
22.6.2009 12:51

outrageman

Které aerolinky budou lítat z Bratislavy?

Vždyť SkyEurope je jediná "pořádná" letecká společnost která z toho místa lítá ;-D

Odpověď je jasná. Bude to Maďarská společnost Wizz Air. Vidíte a už Maďaři budou mít Slováky pod palcem ;-D

0/0
22.6.2009 12:32

packa1

Re: Které aerolinky budou lítat z Bratislavy?

LOL

Máš myslenie ako z 19. storočia Rv

0/0
22.6.2009 12:36

outrageman

Re: Které aerolinky budou lítat z Bratislavy?

;-D vím, že je to těžké překousnout Slováku,.

0/0
22.6.2009 12:39

packa1

Re: Které aerolinky budou lítat z Bratislavy?

Ešte stále nechápeš ;-D

Sú to všetko súkromné firmy. Je mi úplne jedno v ktorej krajine sú registrované. Je mi jedno akými aerolinkami lietam. Nemeckými, maďarskými, českými, slovenskými.

Zato ty si zaostalý človek, ktorý sa pozerá na národnosť aj u leteckých spoločností Rv

Inak, majiteľmi SKY sú tuším Rakúšan a Holanďan, takže čo mám "překousnout?

Pozdravujem ťa do 19. storočia. Statočne bojuj za národné obrodenie ;-D

0/0
22.6.2009 12:48

IgorAlelujev

Re: Které aerolinky budou lítat z Bratislavy?

;-D;-DR^R^R^R^R^

0/0
22.6.2009 12:52

outrageman

Re: Které aerolinky budou lítat z Bratislavy?

Maďar byl vždy schopný podnikatel, proto mu Slováci obdělávali pouze pole a pásli ovce ;-D

0/0
22.6.2009 12:54

IgorAlelujev

Re: Které aerolinky budou lítat z Bratislavy?

to je mi úúúplne fuk. já mám slováky rád. clovek, který obdelává pole a pase ovce je zdrojem mých kulinárských zázitkú ... takze bych ho nikdy nebil ;-D

0/0
22.6.2009 12:56

outrageman

Re: Které aerolinky budou lítat z Bratislavy?

o.k ;-D

0/0
22.6.2009 13:00

packa1

Re: Ty komik

Maďar je taký schopný podnikateľ že priviedol svoj štát k bankrotu ktorý odvrátil len za astronomické úvery z celého sveta ;-D. 25 miliárd doláčov im museli požičať R^

0/0
22.6.2009 13:07

outrageman

Re: Ty komik

Kdo ví kolik budou muset ještě půjčit vám ;-D

0/0
22.6.2009 13:10

packa1

Re: Ty komik

Nič. Tak ako doteraz.

My vieme hospodáriť a dokonca aj naša ľavica je zodpovednejšia ako maďarská pravica.

0/0
22.6.2009 13:16

vejcednes

Re: Které aerolinky budou lítat z Bratislavy?

Majiteľom Wizz Aitr je Indigo Partners - určite nie Maďari.:-)

0/0
22.6.2009 12:52

outrageman

Re: Které aerolinky budou lítat z Bratislavy?

Když se Maďaři spakují ze Slovenského trhu tak už budeš muset lítat pouze z Vídně ;-D, jó Slováci nikdy nebyli schopní jako Maďaři R^ Učte se už konečně od nich.

0/0
22.6.2009 12:52

vejcednes

Re: Které aerolinky budou lítat z Bratislavy?

Je nám tak trochu hanba - skoro tisíc rokov učíme Maďarov a oni sú napreik tomu v krachu. Žiak je obrazom svojho učiteľa a nemáme sa teda čím chváliť.:-)

0/0
22.6.2009 12:59

outrageman

Re: Které aerolinky budou lítat z Bratislavy?

;-D Vy nikoho neučíte. Vy jste taky na pokraji krachu. Navíc žijete jen díky nám. Vietnamcům u nás berete práci ;-DR^ Koho tedy učíte?

0/0
22.6.2009 13:04

packa1

Re: Které aerolinky budou lítat z Bratislavy?

Na pokraji krachu? ;-D

Tvrdí kto okrem komika autragemana? 8-o

0/0
22.6.2009 13:14

packa1

Re: Ty si fakt humorista

Máme sa naučiť ako priviesť štát k bankrotu? R^

0/0
22.6.2009 13:09

outrageman

Re: Ty si fakt humorista

To už umíte R^

0/0
22.6.2009 13:10

packa1

Re: Ty si fakt humorista

Ale ba ;-D

Ty si taký trtko aký sa len tak ľahko nenájde ;-DR^

0/0
22.6.2009 13:12

outrageman

Re: Ty si fakt humorista

Maďary přijedou na člkoch, bacha ;-D

0/0
22.6.2009 18:01

sirc

Re: Které aerolinky budou lítat z Bratislavy?

Wizzair je maďarská společnost s ruským kapitálem, který je napojený na Aeroflot. ČSA skončí stejně.

0/0
22.6.2009 21:04

vejcednes

Súdna ochrana trvá 90 dní, súd ju môže predĺžiť.

To je do pol septembra. Skyeurope to chce vyriešiť skôr (neviem čo?).:-)

0/0
22.6.2009 12:10

a.je.to

Re: Súdna ochrana trvá 90 dní, súd ju môže predĺžiť.

ať v září řeší co chce, jen když mě v srpnu doveze a vrátí z dovolené ;-D

0/0
22.6.2009 12:20

roedor

Re: Súdna ochrana trvá 90 dní, súd ju môže predĺžiť.

mám letenky na říjen;-(:-/

0/0
22.6.2009 12:51

IgorAlelujev

Re: Súdna ochrana trvá 90 dní, súd ju môže predĺžiť.

he he he ..... tak to bych se uz snazil procíst se flugplanem austrian .... ;-D

0/0
22.6.2009 12:54

racik123

Re: Súdna ochrana trvá 90 dní, súd ju môže predĺžiť.

Jo, mam lety 16. srpen tam, 30. zpet, tak taky muzu doufat, ze nezatuhnem v Soluni :D

0/0
22.6.2009 13:13

mira dusin

Mě je to fuk,

já se lítání bojím.....

0/0