- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud je informace o poctu soudnich jednanich za rok s cernymi pasazery pravdiva (priblizne 50 000 lidi), kazdy je povinnen zaplatit castku priblizne 5000kc, z toho 80% jde advokatni kancelari, ktera DP zastupuje.
Ve mestech s rozvinutou siti MHD ma predevsim fungovat mytne a penize z nej vybrane maji putovat primo do MHD a do protihlukovych a protismogovych opatreni. Zasadni problem Prahy a dalsich mest je, ze v nich neexistuje mytne.
Jízdné tak drahé, že jet do práce autem vyjde nastejno jako jízdenka, levnější předplatné vyjde dráž než jet na motorce. Autobusy, tramvaje i metro jsou narvané cestujícíma, tedy ideální podmínky pro vysoký zisk.
Zatímco motoristé platí vysokou spotřební daň, dopravní podnik je naopak štědře dotován z městského rozpočtu. Jak je při tom všem možná ta vysoká ztráta?
Že by špatné hospodaření? Vyhazování peněz za předražené dodávky? Zbytečně složité a luxusní zařízení stanic a zastávek? Zbytečně přeplacení zaměstnanci? Zbytečně mnoho flákajících se pomocných zaměstnanců?
jestli bydlíš kilometr od práce, tak se ti nevyplatí ani sedat do auta, ne? To bych to raději došel.
Maji dluhy jak hovado a jeste chteji za nekolik miliard zavadet turnikety (blijici smajlik).
Kdo zaplati dluhy - my. Kdo zaplati turnikety - my. Koho bude stvat zdrazene jizdne a obtezovat prolezani turnikety - nas.
Turnikety rovněž považuju za totální blbost, nejenomže to omezí plynulost dopravy, ale ani to nesníží náklady. Revizoři zůstanou s předem připraveným argumentem, že lidé často turnikety přelézají, a navíc ještě další náklady se záváděním. Zajímá mě ovšem komu půjde do kapsy výdělek za instalaci turniketů = další malý tunel.
a soudě podle jiných záležitostí jež má v rukou magistrát je jasné, že slouží jako průtokový ohřívač na peníze do kapes politiků. Něco jako ČD v menším. Podnik dozorují zástupci ODS a ČSSD takže si dovedete představit jak se tam asi hospodaří.
může vykonávat tuto funkci,když ničemu nerozumí?
2,3 miliardy.
Tak se není čemu divit A to tramvají jezdí míň a busů místo dlouhých normální.