Diskuze

Pražský dopravní podnik je ve ztrátě už 2,3 miliardy

Pražský dopravce zveřejnil výroční zprávu o svém hospodaření v roce 2008. Oproti stejnému období v loňském roce prohloubil za první čtvrtletí letošního roku ztrátu o více než 600 milionů. Podle zprávy je to kvůli překročení plánovaných nákladů a poklesu tržeb.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

Honza25

8. 7. 2009 12:15
Vymahani z cernych pasazeru

Pokud je informace o poctu soudnich jednanich za rok s cernymi pasazery pravdiva (priblizne 50 000 lidi), kazdy je povinnen zaplatit castku priblizne 5000kc, z toho 80% jde advokatni kancelari, ktera DP zastupuje.

0 0
možnosti
HA

hodňák Ackerman

7. 7. 2009 12:46
To je snad normální, že má dopravní podnik ztrátu ne?

0 0
možnosti
I

infinity1

7. 7. 2009 15:27
Re: To je snad normální, že má dopravní podnik ztrátu ne?

Ve mestech s rozvinutou siti MHD ma predevsim fungovat mytne a penize z nej vybrane maji putovat primo do MHD a do protihlukovych a protismogovych opatreni. Zasadni problem Prahy a dalsich mest je, ze v nich neexistuje mytne. Rv

0 0
možnosti
M

Michail

7. 7. 2009 12:21
Čímpak to bude?

Jízdné tak drahé, že jet do práce autem vyjde nastejno jako jízdenka, levnější předplatné vyjde dráž než jet na motorce. Autobusy, tramvaje i metro jsou narvané cestujícíma, tedy ideální podmínky pro vysoký zisk.

Zatímco motoristé platí vysokou spotřební daň, dopravní podnik je naopak štědře dotován z městského rozpočtu. Jak je při tom všem možná ta vysoká ztráta?

Že by špatné hospodaření? Vyhazování peněz za předražené dodávky? Zbytečně složité a luxusní zařízení stanic a zastávek? Zbytečně přeplacení zaměstnanci? Zbytečně mnoho flákajících se pomocných zaměstnanců?

0 0
možnosti
HA

hodňák Ackerman

7. 7. 2009 12:49
Re: Čímpak to bude?

jestli bydlíš kilometr od práce, tak se ti nevyplatí ani sedat do auta, ne? To bych to raději došel.

0 0
možnosti
I

infinity1

7. 7. 2009 12:17
Dluhy jak hovado

Maji dluhy jak hovado a jeste chteji za nekolik miliard zavadet turnikety (blijici smajlik).

Kdo zaplati dluhy - my. Kdo zaplati turnikety - my. Koho bude stvat zdrazene jizdne a obtezovat prolezani turnikety - nas. Rv

0 0
možnosti
MP

xprim01

7. 7. 2009 12:33
Re: Dluhy jak hovado

Turnikety rovněž považuju za totální blbost, nejenomže to omezí plynulost dopravy, ale ani to nesníží náklady. Revizoři zůstanou s předem připraveným argumentem, že lidé často turnikety přelézají, a navíc ještě další náklady se záváděním. Zajímá mě ovšem komu půjde do kapsy výdělek za instalaci turniketů = další malý tunel.

0 0
možnosti
M

Mareš

7. 7. 2009 11:48
Když on je to městský podnik

a soudě podle jiných záležitostí jež má v rukou magistrát je jasné, že slouží jako průtokový ohřívač na peníze do kapes politiků. Něco jako ČD v menším. Podnik dozorují zástupci ODS a ČSSD takže si dovedete představit jak se tam asi hospodaří. :-/

0 0
možnosti
JS

crezpenan

7. 7. 2009 11:40
bývalý ředitel Primy,

může vykonávat tuto funkci,když ničemu nerozumí?

0 0
možnosti
HA

hodňák Ackerman

7. 7. 2009 10:37
Když žádný dopravní podnik nebude, nebude ani ztráta

2,3 miliardy. ;-D

0 0
možnosti
XX

Xi Xao

7. 7. 2009 9:43
Když si ti blbci na všechno půjčí a pak platí úroky 20% pa.

 Tak se není čemu divit ;-€ A to tramvají jezdí míň a busů místo dlouhých normální.

0 0
možnosti