- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Díky úsporám na provozu vychází elektromobil za dobu životnosti minimálně stejně výhodně jako auto se spalovacím motorem," řekl Marušinec......No ale....minimalne stejne vyhodne - TO JE MALO. Pokud nebude vychazet VICE VYHODNE, tak se trh s elektromobily nerozhoupa..
Nestyďme se říci, že bude třeba dostavět Tmleín. Ať si zelení demagogové zvyknou!
Posle dostupných informací, by te dojezd měl být už teď i 250km. A to už je velice slušné.
Navíc si myslím,že většina domácností už má dnes dvě auta ( třebas je to jedno služební ) takže jmožnost kombinace ( elektromobil na krátko - což je skoro vždy) a diesel na dálku, by vyřešila problém s dojezdem.
Stačí se do toho pustit. Mám dojem, že už dlouho to brzdí producenti ropy a aut.
Prví mají strach o odbyt a druzí nechtějí přestavovat motorárny.
Tenhle model muze fungovat pouze v pripade, ze by akumulatory byly minimalne na regionalni urovni (kontinent) standardizovane (nekolik malo typu), a daly se behem 10 minut vymenit na kterekoli pumpe za nove.
No nevim kde jste tech 100Km vzali, tady je treba dojezdnost 240mil / 300mil na jedno nabiti... http://www.teslamotors.com
BTW: plne dobyti je 1,5hod.
To by ale autor musel pred napsanim clanku udelat aspon nejakou analyzu problematicky, ne jen vychrlit clanek skoro o nicem...
"Jen necela desetina produkce CEZ" je opravdu hodne.
k castosti dobijeni by muselo byt tech dobijecich stanic opravdu hodne.
jsou ale zavřené v trezorech šejků
beztak už mají pohon na vodu....
ale vzhledem k dojezdu by to bylo jako druhy nebo treti auto za cenu prvniho auta