- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nebo o tom vubec nepiste... to je kazdou chvilku tyhle verejne souteze... zprava zleva.. napric politickym spektrem... a nikdo jeste nesel sedet...
Jak to dopadlo vubec v tom Liberci? koho odsoudil... kdo z politiku sedi?
Čím menší možnost výběru tím bude vyšší cena. A co udělá hlavní projektant? Části projektů přerozdělí firmám, které se soutěže zůčastnit nemohli. Nějak v tom nevidím žádnou výhru pro daňové poplatníky, pouze pro úředníky (pro ty na správných místech) a hlavního projektanta.
Konečně už i podnikatelé pochopí, že paktovat se s ODS se opravdu nevyplácí.
Třeba by chtěl jednoho dne spojit Rathovu dálnici s Hitlerovou dálnicí? Kruh by se uzavřel...
Neznám podrobnosti, ale jak ukazují zkušenosti, ani výběrová řízení na každou jednotlivou stavbu nejsou žádná výhra. Stejně se mezi sebou v 90% případů firmy domluví a vyhraje ta, na které je právě řada. To není žádný výmysl, ale realita krajských zakázek. Konkurence je jenom uměle vytvořená.
Dohoda je porad jeste lepsi nez dlouhodoby diktat Sudopu ci Metroprojektu. Pochopeno?:)
Mnohem logictejsi v dobe krize by mi prislo rozsekat zakazky mezi vice firem, tak aby kazda mela alespon nejakou praci a ne ze se vsechny zakazky vezmou daji nejvetsi firme a ostatni budou ctyri roky susit hubu.
Jedná se o projektové dokumentace, ne o samotné stavby. Těch pár inženýrků z ostatních firem se o sebe vždycky nějak postará :)
získat svých 5 procent ... a vo tom to je ...
Tak David Rath vede leda krávu za vocas