- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pojištěná na Slovensku. Co dělají k čertu pojišťovny v ČR? Že by pojišťovaly naopak slovenské firmy ?
az na to, ze sky europe je slovenska firma a nie ceska!!
schvalne to ti huncuti v sky europe tak nastavili ze v slovencine aby strasidelne nasr.. nahnevali vsetkych cechov ktori ich nemaju radi... a teraz citaju tuto diskusiu a rehocu sa ze hahahah ale sme s vami vybabrali.. cehuniska.. lebo tam akiste nemaju nic ine na praci.
Přihláška pouze ve slovenštině (jinak to mohou napadnout u soudu), žadatelům mimo Slovensko nebude zasílána pošta, klient si sám musí přesně vyčíslit škodu (jinak může být pokutován) -jste si jisti že mluvíte o pravidlech konkurzního řízení v rámci Evropské unie, a nikoliv o poníženou supliku nevolníka vrchnosti v 16.století????
To bude zajímavé, jak odškodní své zákazníky..
Já jsem po nich vyžadovala alespoň částečné vrácení peněz za únor, kdy jsem letěla do Londýna. Cesta tam trvala 12h včetně všech přestupů na různé autobusy, protože nás nenechali přistát v Londýně. Cesta zpět byla stejná. Nikdo nereagoval ani slovem BUUUUU... Nikdo nás o ničem neinformoval na letišti, info jsme sháněli sami, bez občerstvení, nikde se nedalo ani sednout.. Nikdo nevěděl, co bude a nebude.. Nejhorší to měli starší cestující, kteří neuměli anglicky, takže se spoléhali pouze na info od nás....
To byl můj první a poslední let s touto příšernou společností. Není nad příplatek za běžné letecké služby
až poletíte příště, tak ten "příplatek" bude několik tisíc. Eventuelní ztráta tohoto dopravce nás, zejména do Paříže, bude stát majlant ( to je podle Milána, Mailand). Chápu, že pro někoho , kdo letí příležitostně, to nic neznamená.
jakož i listiny v českém jazyce, protože tak stanoví mezinárodní smlouva. Že slovenský insolvenční zákon psali idioti, stejně jako ten český, je jiná věc.
Na Slovensko musí putovat přihláška ve třech kopiích: dvě pro správce a jedna pro soud
a kam putuje original ??? nechtel nahodou pan autor napsat ve 3 vyhotovenich ?
Ve SK novinách je, že pohledávky by měly být napsané jen ve Slovenštině, díky novému jazykovému zákonu...no prostě paráda...u nas se žádný Slovák s Češtinou neobtěžuje...
co to taras. ved nasinci vsetci hovoria v cechach po cesky. skor naopak. Ked u nas ziju cesi tak ani po 10 rokoch nehovoria po slovensky ale po cesky a ked sa snazia po svk hovorit tak je to len horsie. tak netaraj sprostosti.
Začínám mít trochu pocit, že ta nekonečná série článků o SkyEurope a jejich problémech už není zcela standardní. Neuplyne týden, aby nás iDNES několikrát neinformoval o problémech jedné malé letecké společnosti. Je nepochybné, že takové články snaze společnosti o přežití nepomůžou, resp. spíše jí dodělají.
Na jednu stranu je to v pořádku, zákazníci by měli vědět do čeho jdou, ale na druhou stranu tu intenzitu článků už za normální nepovažuji a vzhledek k agresivnímu nástupu WizzAiru a změnám v cenách lowcostu ČSA mám trochu pocit, jestli téhle kampami "někdo" nepomáhá. Přeci jen, bez SkyEurope by se některým dýchalo lépe.
lidé přihlásily své pohledávky.
Pan Sůra navštěvoval zvláštní školu?
Je to neuvěřitelný. Člověk zaplatí za něco jak má a když chce pak peníze zpátky, tak mu hážou klacky pod nohy, jak můžou