- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nabírají firmní klientelu, taky jsem tam pod křídly jedné firmy co má přes 500 zaměstnanců a všichni máme tarif za 315,- s 400min zdarma a 100SMS.
anebo naivní jelita. jinak si to nedovedu vysvětlit
A proč? Já mám od nich ADSL, mobil, pevnou a mobilní CDMA internet za cenu, kterou mi žádný jiný operátor nenabídne. Všechny služby fungují bezchybně, nemám důvod být nespokojený.
Možná ty služby nejsou až tak výhodné samostatně, ale v kombinacích nemá O2 konkurenci.
Mňo...a co takhle udržet stávající zákazníky místo nákladného (a dočasného) získávání nových?
Takže když starnet a podbné firmy nabízí naprosto lživé parametry jako rychlost stahování 100Mb/s. Zatímco se jedná pouze o rychlost připojení k hubu. Rychlost a odezvy jsou ve skutečnosti až 10x horší.
Jenže někteří lidé nejsou blbý a mají O2 a opravdu reálné rychlosti.
se nai nedivím že jim přibývaj zákazníci, když O2 a TM sou hlavní kdo zásobuje call centra prací a furt otravujou lidi s "výhodným" tarifem ..a nebo potom taky otravování na ulici .. ehm mám taky pocit že VF takhle zákazníky neláká k sobě nebo se pletu? .. nj VF má dobrou nabídku, a zákazníci k němu přijdou sami nebo na doporučení .. nesníží se k praktikám konkurence ..
premlouvaji lidi k O2. Zacianji: Jakeho amte operatora ? Co Vy na to pokud bychom Vam udelali lepsi nabidku ? :D
Ono takhle nějak podobně to dělají všichni operátoři a děje se to i s prodejem jiných služeb a výrobků. Jestli máte lepší nápad, tak sem s ním nebo na něm můžete sám zbohatnout a porazit ty ošklivé stávající operátory.
Když není zájem ze strany inzerentů, tak by to museli dotovat ostatní zákazníci O2. Něco jako šrotovné, já nové auto nechci, soused jo a já bych mu na něj skrz daně přispěl a to se mi nelíbí. To samý je tady. A navíc pro O2 účastníky to tuším funguje dál.