- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zboží tahat sem a tam..... Když jsem jezdil s kamionem, tak jsem měl na návěsu 3 týdny železo a vždycky když jsem někam přijel, tak se jen vyměnily papíry a buď jsem jel zpátky nebo zase jinam.....Tohle nejsou jen moje zkušenosti, ale i ostatních.....
a "takyřidiči" vozit ?
Neměl by se náklad přesunout na železnici ? Třeba by se ukazalo, že spousta vlěček a lokálních tratí zbudovaných za komoušů nebyla zas tak špatná. Kromě jiného, má železniční doprava menší dopad na životní prostředí.
A navíc, konečně by lobby ČESMADu a dalších podobných vyžírků poklesla. To by snad bylo jen ku prospěchu, ne ?
chudáku, ty nevíš, o čem mluvíš. Nech si poslat po železnici třeba cihly na barák : Náklaďákem je musíš přivézt na nádraží, tam je něčím naložit na přistavený vagon. Nenaložíš včas, 10tis. penále. Potom to tři dny pojede na tvoji nejbližší žel. stanici, musíš mít v pohotovosti náklaďák+ jeřáb nebo vysokozdvih,nevíš, kdy to přijede, ale když včas nesložíš, 10tis. penále! Není jednodušší to jednou naložit a složit a mít to doma za 6 hodin?
to bude pokles dopravy. Nevím k čemu je dobré tady prodávat vodu za Francie nebo Japonska.
ostatně o tom jsme už před válkou mluvili s panem okresním hejtmanem!
že přepravci mají neúměrně vysoké až zlodějské ceny.
převážení kancelářských sponek ze španělska do portugalska přes ČR nepotřebujeme....
..řekl bych, že je to naopak dobrý výsledek.. konečně méně kamionů..