Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zkrachoval dodavatel dílů do škodovek, firma Magneton

Škodovka přišla o jednoho ze svých dodavatelů, firmu Magneton, která automobilce dodávala elektrosoučásti. Brněnský soud v pondělí vyhlásil na výrobce startérů a alternátorů úpadek. Firma nezaplatila dluhy společnosti Limid Mohelno, která se obrátila na soud. Podnik, kde pracuje 400 lidí, zatím dál vyrábí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

drek

cssss...

To je jen začátek. Krize teprve začíná a bude podstatně hůř :-/

0/0
24.6.2009 19:08

a8nn

OMG

>Firma z Kroměžíže

0/0
24.6.2009 13:58

mstuch

Další důsledek vlád ODS v tomhle

státě.!!!!!!!!

0/0
24.6.2009 12:21

Marcus Antonius

Re: Další důsledek vlád ODS v tomhle

jak za to může ODS ona Magneton vlastní , nebo spustila tuto krizí ,tím že dávala nemajetným američanům hypotéky nebo jak  asi ?? Pokud tomu věříš ,že krizi způsobila ODS tak to nepotřbuje další komentář.

0/0
24.6.2009 13:56

Tom-77

Re: Další důsledek vlád ODS v tomhle

R^ je to pravděpodobně Jyrkův volič .............. jen tupá hlava, která papouškuje velké bratry v hospodě.

0/0
24.6.2009 15:21

Milfried

Re: Další důsledek vlád ODS v tomhle

Magneton potopili odboráři svými nereálnými požadavky.

0/0
24.6.2009 14:26

Tom-77

Re: Další důsledek vlád ODS v tomhle

;-D;-D prosím Tě mlč ..................

0/0
24.6.2009 15:20

Espey

Re: Další důsledek vlád ODS v tomhle

Pořád to říkám... Být idiotem je těžké, konkurence je příliš veliká!

0/0
24.6.2009 20:41

Santa1

Je to špatné

Když se hrabu ve svojí Fábce, jen zřídka tam narazím na součástku vyrobenou v CZ. Od začátku roku už takových dodavatelů zkrachovalo několik. Škodovka si ty komponenty v pohodě objedná jinde, volných výrobních kapacit je ve světě spousta, ale v Česku skončí další tradiční výroba, která tu byla téměř od počátku automobilního věku a Škoda bude zas o trochu míň české auto.Rv

0/0
23.6.2009 21:50

gen.MacArthur

Re: Je to špatné

DÍLY SE DOVÁŽEJÍ Z ČÍNY!!!!!!Je to podstatě čínské auto, proto si škodovku jíž nekoupím!!!!!!

0/0
24.6.2009 0:18

Santa1

Re: Je to špatné

To nevím, na svém autě z roku 2003 jsem našel jedinou součástku z Číny a ta se pokazila, jinak jsem nic takového nenašel. U současných škodovek možná počet čínských součástek mírně vzrostl, ale určitě to není tak zásadní, jak tvrdíte.

0/0
24.6.2009 8:37

Inkvizitor Johny

Zisk?

To mají z 900 milionů zisk jen 8? Jako 1%???? Tak to se nedivim, že jdou do kytek. To zas v managementu někdo udělal někde chybu.

0/0
23.6.2009 20:57

Mytom

Re: Zisk?

Hm, odborník se ozval ... ještě nějaká další perla?

0/0
23.6.2009 22:37

pczl

Re: Zisk?

Co ti na tom neni jasne? Firma ktera vynasi min nez vklad v bance dlouho nevydrzi. A to byly vysledky z roku 2007 kdy to tady slapalo,

0/0
23.6.2009 23:10

vymrzovac

Re: Zisk?

jenom blb vykáže velký zisk, protože z něj musí zaplatit daň:-/

0/0
24.6.2009 10:53

pczl

Re: Zisk?

muzes mi poradit jak ve velke firme (cca nad 100 zamestnancu) vykazes fiktivni maly zisk?  To jako budou vsichni zamestnanci povinne psat cestaky nebo si majitele koupi kazdy 20 aut. Probud se ty "odborniku" snizovat zisky jde vyrazne pouze v malych firmach. Ve velkych te tlaci banky (musis vykazovat vysledky), majitele chteji dividendy (zase musi byt zisk)  atd..  Uvedom si, ze vetsina firemnich ucetnich  podvodu je o fiktivnim zvysovani zisku (enron, mci, tyco, fischer) a ne o kraceni dane.  Navic dan z prijmu je dnes uz minimalni cast nakladu firmy. Pokud chteji firmy vic vydelavat tak setri na mzdach, outsoursuji nakupy z vychodu atd. (Priklad pokud je zisk 5% z trzeb a dan 21%, pak dan zvysuje naklady firmy jen o 1%!!! ) 

0/0
24.6.2009 20:53

coinfo

je to to sami co u federal mogulu vkostelci

federal mogul v kostelci dela brzdy do aut zn.ferodo a propousti kazdy mesic od unora desitky lidi ted koncem cervna pujde dalsich tricet lidi a mamažeři delaji jako by nic hlavne že jsou vysmaty automobilky vyraběji na plno tak nechapu proc subdodavatele nemaj zakazky

0/0
23.6.2009 19:21

cichlida

Re: je to to sami co u federal mogulu vkostelci

to bude asi tím,že destičky z kostelce moc nevydrží,dokud budete dělat výrobky snížené kvality ,tak si nepolepšíte.a budete dál brečet na diskuzním foru.A kolik tě stála oprava peugeotu?Jo a nepochopil jsem tvou sms poslanou asi před dvěma dny?

0/0
23.6.2009 23:39

spartan15

Sranda.

Největší zaměstnavatel na zlínsku/400 lidí/.To je sranda,když rušili Svit,tak se to týkalo 16.000 zaměstnanců a posr.l se někdo?Ruší se sklárny v čechách a už pochodují masy v Praze,natažené ruce ať stát něco udělá.Vždy si na to vzpomenu/Klaus/každý se má o sebe postarat,trh to vyřeší.Tak proč ti lidé to nepochopí?Proč jim to znovu někdo z ODS neřekne?Že se každý musí o sebe a rodinu postarat,jinak to je socialismus a ne kapitalismus jak ho každý obhajuje,že lepší systé neexistuje.[>-]

0/0
23.6.2009 18:31

Livestock

Interní info

Tak moji drazí, jste se úplně cabli. Magneton stále zaměstnává 450 lidí a zhruba 400 již o práci od Nového roku prišlo. Na výplaty není, museli jsme jít žebrat na pracák aby nám doplatil výplatu za duben, dnes byla záloha na výplatu za květen, o dalších výplatách pochybuji, pokud se nepřidáme k insolvenčnímu řízení, což již představenstvo firmy udělalo - aneb nahrab si  každý co můžeš!  A Magneton není jedním z největších zaměstnavatelů na Zlínsku, ale pouze na kroměřížsku, což je pro tento malý okres celkem zásadní rána, protože další velké firmy jako TOS Hulín má problémy. Tohle je vážení reálný pohled a takhle se mají dělat zprávy!! ;-O

P.S.: Vedení na výplaty očividně má, když si jezdí na dovolené!

0/0
23.6.2009 18:22

Baxter

Největší?

"Magneton je největším zaměstnavatelem ve Zlínském kraji, kde dává práci čtyřem sotvkám lidí"

Na to jste prosím páni redaktoři přisli jak? Já znám minimálně 20 firem, které zaměstnávají v ZK několikanásobně víc lidí.

0/0
23.6.2009 17:29

zv02

Re: Největší?

To už Česká pošta musí ve Zlínském kraji zaměstnávat více než 400 lidí.

0/0
23.6.2009 17:47

javacentrum

Re: Největší?

Česká pošta sídlí v Praze, stejně jako například OKD nebo Arcelor Mittal.

0/0
23.6.2009 20:20

lopenik

Re: Největší?

takze kdyz prijdou o praci postaci na kromerizsku, tak se bude propoustet v praze? 8-o

0/0
24.6.2009 8:12

jenicek25

Re: Největší?

Hele, nejsi takhle trochu drzej ?;-D Jak si dovolujes pochybovat o informacich, ktere tu prezentuje nejduveryhodnejsi zpravodajsky server na Zemi a v prilehlych galaxiich ?

Co na tom, ze autor ignoruje firmy jako Continental, Fatra a spousty jinych, ktere zcela urcite zamestnavaji na Zlisnku vic nez Magneton, proste ode dneska je MAgneton nejvetsi firma a basta :-P

0/0
23.6.2009 17:56

Ynhoj

Re: Největší?

třeba Moravan seat belts viď ;-D;-D, ty jsou taky pomalu do kopru...

0/0
23.6.2009 18:18

Marex

Re: Největší?

ty jo dobrý žvást - to jako v Barumce dělá míň jak 400 lidí? To u nás ve firmičce je nás tak 300

Autore branvo;-D

0/0
23.6.2009 18:49

Marex

Re: Největší?

bravo bez N :)

0/0
23.6.2009 18:49

patrona

TPCA i Skodovka jedou naplno,

dodaci lhuty u embecek jsou nekolikamesicni. Neco bude spatne asi u Magnetonu...

0/0
23.6.2009 17:23

xsmudla

Re: TPCA i Skodovka jedou naplno,

no, to jo. Leta stejna technologie prace, nakladna vyroba, nepruzna reakce na poptavky trhu jim lamala vaz pomalu a dlouho

0/0
23.6.2009 18:06

Ynhoj

Re: TPCA i Skodovka jedou naplno,

ano jedou naplano, ale dle mého názoru je zabíjí splatnost, protože v první polovině roku jim přicházeli peníze, kdy se skoro nevyrábělo a splatnosti jsou standartně třeba 90 dnů pokud se jedná o velký bussines, pokud přežijí léto, tak budou z nejhoršího venku, jenže je taky může pohltit úvěrové zadlužení, což náš mateřský podnik nemá a dříve všechen zisk investoval zpět do firmy, v době knjuktury založil v DE u ÚP zvláštní fond pro případ krize a z toho nyní platil zaměstnance(prozíravost!-neprožral všechny peníze). Naše pobočka, taky celkem prošla bez větší úhony. Krize je dobrá také z toho důvodu, že se zjistí co se dělalo špatně, kde byly zbytečně vysoké náklady atd. atd.Delší dodací lhůty jsou způsobeny nárazovými obj. u dodavatelů, dodvatelé čekají a své dodavatele atd. nejde všechno hned.Většina firem snížila sklad. zásoby na minimum. Právě na sklad. zásobách se dá hodně ušetřit a pokud správně funguje tok materiálu, není potom problém ani s lidma, propouštění je krajní řešení..

0/0
23.6.2009 18:17

janys

Doplňková výbava

Takže už žádné Magnetonfony v příplatkové výbavě do nových Superbů?

0/0
23.6.2009 17:09

jka2005

Re: Doplňková výbava

Rádoby vtipný příspěvek. Firma Magneton je starší než magnetofon. Svůj název odvodila od slova magneto.

0/0
23.6.2009 17:15

CHRISTO

Re: Doplňková výbava

Me to relativne ftipne prijde, vzhledem k tomu kolik stoji ve skodovce radio (nehlede na to ze donedavna opravdu prodavali za priplatek 5000 radio na kazety. Samozrejme ze ale Magneton nic s radiama nema spolecneho, autor prispevku si pouze rypl do cenove politiky skodovky.. ale kdyz to nekdo kupuje, tak proc ne...

0/0
23.6.2009 17:45

janys

Re: Doplňková výbava

Díky, jsem rád, že se tu ještě někdo dokáže zamyslet nad jedovatou poznámkou :) Je to přesně tak, jak píšete. Pochopitelně vím, že Magneton a magnetofon nemají nic společného, pouze jsem se odrazil od podobného tvaru slov. A s cenovou politikou Škody "pořádná výbava za pořádný příplatek" skutečně nesouhlasím.

0/0
23.6.2009 19:12

Mak1

Re: Doplňková výbava

Magneto z X-mena ?8-o

0/0
24.6.2009 8:57

dezzo

Re: Doplňková výbava

ano

0/0
24.6.2009 9:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.