- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ani nepotreboval olovnatý Špeciál. Len potreboval olej, posledná verzia sa miešala už 1:50, ako terajšie kosačky !
Vlastním Š120 r.v. 1988, mám v ní motor Š Favorit a ten s Naturalem nemá sebemenší problém, krom toho jezdím na LPG, V manuálu na tyto poslední 120ky je také napsáno, že jsou přizpůsobeny ke spalování bezolovnatého benzínu, no a na starší vozy stačí za pár korun vyměnit ventilová sedla.
Přeji Vám hodně km bez nehody, protože starý automobil, který má najeto více jak 180 tisíc km, pevnost jeho karoserie může být v rozmezi 40 - 60% pevnosti nové karoserie, pokud na ni není koroze. Pokud se s takovým vozem nebourá, je vše v pořádku, ale nedej bože, kdyby se stala nehoda, pak......
no tak pořád to vyjde levněji, než zaplatit prachy za sešrotování a pak pár let splácet jiný jetý auto.. .zvlášť pro ty, kteří už na svejch vychytali většinu much
Jelikož uvážíme že aut jezdící na speciál jsou plné silnice tak to je opravdu problém.
Takže ta flaška příměsí, 0,75l se ředí 1:1000 a stojí 70 kaček, to znamená, že na jeden litr se dává 9,3333 halíře. Při tankování do 120 (32 litrů), se prodraží o 3 kačky. To není taková hrůza
do toho naleju i nepovedenou kořalku a jede taky.
... zmizel z čerpaček Normal 85 a taky po něm dnes pes neštěkne, protože Tater 57, Moskvičů 401 a Škodovek 1000 MB už dnes taky moc nejezdí
Vzhledem k minimálnímu množství km naježdených těma plečka je to opravdu příšerná tragédie.....