- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
no do kathmandu z atén nebo kieva, istanbulu za necelé 2000 dinárů ( 10000 kč) včetně tax není špatná cena, s takovou brzo taky zkrachují, co jsem ale koukal na destinace, tak se specializují hodně na indii a pak na lety na blízkém východě, doposud operované turkish airlines, možná proto turkish mají taky docela výhodné ceny letenek směrem do asie, akorát i pokud zadáte že chcete cenu v dolarech nebo eur, stejně zobrazuje cenu v dinárech
takze airarabia (podla autora clanku nizkonakladova aerolinka) ma odstartovany proces zaniku
ale hlavně, že on v plusu byl...tyto rádoby managery by měli zavřít, at jsou odkukoliv!! Škodí víc, než se na první pohled zdá! A klidně se ptejme, kde jsou kořeny této krize?
když něco pohnojí, vezmou je jinde - má to logiku a patří to do kapitalismu??? A ještě by mohl působit v politice (před tím, nebo potom, to je jedno, jako Tvrdík)
Proč ne.....už má zkušenosti....může se vyvarovat stejných chyb.....ti úspěšní zůstávají na svých místech, tak koho by tam měli dosadit? Někoho kdo neudělal žádnou chybu, protože ničemu významnému nešéfoval a v oboru se nevyzná?