Diskuze

Přes Hlavní nádraží projede od prosince o třetinu více vlaků

Nyní projede denně přes pražské hlavní nádraží 600 vlaků. Od prosince jich bude o tři sta více. Navýšení kapacity umožní dokončená rekonstrukce části kolejiště. Počet spojů se zvýší především díky přesměrování z jiných pražských nádraží.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

drevak_patlak

17. 7. 2009 8:20
Nemůžu se dopočítat

Nemůžu se dopočítat nových vlaků. Nově přibydou průjezdná EC z Německa, to je cca 5 párů(10 vlaků) navíc. D8le Děčínské rychlíky, kterých by mělo jezdit více, to je cca 15 párů navíc. D8le některé navazující vlaky dosud výchozí z Holešovic )třeba ranní Hašek do Budapešti), to je hrubě cca 30 vlaků navíc. Celkem tedy cca 100 vlaků navíc a kde jsou ty další dvě stovky? Přibydou další průjezdné osobáky? Nebo bude na hlavní nádraží převedena nějaká příměstská linka dosud končící na Masarykově nádraží? Nebo bude až na hlavní zajíždět i Rudenka? A nebo snad budou jezdit přes hlavní nádraží opět nákladní vlaky ve velkém? Nemá někdo ponětí?

0 0
možnosti

Šamot

17. 7. 2009 9:53
Re: Nemůžu se dopočítat

Z hlavního po rekonstrukci opět vlaky na Vršovice - Vrané - Dobříš a Paříž.

0 0
možnosti

Franta-z-Masny

16. 7. 2009 22:07
Fotka

Píší o hlavním nádraží v Praze, ale fotku mají z Olomouce.

0 0
možnosti

Ahasver

16. 7. 2009 17:57
hmm

A to bude s úvratí nebo s kodrcáním přes Malešice?

0 0
možnosti

drevak_patlak

17. 7. 2009 8:11
Re: hmm

To by mělo být úvratí. Kodrcání přes Malešice pozbyde smyslu, protože bude v plném provozu tříkolejka z Libně do Běchovic a snad i Libeňské nádraží.

0 0
možnosti

Helmut_Zazvorka_von_Pilsen

16. 7. 2009 17:17
Tím, že EC nezajíždí na hlavní nádraží v Praze, ale

staví jen v Holešovicích se ušetří alespoň 30 minut času.

0 0
možnosti

drevak_patlak

17. 7. 2009 8:14
Re: Tím, že EC nezajíždí na hlavní nádraží v Praze, ale

To rozhodně ne. Dle návrhu se cesta prodlouží cca o 10 minut. Holešovice-hl.n. se dá dnes zajet za 7,5 minuty, přepřah na hlavním je pak rychlejší (nová lokomotiva se připojuje na druhý konec vlaku, na Holešovicích na stejný). Přestupujícím se pak ušetří přesun po Praze metrem a budou se stíhat i nové přípoje, např. od Drážďan směrem na Příbram.

0 0
možnosti

Helmut_Zazvorka_von_Pilsen

16. 7. 2009 17:17
zk

0 0
možnosti

Leland Palmer

16. 7. 2009 16:35
Pokladny

Jen doufam, ze prizpusobi mnozstvi otevrenych pokladen zvysenemu poctu projizdejicich vlaku. A zrusi stridani smen na pokladne v dobe spicky. To vzdycky cloveka potesi, kdyz stoji 20 minut ve fronte na listek a pred nosem mu zavrou pokladnu, protoze se meni smena...

0 0
možnosti

Konstrukter

16. 7. 2009 15:56
no jéje

Nové nádraží, Nové spojení, ale většina IC i SC stejně jezdí přes Vršovice...

0 0
možnosti

Helmut_Zazvorka_von_Pilsen

16. 7. 2009 17:19
Re: no jéje

Rekonstruují se Běchovice. Proto se jezdí přes Vršovice. Letos už to bude odfinišováno. Ale stejně se začne rekonstruovat trať někde mezi Prahou a Českým Brodem. A dálková doprava bude převedena na trať Lysá nad Labem - Poděbrady - Kolín. :-)

0 0
možnosti

Lokran

16. 7. 2009 15:09
novinářská matematika :D

ne nezklamali...  600 vlaků jezdí teď, 300 navíc to je pravděpodobně 900 celkem. 900/600 je při troše dobré vůle 1,5. Jak je vidno z titulku, tak to může být i 1,33...  bravo pokročilé matematice autora článku:-/

0 0
možnosti

sedmy.trpajzlik

16. 7. 2009 15:08
Ach ty počty

Přes Hlavní nádraží projede od prosince o třetinu více vlaků. Nyní 600 pak o 300 více, to je třetina jak vyšitá podle redakrora ;-D

0 0
možnosti