Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škoda Yeti se ode dneška začíná oficiálně prodávat

Nejnovější model Škoda Yeti přijíždí z Mladé Boleslavi do prodejen. Prodávat se začíná už dnes. Nejlevnější provedení terénního modelu Yeti stojí 360 tisíc korun. Škodovka ho poprvé oficiálně představila na autosalonu v Ženevě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jano_S

otras

posledna skodovka (a jedina vlastne co vyzerala ako tak) bola Felicia, vsetko co prichadza  po nej je grc.Ale ked sa to predava, tak je to nemcom jedno.

0/0
19.8.2009 14:09

ppdedek

Yeto hruza...

me se to osobne nelibi ale co, "proti gustu....."

Designove to je zplacanina az des ale kdo nema potrebny drobny na pekny a poradny tereni auto tak si koupi Skodu

0/0
19.8.2009 13:45

Divak

Design

Skoda ma problemy s designem (mozna od te doby, co sefem designu je nejaky Cech/Slovak). Roomster je hnus, Spiegel ho nominoval mezi 10 nejosklivejsich aut, Fabia je oskliva, Superb jde jenom zpredu, jediny hezky vuz je nova Octavia. Yeti vypada dost roomster-like, doufam, ze se mylim. Chci si asi za 1,5 roku nejakou Skodu koupit, ale opravdu to je tezka volba.

0/0
19.8.2009 13:40

deméter

premyslel bych o tom kdyby:

do toho nacpali tu 3,6ku...melo to ramovej naraznik a elektronicky laditelnej podvozek (viz. vetsina SUVecek) pokud vim tak ho nema, nebo jo?

0/0
19.8.2009 13:34

phi

už s tím někdo jel ?

jestli ano, prosím dojmy :)

0/0
17.7.2009 18:41

ET_demokrat

hehehe

To za 360 je rádo, že jede rovně po silnici z kopce. Plná verze 4x4 s výkonným motorem bude drahá, na to, co to bude. Jaké terénní auto? Je to auto vhodné na běžné české cesty. Či zvládne i polské, nevím.;-DRv

0/0
17.7.2009 18:19

uran235

skodovka nema designera

Vzhed novych vozu se vybira podle obrazku, co maluji deti zamestnancu na mikulasske party...

0/0
17.7.2009 14:06

rbs

Odborníci

Jako vždy se do diskuze zapojil nespočet odborníků, kteří mají přehled o všem.

Při čtení některých příspěvků brečím smíchy. Jestli je pravda, že smích prodlužuje život, tak se asi dožiji pěkného věku. Jen tak dál...

0/0
16.7.2009 18:16

lordhelma

Re: Odborníci

to je pro me taky jediny duvod, proc sem chodim.. ;-D

0/0
17.7.2009 11:18

ET_demokrat

Re: Odborníci

Áááááááááá, pan objektivní chytrák. Ty budeš z Prahy. A dožij se pékného věku. Už teď mi je tě líto. Demence se začíná projevovat a teprve co až budeš starý. Budeš zdravit kartáček na zuby dobrýtrosoudruhu.;-D

0/0
17.7.2009 18:24

Sršeň

Zklamání

Zklamání z Roomsteru ;-D

Myslím, že zklámaní prožívají na na více frontách, jen tak namátkou, ... Fábie II? Máme Fábii I, ale dvojku bych si nekoupil. Máme Octavii II, ale po faceliftu bych si ji nekoupil a proč, protože se nám jednoduše nelíbí, ikdyž jsme si ty auta kupovali více méně z patriotismu a myslím, že kvalitní jsou taky. Ale promiňnte v Mladé Boleslavi. Hrubě řečeno, hnusné auta si kupovat nebudem. Pořád se na ty jejich modely dívám a snažím se tomu dojít na chuť, ale nejde to.

Až opustí ten roomsteroidní vkus pak ano. Auto se musí i líbit, neříká se náhodou, "obal prodává"? Přičteme-li skvělou výbavu třeba toho Roomsteru ve verzi praktik a přizpůsobení úpravy podmínkám živnostníků, tak je to přinejmenším směšné. Nehledě na to, že na zadních sedadlech se dospělí ani pořádně neopře. Když jsem auto porovnal i cenově s Caddy (1,9 TDI) volba byla jasná.

Říka se tomu přiznat si chybu.

0/0
16.7.2009 13:44

foxone

Re: Zklamání

hmm tak zrovna Caddy fakt ne , mam ho jako sluzebak a opravdu bych radeji jezdil s Fabii nebo oktavkou nez s Caddym , je to priserny auto , kamos ho prodal skoro novy , mel nalitano asi 15000km , taky zklamanej . Chtelo by to yetiho testnout tak na 2000 a vice km a pak by se dalo rict jestli je to opravdu o nicem nebo ne.

0/0
18.7.2009 16:45

bradavice

bylo to veliký zklamání

Všem vychvalovačům tohodle prdítka doporučuju, aby si to auto nejdřív vyzkoušeli a prohlídli!!! Já jsem měl možnost tento týden a bylo to obrovské zklamání. Je to malinký a ošklivý. Navíc je to dobrý leda tak k sebeukájení těch, kteří nikdy nejeli v opravdovém autě.....

0/0
16.7.2009 13:07

ET_demokrat

Re: bylo to veliký zklamání

Ale teréňák to je, že? S tím môžeš i do Nepálu po vlastní ose.;-D;-D;-D

0/0
17.7.2009 18:21

nnyky

On tomu fakt někdo věřil?

Například roomster, který měl do výrobního programu Škody Auto přinést

čerstvý vítr, je spíše zklamáním, zájem o něj je nakonec menší než o

první generaci Škody Octavia. ;-D;-D;-D

0/0
16.7.2009 12:12

lordhelma

yeti

to auto se mi libi cim dal vic.. kdybych pred ctvrt rokem neporidil kugu, mel bych ted tezkou hlavu! myslim, ze to bude velice uspesne auto! R^

0/0
16.7.2009 11:22

def...

Re: yeti

??

0/0
16.7.2009 13:18

legnaw

Re: yeti

netvrdim ze yeti je terno (skor tvrdim ze je to hnus) ale teda kuga jak by smet...

mal si si kupit qashqai

0/0
16.7.2009 15:04

lordhelma

Re: yeti

mas k tomu tvrzeni jediny racionalni duvod? ja mam od kvetna nalitano 6,5 tisice km a svoje auto naprosto zboznuju.. qashquai - myslim ze celkem fajn, ale nevim, proc shazujes kugu..? to auto sdili bezpecnostni prvky z volva xc 60, ma stejny podvozek, je o 200kg tezsi nez nissan a design je prece jen o hodne dal! zatim se nenasel jediny clovek z myho okoli, komu by se moje auto nelibilo..

0/0
16.7.2009 15:30

lordhelma

Re: yeti

navic me recenze na jizdni vlastnosti nq absolutne nepresvedcily - narozdil od kugy! nissan se propaguje neustale jako mestuodolne auto - ja jezdim spis dalkove trasy dalnice komb. s okreskami a hornate kraje - kuga je zcela famosni, pohodlna a zabavna!

0/0
16.7.2009 15:36

lordhelma

Re: yeti

pral bych ti, aby ses v mym aute svezl - evidentne jsi v nem jeste nesedel, kdyz pises takove nepodlozene nesmysly.. :-)

0/0
17.7.2009 11:16

Ahasver

hm

Bodejť by o roomster někdo stál, to auto je pojízdná rakev. Stačí menší náraz na předek, utrhne se baterka a pytle, předpínače pásů, nouzové osvětlení, všechny ty skvělé a drahé prvky aktivní bezpečnosti jsou v (.(

Jestlipak to u yetiho už opravili? :-P

0/0
16.7.2009 8:32

lordhelma

Re: hm

hm, ze by si toho u EURO NCAP nevsimli? jaktoze ma roomster 5 hvezd?

0/0
16.7.2009 11:44

def...

Re: hm

ale na kolikaty pokus, to si zjisti

0/0
16.7.2009 13:17

lordhelma

Re: hm

myslim, ze jsem to tak pred 2 mesici cetl - na 2.? takze je na tom stejne jako RAV $ ;-)

0/0
16.7.2009 15:38

lordhelma

Re: hm

RAV 4

0/0
16.7.2009 15:38

Ahasver

Re: hm

Rozklikni si i detaily, taky to tam píšou. Právě při testech EuroNCAP se na to přišlo, tak do testovaného auta přidali pár kondenzátorů, aby aspoň ty pásy a pytle zafungovaly. Navíc EuroNCAP hodnotí jen mechanické poškození posádky a chodců, jestli v tom rozbitém autě lehce zraněná posádka minutu po nárazu uhoří od vyzkratované baterky, to už se neřeší.

Myslím že s nějakým odstupem se pak kondenzátory objevily i v nových roomsterech, ale majitelům těch starších samozřejmě nikdo nic nedá (ani neřekne).

0/0
16.7.2009 17:44

lordhelma

Re: hm

tak to slysim poprve, ze auto od zkratovane baterky zacne horet..?!?! a neni to nahodou to nejdulezitejsi, co je pri narazovych testech treba zjistit, jake je mechanicke poskozeni posadky? pokud vim, tak toyota taky nezvala jiz prodane modely k dodatecnym upravam.. :-/

0/0
17.7.2009 11:15

Ahasver

Re: hm

Správně píšeš "při nárazových testech". Hodně lidí to ale považuje za nějaký komplexní test bezpečnosti celého auta, který to ale ani náhodou není, právě ten Roomster to hezky dokázal.

Žes neslyšel o požárech aut od zkratu ... no ... je to vůbec nejčastější příčina a když zkratuje rovnou baterka, je to největší průser jelikož už to pak jaksi nejde nikde cestou odpojit. Proč myslíš že každej hasič u sebemenší nehody ze všeho nejdřív odpojuje baterku?

Klidně si zkus nějakou vyzkratovat třeba kabelem CYA 16mm, to je myslím nejsilnější jaký se dá ve škodovkách najít. Doporučuju nedělat to v autě, mít u sebe hasicí přístroj a při tom zkratování nedržet vodič v ruce :-)

0/0
17.7.2009 13:22

lordhelma

Re: hm

tak elektrika je evidentne tvoje pole, uznavam.. ale neverim, ze by se na to u euro NCAP neprislo, pokud by se takove veci pri narazech stavaly..? pokud to v roomstru vyresili do budoucna, splnil ten test svuj ucel..

0/0
17.7.2009 14:02

Ahasver

Re: hm

No právě že se na to přišlo:

Při prvním čelním testu byly poškozeny kabely připojené k baterii a zkratovaly zdroj. V důsledku toho se neodpálily předpínače bezpečnostních pásů a airbagy vystřelily pozdě. EuroNCAP povolil Škodě test opakovat s autem po provedených úpravách. Při opakovaném testu byly kabely opět poškozeny navzdory snahám o jejich ochranu, ale airbagy a předpínače pásů byly aktivovány podle záměru díky přeprogramování řídící jednotky a přidanému kondenzátoru do okruhu předpínačů a ŘJ. Škoda informovala EuroNCAP, že nezamýšlí nijak upravovat již prodaná auta. Navzdory úspěchu některých škodováckých úprav EuroNCAP zůstává znepokojen, že všechny hlavní kabely k elektrickému zdroji jsou při čelním nárazu tak zranitelné. Ačkoli to není považováno za požární riziko, vozidlo má po havárii nefunkční veškeré elektrické systémy (výstražná světla atd.) ...

Přibližný rychlopřeklad z http://www.euroncap.com/tests/skoda_roomster_2006/275.aspx

0/0
17.7.2009 14:31

Ahasver

Re: hm

A elektrika není zas tak moje pole, to spíš ty nehody... viděl jsem jich fakt hodně a myslím že takováhkle "vlastnost" požární riziko rozhodně je. Jestli to vyřešili jinak než kondenzátory, to netuším, ale třeba by to prozradili z Boleslavi :-)

0/0
17.7.2009 14:36

schivaa

SKODA penez

Kdy uz skoda zacne vyrabet Auta a ne detske hracky. Vzdycky kdyz vidim jet skodovku at uz oktavku ci fabii do kopce musim se smat vubec jim to netahne.

0/0
15.7.2009 19:35

MKN

Re: SKODA penez

mas pravdu, kdyby nepodřadily nevím až kam, at oktavie či superb s jakýmkoliv motorem, tak žádnej kopec ani nevyjedou ;-D;-D.

0/0
15.7.2009 20:55

loogieboy

Re: SKODA penez

pravda je, ze az posledni generace motoru ma trochu vykon. Mam stareho saaba s nejslabsim moterem a krom RS a nadupanych superbu me skodovky proste nestaci.... o jizdnich vlastnostech ani nemluve...

0/0
16.7.2009 12:23

lordhelma

Re: SKODA penez

ah.. nechtej me rozesmat.. vykon neni vzdycky jen o absolutni rychlosti - jiste - nekdo jezdi jako hovado a je rychlejsi.. to ovsem neni opravdu meritko vykonu..

0/0
16.7.2009 16:15

rbs

Re: SKODA penez

ale jistě, vůbec jim to netáhne, on motor 1.8 TSI 118kw/ 2.0TDI 103kw je sakra málo. meli by do toho dávat alespon trilitr 250kw.

0/0
16.7.2009 18:20

lordhelma

Re: SKODA penez

;-D

0/0
17.7.2009 14:05

Roug70

Lol

Prej " oslovuje design i výborné jízdní vlastnosti" Desing je na každym, ale jízdní vlastnosti s 1.2HTP? Toje do terenu jak dělany a když se ktomu připočte že to važi dvě tuny tyjo stim motorem to musi trhat asfalt;-D  néchapu proč to do toho davaj a nedavaji jen ty silnejši...?

0/0
15.7.2009 16:26

Reichenberg

Re: Lol

jj, s tim 1.2 to je brutalní...teda určitě ne výkon a ani jízdní vlastnosti...

0/0
15.7.2009 18:23

bouky

Re: Lol

A od kdy se dává do Yetiho 1,2HTP,nejdřív si zjisti fakta.......:-/

0/0
16.7.2009 0:30

Hanyz01

Re: Lol

do yetiho se dává 1.2 TSI/77 kW 6st. mech. - ovšem aktuálně je to v cenících s poznámkou, že nelze objednat, bude dodáván později. ;-D

Pokud by se tedy našel takový blázen, který by do dvoutunového SUV chtěl motor s tak malým výkonem a objemem.

0/0
16.7.2009 10:24

lordhelma

Re: Lol

a kde jsi prisel na 2 tuny? 2100kg ma bmw X6, ty pako..

0/0
16.7.2009 11:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.