Diskuze

Dopravcům kvůli krizi ubyly zakázky, řidiči jsou bez práce

Dopravci zřetelně pociťují dopady globální krize. Výjimkou nejsou poloviční propady zakázek, což pro podniky znamená výrazný pokles tržeb. Firmy se často nestihly vzpamatovat z předchozího období poznamenaného silnou korunou a drahou naftou a musejí znovu přistupovat k nejrůznějším úsporným opatřením.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hucul

20. 7. 2009 9:06
Mohli by zase stavkovat, ne?

Jako pokazde, kdyz jejich lobby nekdo slapl na prsty a pokousel se prosadit levnejsi a ekologictejsi vlakovou nakladni dopravu.

0 0
možnosti

matysek-k

21. 7. 2009 14:28
Re: Mohli by zase stavkovat, ne?

levnější?8-o

0 0
možnosti

karel87451

19. 7. 2009 20:04
Asi takto:

Vubec nechci hodnit, jestli je pokles dobry nebo spatny, ale chtel bych, aby v cene zbozi byla zapocitana skutecna cena dopravy, vcetne poniceni silnic. Dale bych byl pro nejakou formu zpoplatneni tranzitu. Opravdu me nezajima kamion, co veze touaregy ze Slovenska do Nemecka po nasich silnicich prvni tridy. Co z toho mame?

0 0
možnosti

pjotrrr

19. 7. 2009 19:09
Ono to je taky na jednu stranu dobře

Takhle by tady zachvilku řídili kamiony ukrajinci, veitnamci a kdoví kdo další.Rv

0 0
možnosti

Live_in_the_death

19. 7. 2009 21:56
Re: Ono to je taky na jednu stranu dobře

Ale oni už je řídí dávno, ukrajinci, bulhaři, turci a tak

0 0
možnosti

spartan15

19. 7. 2009 18:31
Pokles?

Že to není vidět na silnicích.ten pokles.!!

0 0
možnosti

naroznej

19. 7. 2009 18:40
Re: Pokles?

Tak to doporučuji se lépe rozhlížet. Ten pokles je hodně znát.

0 0
možnosti

technik

19. 7. 2009 15:36
A co má bejt ? Stát se musí starat a cikány a zisky automobi

a zisky automobilek. Co je komu po nějakejch řidičích. Ještě tak, kdyby to byl cikán, tak ho jako chudáka budou předvádět a notovat si, jak jsou u nás diskriminovaní a nemaj práci.

0 0
možnosti

kuba.s

19. 7. 2009 19:19
Re: A co má bejt ? Stát se musí starat a cikány a zisky automobi

a kdo vozí automobilkám materiál a komponenty? Tímto nechci hájit šrotovný ale je třeba být trochu fér

0 0
možnosti

vaclav13

19. 7. 2009 14:00
Dobrý začátek

Pár set nebo pár tisíc točvolantů bez práce, co to je? .... Dobrý začátek. Jen tak dále. Snad se konečně uvidí, že kancelářské sponky na papír nemusí cestou k zákazníkovi jet tam a zpátky přes půl Evropy.

0 0
možnosti

tojsemalectverak

19. 7. 2009 14:02
Re: Dobrý začátek

abys neřval že v hypermarketu není výběr z šedesáti druhů piva a sto hajzlpapírů

0 0
možnosti

PanKedlubna

19. 7. 2009 13:59
Krize?

ona to neni zas az takova krize, ale spis vyrovnani imaginarniho boomu ekonomiky, coz jde ruku v ruce s dopravou, tyhle bubliny driv, nebo pozdeji vzdycky musi splasknout, aby se zas mohli nafouknout a rozhodne to neni na velkou skodu, treba se dopravni trh vzpamatuje dobrym a uspornym zpusobem a nebude se plytvat na vsechny smery, coz je videt v zapadnich zemich na kazdem kroku. Tahani zbozi sem a tam, odmitani zbozi kvuli administrativnim chybam, diky tomu miliony kilometru vnivec, nakupy nakladaku na zaklade lukrativnich kontraktu, ktere ovsem po vyprseni nemaji co delat atd atd.....co je urcite dobre, ze snad bude ridit na cestach tyto kolosy mene joudu, protoze si firmy budou najimat zkusenejsi a nebo naopak? V Cechach asi spis naopak...:)

0 0
možnosti

falonso

19. 7. 2009 13:52
Být řidičem není práce,ale zaměstnání

;-D;-D;-D

0 0
možnosti