- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Konečně se už těch starejch pixel zbaví, bylo jen otázkou času, kdy jim některý z A310 spadne.
Jasně tady nejsou na nic penize,když ti nahoře to všechno rozkradou.
Lítám do N.Y.každý rok s ČSA a služby čím dál horší a taky nejdražší + ještě
snížení váhy zavazadel. Ale nechápu,proč právě let do N.Y., který byl jediný přímý
a o cestující si myslím neměl taky nouzi.
V USA je 10 000 ce emigrantu, kteri kazdy rok jezdi domu za rodinami a presto toho CSA nedokaze vyuzit? Kazdy z nich by radeji si dal v letadle Plzen a nebo Radegast nez Heineken, cumel na cesky film a precetl si ceske noviny , nez letet z cizi spolecnosti. Proc je CSA v prumeru o 500 $ drazsi za jeden let nez jine spolecnosti ktere letaji do Prahy?
S tak malou flotilou je nemozne byt levnejsi, nez Lufthansa.. bohuzel
jinam, třeba na českou poštu
Nebylo by na miste a fair rici ze proste rusi postupne uplne vsechny linky? Jako narodni dopravce, cili nekdo kdo spojuje Prahu se svetem jsou odepsany. Cesi ted budou jezdit do Mnichova, Vidne a mozna Drazdan. Zapomente na pravidelne linky po Evrope
to jako od zruseni viz do jejich znovuzavedeni? no tak to jim sezona stejne pomalu konci...
Naposledy jsem chtel letet s CSA z New Yorku do Prahy v roce 2003. Kvuli bource nad letistem Newark, New Jersey jsme 2 hodiny sedeli v letadle a cekali na povoleni k odletu z mesta kde bydlime. Do New Jersey jsme prileteli pozde. Letadlo CSA z Newarku do Prahy jiz odletelo a dalsi let z letiste Newark byl az za dva dny (pristi den letelo letadlo z Kenedyho letiste v New Yorku). To, ze clovek nestihne letadlo kvuli spatnemu pocasi se stava.
To, ze na letisti neni nikdo u prepazky aby pomohl cestujicim, kterym uletel letadlo kvuli spatnemu pocasi najit nahradni spoj je neomluvitelne.
Po odletu letadla CSA z letiste proste pro agenty CSA "padla", prestoze kdyby meli zajem mohli si na pocitaci najit, ze par lidi prileti se zpozdenim a letadlo do Prahy nestihnou.
Od te doby letam z kteroukoliv jinou spolecnosti, ale z CSA jsem natrvalo vyradil.
No, nechci se jich zastavat za kazdou cenu, ale z JuYsEj a Canady existuje bezplatna linka, se kterou se dovolas primo do call centra CSA.
'
A muzes komunikovat jak anglicky, tak cesky:-)
Bylo by možný, aby linku Praha - NY lítalo něco menšího a levnějšího? Co třeba Airbus A319LR nebo Boeing 737-700ER. Tahle letadla už běžně přes Atlantik létají, i když převážně se zaměřením na business class. Pokud by se ČSA podařilo vozit kolem 110 cestujících, už by to i v konkurenci k Deltě mohlo hrát roli. Navíc tyhle letadla se dají bez problému používat i na běžných evropských linkách, takže by se šetřily náklady.
Nejsou prachy, za jedno letadlo dáš 2-2,5 miliardy a potřebuješ minimálně dvě. Jak situace ukazuje, aerolinky mají v současnosti velké problémy s likviditou a tak se nakrásně může stát, že jednou nebudeš mít na splátky a letadla Ti zabaví....
dlouho, az to zavrou uplne. Jo delat vrcholoveho manazera neni zadna p*del.
a ktereho suldu napadaji ty nove linky do Ruska?? Proc to neprodaji Aeroflotu, kdyz nejvic linek ma CSA do Ruska? A ze tam Cesi litaji jak strhani, ze?
Zrusit linky do NY je skvely napad, gratuluji!! Co to premenit na nejaky lowcost?
Důvod zrušení linky je zřejmý, ČSA teď prostě nemá miliardy na nákup nových dálkových letadel.