Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Skleněná sedmička Mattoni skončila, nahradila ji nová, větší lahev

Zelená lahev Mattoni s obsahem 0,7 litru zmizela z trhu. Vlastník značky, Karlovarské minerální vody, to vysvětluje malým zájmem zákazníků. Staré balení nahradily nové, třičtvrtělitrové lahve se šroubovacím uzávěrem z dílny italského designérského studia Pininfarina.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

papazian

Co to tady lžou?

V maloobchodě prodeje stagnují či klesají právě proto, že chybí efektivní nabídka. Ve vratném skle se nabízí jen zlomek produkce této firmy, tak pak není divu, že se toho tolik neprodá, také cenová politika byla nastavena tak, aby nemotivovala k nákupu ve vratných obalech. Proč novinky od Mattoni také nejsou ve vratných skleněných láhvích? Pro mne za mne, nechť jsou to láhve litrové, důležíte je, aby se pohodlně vešli do ledničky, tak jako ony sedmičkové láhve. Co je ale ještě velmi znepokojivé, tak to je obsah ve skle či plastu. Čím dál více to není minerálka, ale ředěná stolní voda, aspoň takový dojem mám z této vody. Je velká škoda, že rozmanitost různých minerálních pramenů prakticky vymyzela z českého trhu a pak nám minerální vodu odmineralizují na hodnoty, kdy má ještě méně minerálu jak voda pramenitá... Komedie s vodou jemně, mírně, hodně nebo vůbec perlivou je také kapitola sama pro sebe, nicméně když se vrátím o oněm skleněných obalům, tak vše toto tam chybí. Snad nyní?

0/0
18.7.2009 3:01

ppavell

Re: Co to tady lžou?

S první částí příspěvku zcela souhlasím, s druhou už tak ne. Různé značky minerálek mají odlišnou chuť. Rozdíl mezi perlivou, jemě perlivou a neperlivou, je v množství přidaného oxidu uhličitého, opravdu to jde poznat.

Já nechápu jednu věc, a to proč pro gastro - restaurace skleněné lahve jdou, žádný z výrobců nápojů s tím nemá problém.

Jinak veškeré nápoje, včetně piva, ve skle mají lepší chuť než z plastu, je třeba to ochutnat a porovnat. Ale je tu ještě jeden obrovský problém, lidi jsou pohodlní a radši lehčí PETky, i přesto že to stejně šoupnou do kufru auta... lidi sou fakt zvláštní.

0/0
18.7.2009 10:14

Hupi

Re: Co to tady lžou?

Přesně tak, plně souhlasím. Když není nabídka, nemůže být poptávka tak silná. Marketing výrobce i hypermarketů a spol. jasně preferuje neekologický plast, bohužel Rv

0/0
19.7.2009 8:14

klapacak

Re: Co to tady lžou?

S první částí taky jednoznačně souhlasím, pořád nám podsouvají, že o minerálku ve skle nemá nikdo zájem. !

0/0
19.7.2009 21:52

jakakoli cenzura je totalita

Cizaci s námi cvičí

Do firmy jsem pravidelně kupoval matonky ve skle. Každý poznal ten ROZDIL proti plastu a každý to chválil. Problém je, že zahraničním obchodním řetězcum se lepe manipuluje s pastem, proto minerálky ve skle nenabízejí a tvrdí, že o ně není zájem.

Staré skvělé lahve za 7,5.- zrušili a nahradili je nesmyslem od jakéhosi italského babrala za 15.- (velkoobchodni cena).

0/0
17.7.2009 22:08

kocynder

Matoni už není,

stáčejí vodu z navrtaných studní...

0/0
17.7.2009 21:20

Rubik1

Zase oblbování lidí a mystifikace.

"Hosté v restauracích stále častěji žádají vodu ve větším balení, které zpravidla vyjde levněji než třetinky." - Proč pořád to oblbování lidí?! To, že lidi nechtějí platit nehoráznou cenu za pouhou třetinku litru vody v restauraci nijak nesouvisí s tím, že Mattoni ruší balení 0,7 litru ve skle. Mnoho lidí přítom upředňostňuje skleněné lahve, protože jsou zdravotně nezávadné a voda si v nich uchovává původní chuť. Plastovou příchuť osobně namám vůbec rád, i kdyby byla nezávadná.

0/0
17.7.2009 19:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.