Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Opel padl do oka Číňanům, Magnu se snaží přebít výhodnější nabídkou

O Opel, který je součástí problémové americké automobilky General Motors, se uchází čínský výrobce Beijing Automotive Industries Corp. Číňané předložili německému Opelu nabídku na koupi. Není ale jasné, zda mohou uspět - dohoda o převzetí Opelu firmou Magna je v pokročilé fázi. Nový uchazeč ale nabízí mírnější propouštění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

smycka

Ekonomicky nás zničí

Číňané mají vše velmi dobře spočítáno a ekonomicky nas všechny položí.To jsou pravdivé předpovědi

0/0
13.7.2009 7:47

gotzur

Jenom to ne

0/0
11.7.2009 20:04

VLDX

Jak získat pokročilé technologie a výzkum za pakatel

Číňané si to dokáží spočítat R^

0/0
11.7.2009 9:05

IJNovak

Nenažranost GM způsobí ještě další katastrofu

Už není čím platit boty a košile, elektroniku a spotřební zboží, nic neumíme levněji vyrobit protože nás řídí idyoté a loutky................! Čínský drak nechá zbytek světa a své okolí úplně vychcípnout!!! Tak nás vedou ilumináti naši!!!

0/0
9.7.2009 23:18

Rejpal1456

NO CHINA

Neverest: MElete nesmysly nejsem cinofil ale cina od kopirovani upustila sledujte trochu vývoj pokud do toho chcete kecat.

Jinak souhlasim s tim že to není dobrý vždyt ti pseudo komunisté za chvili zkoupí uplne všechno.A nikdo s tim nic neudela.Vymlatit to rovnou ted nez se splni to co uz bylo zpracovano v nekilika sci-fi a v nekolika hrách!Ne roztahovaní se číny!

0/0
8.7.2009 14:11

Pilát

Re: NO CHINA

Cina nezkoupi uplne vsechno ani nahodou, zadna zeme by nedokazala zkoupit ani 25 % vseho  :-)  jsi trochu mimo a asi nemas prehled o svetovem obchode  :-)

0/0
9.7.2009 7:50

neverest

od roku 2012

Pokud by to fakt koupil číňan, tak v roce 2012 začnou z čínských výrobních pásů sjíždět "nové" automobily. Vzhledem k tomu, že číňan má kopírovací ale nikoli vývojový potenciál, tak ta auta budou to samé, co už z linek sjíždí teď, jen levnější, nekvalitní a v ohlodané výbavě.

0/0
8.7.2009 13:29

vioš

výsledek manažerského vedení

Tyhle prodeje evropských/amerických továren do Číny se jednou vymstí. Ale můžeme si za to sami.

0/0
8.7.2009 12:03

anawarr

Re: výsledek manažerského vedení

v čem konkrétně se vymstí???

0/0
8.7.2009 12:08

masculine

Re: výsledek manažerského vedení

Přesun výrobních kapacit do Číny a s tím spojený nárůst nezaměstnanosti na "západě"...ale tohle už započalo dávno

0/0
8.7.2009 12:12

Pilát

Re: výsledek manažerského vedení

zdaleka ne, cinsky export se podili 9 % na svetovem exportu  :-)  to je ten presun kapacit?  ;-D;-D;-D

0/0
8.7.2009 12:18

masculine

Re: výsledek manažerského vedení

:-) situace bude stabilní a i v budoucnu se bude Čína podílet "pouze" 9%? Co třeba obchodní bilance USA-Čína? Opravdu se vám zdá něco takového v budoucnu nereálné i v případě EU-Čína?

0/0
8.7.2009 12:23

Bob-an

Re: výsledek manažerského vedení

Zvalstni je cina exportuje do usa obri kvanta zbozi uz desitky let... za tu dobu se vsak kvuli tomu nezamestnanost v usa vubec nezvysila :-), ono to takhle jednoduse nefunguje;-D, je videt ze ekonomie vam nic nerika (coz samozrejme vubec nevadi, ale je lepsi se drzet zasady ze nediskutuju o vecech o kterych nic nevim, pak tu pisete nesmysly)

0/0
8.7.2009 18:21

qualcom

Re: výsledek manažerského vedení

myslíš,že na tričkách a botkách a nekvalitním hard Čína bohatne?Stále je to rozvojová země,kde žije 70% lidí na hranici bídy.Amíci dluží Číně v obligacích cca 500mld.USD,jenom roční zbrojní rozpočet US činí 1300mld. USD,Amíci nikomu své vládní obligace nenutí a že je žluťáci a Brasil kupuje je jejich věc.Americký vládní dluhopis je stále nejbezpečnější cenný papír a pro konzervativce slušná investice.

0/0
9.7.2009 13:38

sirc

Opel

Kam ten svět spěje. O německou automobilku se přetahují rusové s číňanama :-)

0/0
8.7.2009 12:01

Pilát

Re: Opel

a Kanadane  :-)

0/0
8.7.2009 12:16

neverest

Re: Opel

jen aby to nebyli Kanaďani z Karlína ;-D

0/0
8.7.2009 13:30

kebule

...

sebrali by patenty... prevedli veskerou vyrobu do ciny a propustili by i zbyle zamstnance...

0/0
8.7.2009 11:41

Volební lýdr

Re: ...

a to je jako špatně?8-o8-o8-o

0/0
8.7.2009 11:46

Danny_Kay

Re: ...

Ano!

0/0
8.7.2009 11:52

vioš

Re: ...

Nee, klidně můžeme žrát seno....

0/0
8.7.2009 12:01

anawarr

Re: ...

myslíš, že čínany zajímají patenty?

......potřebují technologie a není jediný důvod, proč stěhovat továrny do číny a dovážet spátky hotová auta, když mohou nastěhovat čínany do evropy.

ať žije norma EU pro přistěhovalce... osobně se těším, až budu v ulici jediný bílý ;-D

0/0
8.7.2009 12:13

Crowley

Re: ...

No patenty pro ně můžou být zajímavé, nebudou už muset dělat šaškárny typu "Sany", "Ponasanic", atd. ale rovnou "originál" :(

Technologie už stejně mají, teď to ale budou mít otevřeně a se vším všudy. A proč fabriky stěhovat do Číny? Tam můžou zaměstnance vesele dřít z kůže za pár soplů a nehrozí, že to bude mít tendenci se měnit. Holt co oko nevidí, srdce nebolí, tady by si mohli někteří všimnout, že mzda může být vyšší a pracovní doba kratší, nehledě na provozní normy, bezpečnost a další "blbosti, které jen prodražují výrobu"...

Jenže pánové ing. Menežeři M.B.A. vidí jen prachy na svém účtu. "A po nás potopa..."

Nakonec bude všechno z Číny, auta, nábytek, jídlo a možná, až se Evropská rodina rozhodne pro dalšího potomka, přijde jim balíčkem se štítkem Made in China...

0/0
8.7.2009 16:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.