Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rychlostní silnice z Brna do Vídně je podle NKÚ riskantní investicí

Současná silnice, která vede z Brna do Vídně, je podle Nejvyššího kontrolního úřadu v dobrém stavu a pro současnou vytíženost vydrží až do roku 2020. Nové spojení navíc už není potřeba, protože klesá důležitost spojení obou měst. Stavba rychlostní silnice R52 je tak podle úřadu riskantní investicí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

iMuf

Rádio Jerevan = Rádio Praha

Pražští novináři jsou obyčejní tlučhubové. Veškeré investice dál jak 100 km od Prahy jsou podle nich "kontroverzní". Kdyby zvedli zadek a jeli se projet po současné I/52 nebo I/43, mueli by uznat, že kontroverzní je hlavně ta jejicg propaganda.

Mě by jenom zajímalo, kdy konečně obyvatelé Moravy pochopí, že dokud budou volit strany se sídlem v Praze, dopředu se neposuneme.

0/0
3.7.2009 11:21

marte

tato dálnice je zbytečná

pro dopravu sever jih je lepší použít slovensko a né rozbitou D1 a úseky bez dálnice. ;-DR^[>-]EUV

0/0
1.7.2009 13:16

mpixel

mpixel

podstatně důležitější vidím dokončení obchvatu Prahy. A napojení dálnice do Jižních čech z toho obchvatu.

0/0
1.7.2009 8:45

HammerLang

Re: mpixel

Ale tu dálnici vést od Benešova ne jí zničit posázaví.

0/0
1.7.2009 11:11

CART09

Re: mpixel

právě naopak, D1 potřebuje ulevit jako sůl, ne na ni přivést další zátěž... A argument "zničení" posázaví ve chvíli, když přes něj vede o 30 km dál právě již velký betonový most s D1, to je populismus...

0/0
1.7.2009 11:54

ciankal

Tak at to postavi rakusaci

a my jim to budem splacet, kdyz sme neschopni.

0/0
1.7.2009 6:38

jezis kristus

cvoci

Takže z Vídně bude dálnice až do Mikulova na hranice, pak 20km normální okreska a pak z Pohořelic dálnice až do Brna.

No commentRv

0/0
1.7.2009 0:05

Stone_Pilot

Ustoupit od dobudování k hranici je trapas

Takže hlavní tah Polsko-Rakousko bude po plynulém dálničním tahu, jen posledních 20 km od Pohořelic bude chybět. Mně to tedy přijde jako ostuda, zvlášť, když se o trase s Rakušany udělala dohoda. Je mi jasný, že dálnice jsou potřeba i jinde v ČR, ale těch 20 km na dokončení kompletního severojižního průtahu by se snad najít mohlo.

0/0
30.6.2009 23:00

jezis kristus

Re: Ustoupit od dobudování k hranici je trapas

Podle těch bláznů asi pojede někdo o půl hodiny dýl pře Břeclav....

Evidentně nekoukli na mapu

0/0
1.7.2009 0:07

HammerLang

Re: Ustoupit od dobudování k hranici je trapas

Já mapu mám a nikdy mi nedošel smysl této svavby, když tam už přes Slovensko vede D2

0/0
1.7.2009 11:13

Stone_Pilot

Re: Ustoupit od dobudování k hranici je trapas

Jasně, na co... Je fakt, že dnes se do Vídně dá dostat pohodlně po dálnici třeba i přes Mnichov :-P

0/0
1.7.2009 13:25

lolek77

Čestnější by bylo přiznat

že na to nejsou peníze a nemudrovat jestli to má vést přes Dolní nebo Horní Zadnici. Pokud to nezatáhne EU postavíme kulový a Rakušáci to asi ví a proto moudře rozhodli postavit svoji A3 na Mikulov, protože zde vede cesta, kterou Marie Terezie nechala postavit festovněji než přes Břeclav. ;-D

0/0
30.6.2009 22:45

antizeleny

:o(

Opět naprosto zřetelný důkaz toho, že NKÚ je zbytečný úřad

pro pár trafikantů.  Stejně jako velká

část vysokých státních instituc.

0/0
30.6.2009 21:14

;-)

To snad nemyslí vážně

Jak na to přišli? To by mě zajímalo, na koho se podle nich tedy orientujeme. A jaký vývoj se odehrál. Nebo že by snad chtěl NKU  utužit kontakty Brna s Prahou? Že by žárlivost na Vídeň?;-D

0/0
30.6.2009 20:01

Si0

Re: To snad nemyslí vážně

Jistěže. Plno Brňáků dnes na Prahu kálí a jezdí za byznysem, za nákupy i za zábavou víc do Vídně jak do Prahy. Vídeň je na rozdíl od Prahy vlídné a přátelské město.

0/0
30.6.2009 21:39

kam se hrabe bitner

Re: To snad nemyslí vážně

město nemůže být vlídné ani přátelské. vlídní a přátelští mohou být jen lidé. co tak ošklivýho dělaj ty hnusný pražáci brňákům?

0/0
30.6.2009 22:37

geroc

Re: To snad nemyslí vážně

To je jednoduché. Dovolili si býti Pražáky a to stačí.

0/0
30.6.2009 23:19

chorchloj

Re: To snad nemyslí vážně

Viden je z Brna proste bliz. A je to mesto jine tridy nez Praha. To je proste realita

0/0
1.7.2009 8:10

marzena

Re: To snad nemyslí vážně

Spíš je realita, že Rakousko je země jiné třídy než Česko. Ale jak to souvisí s vlídností Prahy vůči brňákům.. 8-o?

0/0
1.7.2009 13:32

iMuf

Re: To snad nemyslí vážně

Šmarja, vy mimoňové, tady vůbec nejde o jakousi "vlídnost k Brňákům", Pražáci jsou prostě největší burani ve střední Evropě, ačkoli to pochopitelně sami nevidí. Vídeňáci se na rozdíl od Pražáků umějí chovat.

0/0
3.7.2009 11:05

ukrutnej_kritik_niemandu

Re: To snad nemyslí vážně

Normální člověk zase se.re na Brňáky ;-DR^:-P

0/0
1.7.2009 13:57

iMuf

Re: To snad nemyslí vážně

tak blahopřeju, normální niemande

0/0
3.7.2009 11:11

tomas_tod

Zbytečný NKÚ

Takže NKÚ (který by si měl nejprve zamést před vlastním prahem) je chytřejší než celé Rakousko dohromady, které už má skoro dostavěno až k Mikulovu.

Paráda, když už do toho nerýpou ekoteroristi, tak se najdou zase chytří úředníci.

A co třeba lidi v Mikulově, kde dneska jezdí tisíce aut denně? Ti jsou zřejmě NKÚ a ostatním "odpůrcům" dostavění silnice z Pohořelic taky ukradení....

0/0
30.6.2009 19:33

Necekana navsteva

NKU by mel byt rozpusten

posledni dobou jde ciste proti zajmumj tohoto statu.

Takze kdyz jedete na ceste ze severni evropy do jizni, tak narazite na jediny usek bez dalnice. Brno - Viden, resp. brzy jiz Pohorelice - statni hranice. ;-O

0/0
30.6.2009 19:23

Hekynen

Re: NKU by mel byt rozpusten

Ona ta silnice Pohořelice - st. hranice není zase až tak hrozná, krom Mikulova nevede přes žádnou obec, je docela široká. Oproti tomu st. hranice - Vídeň vede přes vesnice, žádné obvchaty, jsou tam dokonce semafory atp. Tím ale neříkám, že jsem proti dostavbě R52. Jen, že by to ještě nějaký ten rok vydrželo - stačí aspoň udělat obvchat Mikulova, klidně jako poloviční profil R52. Taková R43 (Brno-Svitavy) je důležitější a měla by dostat přednost.

0/0
30.6.2009 20:03

chilis

Re: NKU by mel byt rozpusten

to je fakt, když jedeš v noci, tak tam málem nepotkáš auto a profil trasy je takový, že tam v pohodě jedeš 140. rakouská část je proti tomu děs. ale jestli bude chybět na celé trase z polska až do alp jediných dvacet km bez dálnice, tak je to studa. :-/

0/0
1.7.2009 6:25

titlis

Re: NKU by mel byt rozpusten

Ten poloviční profil sice široký je, ale omezení na 80, na křižovatkách 70 a téměř po celé délce plná čára. Nechápu hádky o usmolených 18 km. Dálnice Brno Vídeň poslouží východním Čechám a části polského tranzitu. Okamžitě postavit, aspoň do k Novým Mlýnům, to zase nebude stát tolik, všechna přemostění jsou hotová.

0/0
1.7.2009 11:50

forfreelife

Opet zasah z Prahy?

Bezte do rit.i !!!! Ja jezdim casto na letiste do Vidne za zabavou atd.... neminim se kodrcat do Praglu jako idio.t za kretenam..a!! Postavit a ihned!! Vcera bylo pozde !! Podelani Burani z PragluEUEU

0/0
30.6.2009 18:32

;-)

Re: Opet zasah z Prahy?

R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^

0/0
30.6.2009 20:01

marzena

Re: Opet zasah z Prahy?

Opravím Tě, když dovolíš. Pražákům je to celkem u řiti, protože do Vídně moc nejezdí a když už ano, tak často přes Znojmo. Úředníci zatím o ničem nerozhodli, takže nadáváš zbytečně. A i kdyby tak velká část úředníků jsou přistěhovalci - často z Moravy. To jsou Ti burani z Praglu, které máš na mysli ;-)? Hezký den z Prahy všem slušným Moravákům bez komplexůR^

0/0
1.7.2009 13:37

Franta Křižík

Kdo potrebuje provize ze stavby ?

Kdo potrebuje provize ze stavby a komu se ma zavrit pusa ? Nebo snad oci nad jinymi vecmi ?

0/0
30.6.2009 18:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.