Diskuze

O2 udržela zisk na loňské úrovni, firmě přibylo 12 procent zákazníků

Mobilnímu operátorovi Telefónika O2 se v Česku navzdory krizi daří. V prvním půlroce vydělala firma 5,7 miliardy korun, což je o 1,4 procenta méně než loni. Počet zákazníků ale stoupl o 12,4 procenta na 2,7 milionu lidí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KL

Karlos23

30. 7. 2009 6:52
firma

Nabírají firmní klientelu, taky jsem tam pod křídly jedné firmy co má přes 500 zaměstnanců a všichni máme tarif za 315,- s 400min zdarma a 100SMS.

0 0
možnosti
PR

ununun

29. 7. 2009 23:55
lidi jsou blázni

anebo naivní jelita. jinak si to nedovedu vysvětlit

0 0
možnosti
RB

roba21

30. 7. 2009 9:38
Re: lidi jsou blázni

A proč? Já mám od nich ADSL, mobil, pevnou a mobilní CDMA internet za cenu, kterou mi žádný jiný operátor nenabídne. Všechny služby fungují bezchybně, nemám důvod být nespokojený.

Možná ty služby nejsou až tak výhodné samostatně, ale v kombinacích nemá O2 konkurenci.

0 0
možnosti
M

marwal

29. 7. 2009 21:28
přišli noví zákazníci?

Mňo...a co takhle udržet stávající zákazníky místo nákladného (a dočasného) získávání nových? :-)

0 0
možnosti
JK

Viper1

29. 7. 2009 22:13
Re: přišli noví zákazníci?

Tys ten článek nečetl, co?

0 0
možnosti
J

Joe1

29. 7. 2009 21:26
O2?

O2? Nikdy!!!!!!

0 0
možnosti
K

K.R.A.S.T.Y

29. 7. 2009 21:59
Re: O2?

Naprostý souhlas. Banda šmejdů RvRvRv

0 0
možnosti
DN

mpixel

29. 7. 2009 20:47
O2 narozdíl od velkých hráčů na internetu nelže.

Takže když starnet a podbné firmy nabízí naprosto lživé parametry jako rychlost stahování 100Mb/s. Zatímco se jedná pouze o rychlost připojení k hubu. Rychlost a odezvy jsou ve skutečnosti až 10x horší. 

Jenže někteří lidé nejsou blbý a mají O2 a opravdu reálné rychlosti.

0 0
možnosti
A

aldik7

29. 7. 2009 20:43
hmm

se nai nedivím že jim přibývaj zákazníci, když O2 a TM sou hlavní kdo zásobuje call centra prací a furt otravujou lidi s "výhodným" tarifem ..a nebo potom taky otravování na ulici .. ehm mám taky pocit že VF takhle zákazníky neláká k sobě nebo se pletu? .. nj VF má dobrou nabídku, a zákazníci k němu přijdou sami nebo na doporučení;-) .. nesníží se k praktikám konkurence :-P ..

0 0
možnosti
K

Kadem

29. 7. 2009 19:24
O2

je prostě jednička ;-D

0 0
možnosti
PD

Celebrise

29. 7. 2009 18:59
TO ANO O 12%.. U NADRAZI STOJEJ HOSICI V OBLECICH A

premlouvaji lidi k O2. Zacianji: Jakeho amte operatora ? Co Vy na to pokud bychom Vam udelali lepsi nabidku ? :D

0 0
možnosti
JZ1

JEDEN z 10.000.000

29. 7. 2009 19:36
Re: TO ANO O 12%.. U NADRAZI STOJEJ HOSICI V OBLECICH A

Ono takhle nějak podobně to dělají všichni operátoři a děje se to i s prodejem jiných služeb a výrobků. Jestli máte lepší nápad, tak sem s ním nebo na něm můžete sám zbohatnout a porazit ty ošklivé stávající operátory.

0 0
možnosti
C

cenzořisko

29. 7. 2009 18:55
hnus

hlavně,že ubožáci zrušili volání přes Kvído zadaraRv

0 0
možnosti
JZ1

JEDEN z 10.000.000

29. 7. 2009 19:32
Kvído

Když není zájem ze strany inzerentů, tak by to museli dotovat ostatní zákazníci O2. Něco jako šrotovné, já nové auto nechci, soused jo a já bych mu na něj skrz daně přispěl a to se mi nelíbí. To samý je tady. A navíc pro O2 účastníky to tuším funguje dál.

0 0
možnosti
JH

brutusacek

29. 7. 2009 18:02
12

12 procent? No teda to se SAVE MAX ale překonává ;-D

0 0
možnosti