- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Citace"
"Nevím, jak v tomto případě, ale obecně nevěřím tomu, že lékaři organizující pobyty pro pacienty z toho žádný zisk nemají. Stačí už jen to, že sami třeba jedou zadarmo," reaguje Havel
Pan Havel neví o čem mluví. Lékař mající službu na pobytech.. vykonává práci, míá zodpovědnost za pacienty. Měl by brát plat. V takovém případě mluvit o prospěchu, když neplatí za pobyt je úplný nesmysl.
Nebo snad si pan Havel myslí, že delegáti cestovních kanceláří platží pobyt, tak jako jiný rekreant? Tomu nevěřím. Tak mimo obraz být nemůže.
Spíš jsi to nepochopil ty. Jde o to, že se to pořádá "za účelem zisku", ať je tím ziskem myšleno cokoli. Takže by to pojištěné být mělo.
Já sice chápu, že občan má být chráněn, ale .... proč stejnou měrou není tento občan chráněn proti krachu stavebních firem apod? Vždyť to je evidentní protěžování. Buď bude ze zá¨kona pojištěno vše , nebo nic. To je spravedlivé. Respektive, ať si občan najde pojišťovnu , a pojistí si dovolenou. Nebo, nebo ať si dělá co chce.
To jsou výsledky socialistické Evropy. Chránit občana ať to stojí co to stojí. Evropská unie zanedlouho dosáhne úrovně Rady vzájemné hospodářské unie.
Jenom tu již není svobodná kapitalistická Evropa, aby se ukázala nesmyslnost státního řízení ekonomiky.
Podle mého názoru by mělo být pojištění kanceláře volitelnou záležitostí, aby si každý mohl vybrat, jestli pojede s pojištěnou nebo nepojištěnou cestovkou (třeba o chlup levněji). Je to věc individuálního zvážení rizik každého z nás a není dobré, že tuhle volbu stát lidem odnímá, aby chránil blbce, kteří si koupí hyperlevný zájezd u cestovky, o které se už pár měsíců píše, že by mohla mít problémy. Koneckonců, jestli na dovolenou uzavřete či neuzavřete cestovní pojištění je také jen na nás, nikdo to nekontroluje a negarantuje a v případě jeho neuzavření a následného úrazu jsou důsledky finančně daleko závažnější, než v případě pár tisícovek, o které člověk event. přijde při krachu cestovky.
při počtu prodaných zájezdů 2.3mil kusů, a předpokladu, že průměrný počet osob na zájezd silně překračuje 2osoby, mi vychází, že vycestovala více než polovina našeho obyvatelstva...... a to jsme v krizi......teda pokud si Okamúra nespletl počet lidí s počtem prodaných zájezdů.............
...Když ani u "klasických cestovek" nejsou stanovena pravidla, co musí uvádět do smlouvy? Minulý týden jsem platil zájezd u cestovky, která má v reklamách uvedeno, že součástí ceny je i pojištění storna zájezdů. Majitel cestovky se "divil", že to nemá nikde písemně uvedeno ani ve smlouvě ani ve všeobecných podmínkách.......Dopsal mi to rukou do smlouvy s tím, "že to musí ve formuláři opravit"....kolik lidí si ale všimlo, že o tom nemá nikde písemný doklad? Má zákazník např. právo zjišťovat u pojišťovny, třeba Uniqa, jaký typ pojištění u něj má cestovka zaplacen?
je nesmysl, mozna jeste tak na repatriaci domu.