Diskuze
Ministerstvo pustí konkurenci na dráhy
Děkujeme za pochopení.
fingon
Proboha jen ne Ceske drahy !!!
Proboha zbavte nas tohoto odporneho hnusneho monopolu, ktery ridi zlodeji co si z nasich dani vyplaci miliony mesicne, nechaji nas jezdit pocmaranymi 30 let starymi odpornymi dobytcaky, vecne spozdeni, vecne vyluky. A 20 let po revoluci zadne zlepseni ba naopak ZHORSENI!!!! Hruza hnus, proc si na tyto haj*li nikdo z ministerstva neposviti?? Vzdyt oni okradaji stat o biliony !!!! korun a neinvestuji do drah ania vlaku ani kacku. Rocne maji prijem jen z dopravy osobni 190 miliard korun !! A dalsi miliardy dostavaji od statu!!! A co investovali do vlaku??? NIC !!! Hruza hnus!! Zavrete ty kriminalniky!
__XXXX___
Já bych to viděl takhle
veškerá nádraží převést na SŽDC, které vlastní stát (jako ŘSD u silnic). Za 90% zpoždění by tak mohlo SŽDC a jeho zaměstnanci (výpravčí, výhybkáři, atd,...). Na koleje pustit a nasmlouvat na 3-4 roky jen toho, kdo nabídne nejnižší cenu jak pro kraj, tak pro zákazníky. Vyřešeno...
a8nn
Re: Já bych to viděl takhle
Na 3-4 roky se na to při životnosti železničních vozidel 40 každý vy*ere nebo nabídne pronajatá vozidla -> vyšší cena.
hodňák Ackerman
Mám na ČD jedinou výtku.
Fakt mě dovede vytočit, když si koupím jízdenku do I. třídy a jede tam se mnou špinavý, smradlavý, zablešený zaměstnanec ČD, ČD Cargo či SŽDC nebo čeho, případně silně arogantní dáma v rádoby luxusním oblečení očividně od vietnamců.
Ať si kupujou jízdenku do I. třídy za plnou cenu a neotravujou lidi, kteří se dokázali socializovat. Režijka ať platí jen ve II. třídě.
109e
Re: Mám na ČD jedinou výtku.
Oni mají zaměstnanci Carga a SŽDC 1. třídu?
celim
No já zkusil podlouhé době cestovat vlakem.
Jel jsem jen od Říčan do Prahy soupravou CityElefant a musím říct, že jsem byl velmi mile překvapen. Jednak ta rekonstruovaná trať je pěkně vybavená(zastávky) tak jak by to asi mělo být všude a potom samotná jízda neměla chybu. Plynulá, baz drncání, ticho, pěkné vagony , prostě ideál. Ačkoliv mán dvě námitky. Jednak ceny jízdného jsou u vlaků obecně přemrštěné a potom, ačkoliv vagon je nový, tak už měl poruch šoupacích dveří do prostoru cestujících. Na to je snad ještě brzo!? Kdyby byl vlak, zejména na vzdálenost od 50km dál maximálně o 10% dražší než autobus, tak bych ho zvolil, zejména v té kvalitě kterou jsem zažil. Je to přece jenom pohodlnější cestování. V opačném případě budou cestující asi vždy dávat přednost autobusům. Ovšem takového stavu by asi bylo možné dosáhnout jen privatizací ČD, neboť jinak se nezbavíme toho molochu, který je jen bezednou dírou na peníze.
miropiro
Re: No já zkusil podlouhé době cestovat vlakem.
Obecně předražené? To se zdá každému, kdo s nimi jede jednou. Je několik způsobů, jak si snížit cenu. Zpáteční jízdné, dále skupinová sleva (už od dvou lidí), dále zákaznická karta.
ppetr1
CSD
ty uz mely byt zprivatizovany davno,jinak se nehnem z mista.dokud drahy nebudou na urovni,tak me do toho vlaku nedostanou ani parem koni.
jen me maximalne stve,ze jim na to jeste prispivam ze svych dani !!!!!!!!!!!!
Bery
Re: CSD
njn a jeste vice se prispiva z dani na silnice a dalnice, nebo treba na armadu... a co s tim nadelas ?
metalovy duchodce
zkusil jsem, kočku nakrýt psem
uvidíme, zda bude výsledek od ČD rozdílný..
duff_
Konkurence
Já bych klidně přetrpěl nekomfort, ale vlaky musí zrychlit. V každé zastávce pauza v průměru 10 minut i kvůli protijedoucímu osobáku, takže se to cestování dost prodlouží.
metalovy duchodce
Re: Konkurence
já kldně pojedu déle, ale chci vždy čistý a pohodlný vagón, bez cikánů, zlodějů, žebráků, opilců a podobné verbeže, kvůli kterým se cestování vlakem vyhýbám.
Jablkon
lepší soupravy?
a to budem jezdit těmi pěknými vlaky jako je na ilustračním fotu?
4sAd
Pro by ne
Ono proč ne. Klidně ať si tady jezdí třeba tisíc dopravců, pokud bude zachována přenositelnost jízdenek...
Jablkon
Re: Pro by ne
O tom dost pochybuju. Hold stinná stránka věci. Prostě se to posune blíž současné praxi v autobusech, kde nejenže není přenositelnost mezi dopravci, ale většinou (vyjma lokálních integrovaných systémů) si navíc při každém přestupu musím kupovat nový lístek.
Nadruhou stranu se dá očekávat, že non-ČD budou mít minimum "nádražních pokladen" a půjdou spíš cestou prodeje online nebo přímo ve vlaku.
0100
Správné a postupně ČD úplně zrušit!
Obsadit dráhy konkurenčními soukromníky, kterým budou poskytovat služby železnice a celý ten moloch plný úředníků od základu zrušit. Konečně pak nastane v dopravě i kultura cestování za přijatelné ceny.
hodňák Ackerman
Re: Správné a postupně ČD úplně zrušit!
to je yntelygentní názor.
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Horkovod dodá Brnu teplo a zbaví ho závislosti na plynu, říká ředitel Tepláren
Premium Projekt horkovodu vedoucího z Jaderné elektrárny Dukovany do Brna byl po desetiletích přerušení...
Každá pátá firma v Česku je nefunkční. Povinnosti mají stejné jako ty živé
Zombie firmy. I tak se v Česku nazývají společnosti, které jsou zapsané v obchodním rejstříku, ale...
Nejlepší letiště pro rok 2024 má Katar, Ruzyně se do top 100 nedostala
Titul pro nejlepší letiště světa si pro letošní rok odneslo mezinárodní letiště Hamad v katarském...
Britské mléčné farmy chrlí hnůj do řek. Ochránci přírody volají po nápravě
Mléčné farmy ve Spojeném království znečišťují životní prostředí a vylévají velké množství...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!