- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Určitě to nebude za českou "lidovou" cenu.
Pokud je číňanů cca 1 miliarda (uvažuji o Číně, ne o světě), tak mi vychází, že cca každý 22 tisící číňan si koupil škodovku
Tak jenom 1/10 jich ma na to si nejake auto dovolit, takze kazdy 2-tisici Cinan co si mohl dovolit auto si koupil skodovku
Jaký má význam úspěch čínské Škodovky pro českou republiku? Žádný! Nic z toho nemáme. Německý VW z toho má aspoň nějaký podíl na zisku, co jim po čínském zdanění zbyde.
Vyznam je pomerne velky. Zisk Skody auto sice jde do koncernove kasy, ale dani se u nas.
Je vidět, že ten asijský design posledních modelů není samoúčelný a škodivka to myslí s konkurováním automobilkám Geely a Great Wall Motors, skutečně vážně.
Místní si to totíž kupují místo rikši, vyndají tomu čelní sklo k tažným okům připevní oje a vijo do ulic vydělávat .
je úspěch škodovky spíše důkazem platnosti zákonu malých čísel.
Vzhleden k celkovému thru možná ano, ale těžko k tomu automobilovému.
A idiot jako ty žigulíka
...nedivím. Poslední škodovky vypadají jak asijské auta.
mám napsrosto stejný pocit, nová octávka je čína jak vyšitá
Takže šrotovné na podporu automobilky potřeba není.....
-
taky by mě zajímalo, kam se všechny ty auta vejdou - takových aut.....