Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Euro stojí 26 korun, před rokem bylo o tři koruny levnější

Česká koruna dnes proti evropské měně oslabila o několik haléřů na 25,95 Kč/EUR. Nyní stojí zhruba o tři koruny více než před rokem, kdy byla koruna vůči euru na svém rekordu. Dolar dnes zůstal na včerejší úrovni 18,37 koruny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mpixel

A nyní sklízíme plody Eurohujerismu.

Když dojde na lámání chleba a na společnou politiku. Například víza do Kanady tak se naši přátelé z EU o tom nechtějí vůbec bavit. Co myslíte kdyby šlo o Francii nebo Německo? Co mají jedny z největších armád světa a ekonomiku.....hned by jsme jim pomohli a zavedli z přátelství víza pro Kanadu a ani je nenechali čekat.

0/0
17.7.2009 8:00

mpixel

Re: A nyní sklízíme plody Eurohujerismu.

prostě Evropa je Německo + Francie.

A je úplně jedno, jestli tady bude Paroub, Topolánek, Bursík neno Cyril. Žádný z nich nemůže mít logicky ani respekt. Nemáme totiž téměř žádnou armádu. A máme ekonomiku zdevastovanou 40letou vládou KSČ?

0/0
17.7.2009 8:02

mpixel

Re: A nyní sklízíme plody Eurohujerismu.

A svržení nebo nesvržení vlády na nějaký respekt vůbec nemělo vliv. To jen většina přihlouplého národa si to myslí .... jak to té EU osladíme.

0/0
17.7.2009 8:03

mpixel

Zásluha eurohujeristů, kteří prosadili Lisabonskou smlouvu

A vše se jim povedlo.

0/0
17.7.2009 7:56

papazian

Zásluha euroskeptiků a vlastizrádců, kteří kopali

tak dlouho do české koruny, až se dočkali. Každý národ platidlo na svém území opečovává a velebí a je hrdý na tvrdou měnu v jeho zemí obíhající. Jen u nás lidé z Hradu a z ČNB včetně podivínu okolo pan Grunda z Krkonoš nás přesvědčovali o opaku. A nyní raději mlčí, protože je vidět, že byli vedle jak ta jedle, ožebračili národ a nic se tím nezískalo, výsledky jsou mizerné, žádný zázračně lepší export nemáme, stačí porovnat např. údaje Slovinska, Slovenska, zemí, které mají eura a stabilitu, my máme jistotu v nejistotě a ve spekulaci spekulantů vůči naší měně, kterou kus za hranicí nikdo nechce ani znát. Jak se říká ve škole, to byla hrubka na vyhazov. Národ ale mlčí a je oblbován propagandou, které se v zahraničí jen smějí. Snad to oceníme ve volbách.

0/0
17.7.2009 0:20

Jano_S

Re: Zásluha euroskeptiků a vlastizrádců, kteří kopali

pre typickeho politika a je jedno ci modreho alebo oranzoveho je jednoduchsie povedat volicom euro je fuj ako priznat pravdu, ze tito politici su neschopni spravit reformy alebo splnit podmienky.A vela ludi im to aj uveri samozrejme.

0/0
17.7.2009 2:00

Franta Křižík

Re: Zásluha euroskeptiků a vlastizrádců, kteří kopali

Skodovka jede na plne pecky a i pres posileni EURa sly ceny aut dolu - potrebjeme slabsi euro a silnejsi korunu, abychom spise dovazeli lacino ze zahranici nebo podporili domaci vyrobu, ktera je pri slabe korune levnejsi ?

0/0
17.7.2009 12:59

CCIR

Re: Zásluha euroskeptiků a vlastizrádců, kteří kopali

Nechcem sa miešať veľmi do tejto veci ale nedá mi predsa len nezareagovať! Stabilita meny je skutočne veľmi dôležitá. Hlavne že s ňou už nemôže žiadna vláda manipulovať!!! Tá stabilita sa taktiež prenáša aj medzi obyvateľov a je ju cítiť takmer všade. Taktiež je dobré že ruku nad ňou má ECB (Európska centrálna banka vo Frankfurte nad Mohanom), dnes už aj naša banka. Aj napriek pochybovačom musím povedať že na Slovensko prišlo Euro v pravú chvíľu. Nejde o to kto má koľko peňazí, ale to čo má sa mu takmer denne neznehodnocuje a to čo má je stabilné. Toto však ČNB ani žiadna iná mimo Eurozóny nikdy nedokáže zaručiť. Zvykli sme si už aj na také ceny ako napr. 2,41 €. Má to veľký význam pri zdražovaní a zbytočne to nebolo vymyslené, to mi verte. Taktiež si myslím že zviditelňovať sa nepodpísaním Lisabonskej zmluvy nie je správne cesta. Tá záloha v Bruseli je vždy dobrá a zasa nedovolí akejkoľvek vláde nejako vyskakovať a devastovať svoj štát. Je len na škodu ČR ten trend aký tam je dnes....

0/0
18.7.2009 22:38

CCIR

Re: Zásluha euroskeptiků a vlastizrádců, kteří kopali

Aj zásluhou Eura sa začíňa zahajovať výstavba rýchlostnej dráhy vlakov TGV Paríž - Bratislava cez Viedeň. A byť za 6 hodín z Bratislavy vlakom v Paríži, tak to tu ešte nebolo! Dnes sa za 6 hodín dostanem vlakom  z Bratislavy len do Plzne!!! To je rozdiel, čo? Taktiež zbytočné trávenie času v bankách či zmenárniach tiež nie je zanedbateľný. V Eurozóne je poplatok za výber z bankomatu tak ako doma! To je tiež pozoruhodné! Až po prijatí Eura si uvedomujem ten rozdiel keď nemusím mať na pamäti nejaký kurz a v každom obchode prepočitovať nejaký čas ceny či je pre mňa výhodná alebo nie. Zrejme to v ČR však niekomu nevyhovuje lebo ešte nestačil preprať špinavé peniaze a Euro by mu to len skomplikovalo!!! Som zvedavý kedy mieni vôbec česká politická garnitúra oficiálne vyhlásiť aspoň rok prijatia Eura! Prečo sa tejto otázke stále vyhýbajú? Dobre vedia že tým škodia všetkým Čechom, stabilite ČR! Sú to všetko neospravedlniteľné veci a tiež aj znevažovanie českého národa v očiach ostatných...

0/0
18.7.2009 22:57

ciemniak czeski

Som rád, že nemusím riešiť takéto

Chystám sa Paríža a som rád, že nemusím sledovať kurzy eura a koruny. Myslím si, že je dobré, že Slovensko zaviedlo euro. nemáme problémy pri cestovaní.

Len je dosť zlé, že v ČR euro nie je, Keď som tam tento rok bol študovať na semester, musel som si meniť meny a sledovať kurz, jednoducho otrava...

Euro v ČR bude až keď odíjde z hradu Klaus, až potom sa bude dať o prijatí eura normálne diskutovať.

Alors je pars, a bietot, mes amis et VIVE L´EURO ET L´EUROPE UNIFIÉE.

EUR^V

0/0
16.7.2009 20:04

J i ř í

Re: Som rád, že nemusím riešiť takéto

Docela vám závidím, ale vidím to bledě: buď u nás vládla ODS, která euro moc nechtěla, nebo ČSSD, která ho chtěla, ale Velký zadlužovač Sobotka hospodařil tak mizerně, že se neplnila kritéria. Do budoucna to asi o moc lepší nebude.

0/0
16.7.2009 20:13

ciemniak czeski

Re: Som rád, že nemusím riešiť takéto

Čo ty vieš, možno sa ODS zmení a KDÚ-ČSL je silno proeurópska a zároveň pravicová (keby som bol Čech, tak by som ju asi volil).

ODS sa musí zbaviť silného vplyvu Klausa a odstrániť ľudí ako sú Fajmon alebo Strejček, len vtedy bude v ČR politická vôľa na prijatie eura.

V[>-]VEU

0/0
16.7.2009 20:19

lekaj

Re: Som rád, že nemusím riešiť takéto

Mne je to jedno, protoze hotovost si vyberu zadarmo kdekoliv v zahranici z bankomatu a vetsinou clovek stejne plati bezhotovostne. Zadnou velkou vyhodu v tom nevidim. Nejde o kurz, spis kolik ma clovek penez.......

0/0