- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ta cena není vůbec špatná. Rozhodně by to při nákupu stálo za uvážení.
Jestli se nepletu tak stála ke konci roku/počátku pod 300tis (nevim mozna dokonce 280tis) ale ted je za cenikovou cenu min. 379tis. To je pekna pecka :-(. Uvažoval jsem o koupi chacha
Nepletes dohromady ceny dobihajici prechozi generace a ceny noveho modelu?
euro jde dolů a ceny nahoru... někde je chyba... že by kartel?
Když lidi nebudou kupovat tak je jim kartel k ničemu. Ono by stačilo kdyby lidi týden nekoupili ani auto a vidělo by se jak to ustojej. Já mám auto nový druhým rokem tak tohle neřeším a dlouho řešit nebudu.
Teda nevím jak mohou být ceny hluboko? Teda o něco spadly, to ano. Ale když si představím, že opravdu velké auto jako je Chevrolet Impala stojí v USA kolem 20.000 USD a má automat a je to 4litr .. U nás obdobné auto stojí tak 1,5 milionu. Takže Evropa měla vždy auta tak za dvojnásobek až trojnásobek ceny, co ta samá či obdobná auta stála v USA. Myslím, že i po mírném zlevnění v poslední době mají ještě hodně sádla, které by mohlo jít dolů. Takže navrhuji nesrovnávat auto, kolik stálo před pár měsíci a kolik stojí teď, ale kolik stojí v USA a kolik stojí v Evropě. Mnohá evropská auta se v USA prodávají - Audi, BMW, Volkswageny atd. Podívejte se, kolik stojí to auto v USA a kolik to samé v Evropě a potom povídejte něco o "hluboce spadlých cenách".
ještě napiš, že těch 20k USD je plat průměrnýho brigádníka za 10 měsíců,zatímco těch 1,5mega vydělá průměrný občan v čr za pět let (vše hrubýho)
.....protože za stejnou cenu jako základní škudlovka měl u konkurence vůz stejné třídy s plnou výbavou,tedy včetně klimošky. Známej taky potřeboval auto, nakonec vybral grande puňťuza stejnou cenu i s klimošou
Autobanda ještě ukáže, jak se podrží! Proč nezlevnit, když přijdou výrobní náklady průměrného vozu na 42% prodejní ceny!!! Kde jsou zisky ke zdanění?!? Proč modely po 4 letech inovovat namísto 6-8 let??? Společnosti řídí lstiví a zákeřní lidé!
Žádnou úctu k takovým mizerům Piechům nemám!!! Ono mu je to však jedno!!! Také to ve VW vypadá! To Audi je jiná káva!!!
A kdy VW prodal Audi
No co by. Automobilky čují šrotovné (=vzestup poptávky), tak zdražují. Co kdyby náhodou byla podmínka snížit cenu (tak jako v Německu), tak ať mají z čeho jíd dolů, přece to nebudou dávat z vlastního zisku
jinak si myslím, že ty ceny budou záležet prostě na vývoji v americe a číně a ve vztahu kursu koruny vůči těmto měnám a když budeme dobrý tak bude euro za 15 a budeme králové evropy...