Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Klienti ČSOB chystají protest, prý přišli o úspory

Občanské sdružení SOS ČSOB připravuje demonstraci údajně poškozených klientů ČSOB. Akce by se měla konat před pražským sídlem bankovní skupiny u stanice metra Radlická. Členové sdružení tvrdí, že v bance přišli o úspory.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JayVandermark

Je pravda

že ČSOB není zrovna fair banka, nicméně ti klienti nákup provedli z vlastní vůle bez nátlaku. Každému rozumnému člověku dojde, že to, co banka nabízí, nebude nejlépe úročené. Mně tak jednou chtěla nalákat ČS, raději jsem investoval do akcií, které mi vydělaly 20% za pár měsíců a jen tak ze srandy se podíval na výkonnost toho slavného fondu a po roce to dělalo rovných 0,25%. Největší chyba, kterou lidi dělají je, že se nechají nalákat grafama, kde je patrná dlouhodobější výkonnost. Nejlepší období na nákup je právě po dlouhodobějším poklesu.

0/0
25.6.2009 20:05

Kartony

Já bych se styděl a neprotestovsl bych

Když je člověk blbý a ještě k tomu hamižný, tak to je kombinace k nezaplacení. Já jsem z fondu Sporoinvest včas vycouvl.  To všechno bylo jasné už před rokem.

0/0
25.6.2009 11:41

stranis1

Re: Já bych se styděl a neprotestovsl bych

jasně a kde máte peníze Vy?

0/0
25.6.2009 12:28

send

Hlupáci

To má někdo 10mega a je tak blbej? To k těm penězům asi prišel jako slepej k houslím Rv

0/0
25.6.2009 10:30

stranis1

Re: Hlupáci

to je vědecké zhodnocení, to se musí nechat;-D

0/0
25.6.2009 12:29

patuldo

CSOB podvodnici

Mna CSOB pripravili tiez o uspory. Setril som si peniaze na dlhopisovom fonde a to preto aby tie peniaze boli kedykolvek k dispozicii. Terminovany ucet v mojom pripade neprichadzal do uvahy. Podla bankara to bol fond, ktory ma pomaly rast ale nemoze klesnut. Pravidelne som tam ukladal peniaze aby som si nieco nasetril. Akonahle som minuly rok registroval prepad trhov a problemy s KBC hned som volal bankarovi aky to bude mat dopad na CSOB. Uistil ma ze CSOB je stabilna a jej sa tieto problemy netykaju. Vahal som. V ten tyzden v piatok som dostal list z CSOB kde ma uistovali, ze som klient s bezpecnym fondom a mna sa vykyvi trhov netykaju. V pondelok to uz nebola pravda a prepadol sa aj fond ,ktory "nikdy" neklesne. Moje uspory boli v haji.

0/0
25.6.2009 10:01

milenkamikes10

co nechápu,

že se píše jen o ztrátách z cenných papírů je v ČSOB, vzdyt i fondy ostatních bank měly ztráty.Proč se nepíše  i o nich?

A jinak: žádný bankéř z prodeje fondů klientovi nemá provizi.

A jeste neco - nikdo v tomhle případě neprodělal 50 procent, jak to píše někdo níže. Diskutujete o něčem, čemu vůbec nerozumíte.Hezký den....VVV

0/0
25.6.2009 9:58

Harpa-gon

Re: co nechápu,

Možná proto, že pouze ČSOB investovala na Islandu. Provize? A z čeho žijí? 50% neprodělaly ale vše, sakumprásk.

0/0
25.6.2009 12:37

Mišulala

Re: co nechápu,

Jj, přesně tak, bankéři nedostávají z žádných obchodů provize. To zas musel napsat nějaký rozumbrada, který všechno ví a všechno zná.

A pokud jde o propad u klientů ČSOB v konzervativním fondu s nejnižším stupněm rizika - tudíž fond peněžního trhu, kde zmíněné státní dluhopisy Islandu byly..., tak pokud klient podíly neprodal, v tuto chvíli je jeho objem finančních prostředků vyšší než před propadem. Prodělali jenom ti, kdo si nenechali poradit a podíly odprodali. Jiné fondy s těmito dluhopisy banka nevydala.

Takže se připojuji k  milenkamikes10 a přeji pěkný den...

0/0
25.6.2009 16:02

mmmm1

jak děti-myslet znamená ......vědět co naučit se číst

-Já myslel že....  -za tohle bych je nechal zaplatit ještě poplatek za blbost....doufám, že se najde zase nějakej politickej šmejd který bude tyhle ,,deme." chtít odškodnit ze státních prachů ... vždyť budou volby... ;-D

0/0
25.6.2009 7:16

aloisq

moje osobni bankerka v CSOB

mi cely lonsky rok, teda az do cca podzimu, porad vnucovala nejake fondy a podobne sra*ky. Uz jsem byl skoro i nalomeny. A ted mi reknete, jak to, ze tito lide nenesou zadnou odpovednost? Kdybych dal na tu pani - vzdyt je to bankerka, tak mi asi radi dobre - tak dnes mam cca 50% z investice. Osobne nevim co bych delal, ale chapu nastvani klientu. Protoze ta pani by mela svoji provizi a ted by se jen ohanela nejakou smlouvou.

0/0
25.6.2009 6:03

kenx

Re: moje osobni bankerka v CSOB

U mě podobné.  Z ČSOB mě tak dlouho s tímhle otravovali až jsem si tam nechal jen běžný účet a větší prostředky mám na spořících účet jiných bank. Jsem schopen za pár dní peníze stáhnout zpět, to je velký výhoda proti jiným druhům spoření. Do dluhopisů se rozhodně pouštět nebudu, nemyslím si totiž, že po téhle krizi bude inflace nižší než úrok z nich ... tipuju inflaci za 2-3 roky nad 10%. Důvod? Stát si půjčuje a bude potřebovat aby její pohledávky ztrácely na hodnotě, to se mu bude lépe zplácet ...

0/0
25.6.2009 7:49

Micheall

Re: moje osobni bankerka v CSOB

Jo, tohle me taky stve.... porad cloveku doporucujou, at investuje, ze to bude mit pekny zisky. A kdyz to je v propadu, tak krcej ramenama, ze zrovna je spatna situace, ale "ze to urcite zase pujde nahoru", a potom fond dobehne, 20% investovanych penez v prdeli + inflace za urcitou dobu a co vam zbyde? Nic. A banka a jeji poradci za to zadnou zodpovednost nemaji i kdyz to cloveku vehementne doporucovali a tlacili ho do toho.... na tohle pozor, soudruzi :-)

0/0
25.6.2009 9:55

worte

Hlupáci...

Pokud někdo investuje 10mil. a POUZE se domnívá, že byla jeho investice zajištěna tak si asi nepřečetl smlouvu. Zprávy jako tato akorát poškozují dotyčnou banku a demonstrace také. Pokud si někdo myslí, že byl poškozen a přišel o 10 mil. nechť se s bankou soudí. Takto by se mohla soudit banka s demonstranty.

0/0
24.6.2009 23:36

CapoDiTuttiCapi

Re: Hlupáci...

prostě jim zavolal PRIVÁTNÍ bankéř pro VýAjPý klienty, a pěkně jim vysvětlil že nastřádali dost aby se dostali do VýAjPý klabu, kam jiný wobyčejný lidi nemaj přístup.

Tak si ani nepřečetli podmínky.

No a těď KvK (KUR\/Y V KRAVATĚ) vycouvali a pokřikují z bezpečí svého paláce na Radlické prostřednictvím tiskového mluvčího že to bylo legální.

Jo to je holt den blbec, že jo.

0/0
25.6.2009 1:03

ort

Re: Hlupáci...

To mě fakt rozesmálo KvK, ta zkratka se Vám povedla.

0/0
25.6.2009 2:18

aloisq

Re: Hlupáci...

jo jo, a hlavne tem PBVAP-um (Privatni Bankeri pro VyAjPi) je to uplne jedno, protoze dalsi klienti, ktere okradou se zase najdou. Staci snizit VyAjPi latku na 5mil. A jede se dal.  

0/0
25.6.2009 6:07

nekronomicon

Re: Hlupáci...

KvK  R^;-D  to někdy použiju ;-D

0/0
25.6.2009 6:37

nitraMr

Re: Hlupáci...

KvK supr! Ještě když jsem pracoval bance občas jsme používali PZS (přizdisráč) ;-D Už bych se tam vracet nechtěl. Je to jeden veliký podvod na lidech, kteří tomu nerozumí. Čím více tomu člověk nerozumí tím více ho ojebou.

0/0
25.6.2009 8:05

pechovick

Re: Hlupáci...

pochopil jste princip kapitalismu:-P

0/0
25.6.2009 9:02

CapoDiTuttiCapi

vzkaz pro klienty banky: JSOU TO JEN PENÍZE

to nejlepší v životě je zadarmo, tak se nad tu ztrátu povzneste a užívejte si štěstí zdraví a krásné děti a vnoučátka

0/0
24.6.2009 23:21

CapoDiTuttiCapi

mohu doporučit Islandský recept na skvělého LOSOSA

http://island.cz/clanek.html?id=1385

0/0
24.6.2009 23:19

denny999

Lékařka Fléglová

Jen to dokresluje inteligenci českých lékařů (vyjímky existují !!!).

Protože minimální vklad do těchto transakcí je 10 mil.Kč (a asi tam nedala všechno), tak by bylo dobré, aby se jí podíval berňák na zoubek ..............

0/0
24.6.2009 23:04

tyrael

Re: Lékařka Fléglová

Takovyto prispevek muze nekdo napsat asi je v Cechah. Soused ma hezkou kozu a ja misto toho abych ji chtel taky, radeji chci aby mu chcipla.RvRvRv

0/0
24.6.2009 23:08

denny999

Re: Lékařka Fléglová

Chlapče, přečti si i první větu mého příspěvku. Nebo jsi doktor, nebo taky půjdeš demonstrovat ????

0/0
24.6.2009 23:45

venomacek

Re: Lékařka Fléglová

Jestli víš, že ty prachy měla nelegální, tak udělej nějaké adekvátní kroky, ne? Jinak se zalkni, závistivej nepřejícnej blbečku.

0/0
25.6.2009 1:27

pechovick

Re: Lékařka Fléglová

to každého kdo vyjádří pochybnosti o nabytí nějakého majetku označíte za závistivého nepřejícního blbečka? V čechách není módou jen závist, ale i označení za závistivce každého kdo chce poukázat na nesrovnalosti v příjmech druhých. Obvykle tak jednají ti kdo samy ve svém majetku nějaké nesrovnalosti mají a přišli k penězům buďto velmi snadno a nebo nelegálně. A TO VUBEC NENI O ZAVISTI!

0/0
25.6.2009 9:04

oldiess

Re: Lékařka Fléglová

no když jí bylo min. 10 mega málo a chtěla ještě víc... no aspoň se teď z toho nezalkne

0/0
24.6.2009 23:08

merhaut

Re: Lékařka Fléglová

Nicka, co dokáže napsat "vyjímky", mudruje o inteligenci druhých...

0/0
25.6.2009 1:51

ort

Re: Lékařka Fléglová

To píšete, jako by spáchal hrdelní zločin, ještě se Vám překlep asi nikdy nestal, že pane bezchybný.

0/0
25.6.2009 2:23

merhaut

Re: Lékařka Fléglová

Ne hrdelní zločin, ale projev negramotnosti. Ne překlep, ale hrubice. Ne pan bezchybný, ale reakce na infantilní invektivu.

0/0
25.6.2009 9:37

mk.charlie

Jo, tak půjdou hromadně protestovat, že prodělali

kalhoty.

Šli by taky hromadně poděkovat, kdyby ta investice vyšla?:-P

0/0
24.6.2009 22:55

r415

Za blbost se platí

... i penězi. Před rokem mě lanařila jiná banka na investive v Rakousku. Byl jsem škudlil a vlastně jsem na tom vidělal. Neinvestoval a neprodělal. Ale taky jsem mohl být na tom stejně jako SOS JSME ÚPLNĚ BLBÝ, NECHCETE NAŠE PRAŠULE ... :-/

;-DV[>-]EU

0/0
24.6.2009 22:39

Libra

Re: Za blbost se platí

 vidět, ale vydělat [>-]R^ , jinak předpona vy-

0/0
24.6.2009 22:45

Hip

Re: Za blbost se platí

Tolik chyb na dvou řádcích?? Moc chytrej asi taky nebudeš;-D

0/0
25.6.2009 10:38

whocares

Nocococo

Profesor Švejny se trochu seknul, no. Ale jinak radí všem dobře, například v Maďarsku, ups, tak tam taky to nevyšlo...stane se, no. :-P

0/0
24.6.2009 22:31

Yesname

No a co mám dělat?

Jsem podobnej trouba a přišel jsem o 60% vkladu. Dobře mi tak, už poněkolikáté se mi potvrdilo, že mám věřit v odhadu jenom sobě. To je přece dobrý ponaučení, ne? Tak co chtějí? Mám jít protestovat proti svý hlouposti?

0/0
24.6.2009 22:05

superprasák

Re: No a co mám dělat?

Když budete plakat moc a bude vás hodně, tak třeba něco dostanete od státu. Máme tady vybudovanej sociální stát. R^

0/0
24.6.2009 22:18

Libra

Re: No a co mám dělat?

Sebereflexe je určitě důležitá, jde o to, jak vám banka investici vysvětlila a jestli řekla všechny důležité informace.

0/0
24.6.2009 22:46

mmmm1

Re: No a co mám dělat?

nebuď naivní každý kdo po tobě chce peníze - chce tvoje peníze a ne tobě pomáhat, z toho vycházej. Je málo lidí ve tvém okolí co ti chtěj opravdu pomoc...

Prodává se všechno pro zisk-na nic jiného se nehraje. Špatné informace-není pojištěné, není zaručené, není jisté- takhle asi moc produktů neprodáš co? :-)Takže se říká -perfektní rating, lepší než ČR -nemůžete prodělat a tupci jdou jak stádo bezmozků;-D....a teď jim zaveleli jít s davem...třeba se najde nějaký populista.....a dá jim společný prachy...

Svoje prachy dokážu zhodmotit lépe než PF s 0,5% ÚROKEM ZA ROK.

0/0
25.6.2009 7:26

Libra

Re: No a co mám dělat?

Bohužel tady došlo k hrubému nepochopení mého příspěvku a příspěvku předchozího ...možná špatná formulace ...:-(

takže shrnu: dotyčný napsal v otázce, jestli má jít protestovat proti vlastní blbosti, že prodělal peníze? no a já mu odpověděl, že závisí na informacích, které obdržel ...

jinak, co se týče peněz, můžete mi věřit, že naivní nejsem a princip prodeje finančních produktů a nejen finančních skutečně znám ...;-)

0/0
25.6.2009 8:40

Harpa-gon

Pořád skuhrají.

Nejbohatší Rakušák ztratil v důsledku fin. krize 500mil.USD. Ubylo milionářů na celém světě. No a u nás těch pár korunových.

0/0
24.6.2009 21:57

cizinec je našinec

no a ještě můžou napsat

dopis prezidentovi...to člověk žasne:-)

0/0
24.6.2009 21:56

superprasák

tak

Tak kdyby měli jen čtyři miliony, mohli to dát do banky na úrok 2% a být v klidu. Třeba teď už můžou být v klidu a nemusí se nervovat.  ;-D Měli by bance poděkovat. ;-D

0/0
24.6.2009 21:55

lžiDnes.cz

Už se těším, až penzijní fondy budou moci připisovat ztrátu

... to se budou jednoho dne miliony lidí dobývat do narychlo vyklizených kanceláří ;-D

0/0
24.6.2009 21:47

ingdragon

Re: Už se těším, až penzijní fondy budou moci připisovat ztrátu

no u csob skoro realita zhodnocení PF CSOB 0.05% ! ;-(

0/0
24.6.2009 21:53

churchill1

Re: Už se těším, až penzijní fondy budou moci připisovat ztrátu

Máte-li na mysli rok 2008,tak to na tom byli jejich klienti ještě dobře.Např. fond ING měl jen 0,04%

0/0
24.6.2009 21:59

lžiDnes.cz

Re: Už se těším, až penzijní fondy budou moci připisovat ztrátu

Ne skoro. Většina penzijních fondů skončila minulý rok v minusu. Ale aby nemuseli akcionáři kapitálem sanovat ztráty, účetními triky vykázaly ty "mírné zisky" ve výši 0,05%. Ztráty minulého roku budou v příštích letech postupně zaúčtovávat. Vše za tichého souhlasu ČNB.

No a to nemluvím o nákladech na provize. Ty činí miliardy Kč a penzijní fondy je stále ještě nezapočítaly :-)

0/0
24.6.2009 22:03

masoreti

Re: Už se těším, až penzijní fondy budou moci připisovat ztrátu

proto je blbost v těchto dobách dělat důchodovou reformu. v průběžném systému se peníze vyberou a okamžitě přeposílají, riziko ztrát je minimální. když se do toho zapojí penzijní fondy, tak si peníze zafixujete na 15-25 let a s největší pravděpodobností se s nimi už nikdy neshledáte.

0/0
24.6.2009 22:17

Libra

Re: Už se těším, až penzijní fondy budou moci připisovat ztrátu

Záleží jenom na vás, jakou strategii svého penzijního fondu zvolíte ...R^

0/0
24.6.2009 22:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.