Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škoda Auto: z premianta na chvost

Ještě předloni patřila Škoda Auto k premiantům koncernu Volkswagen. Měla největší ziskovost i vysoký růst prodejů. Automobilová krize však odvála Škodovce výsostné postavení: za první pololetí jí nejvíce ze všech značek koncernu klesl odbyt.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

messenger

pokles odbytu...

"Automobilová krize však odvála Škodovce výsostné postavení: za první pololetí jí nejvíce ze všech značek koncernu klesl odbyt."

Jestlipak to nebude taky tim ze ty jejich auta jsou cim dal osklivejsi... Fabii bych nechtel ani za nic.

0/0
1.10.2009 12:16

gen.MacArthur

Škoda zaspala dobu.Se zastaralou technikou nemůže konkurovat

Rv

0/0
2.8.2009 15:24

DIVIX

Re: Škoda zaspala dobu.Se zastaralou technikou nemůže konkurovat

Viackrát som tu napísal, že Škodovka má smolu. Byť súčasťou kancernu VW jej neprospieva. VW nedopustí aby Škodovka bola lepšia ako ich autá. Posledné modely Š. mi pripadajú ako testovacie štúdie. Neasné, neslané.

0/0
3.8.2009 7:01

crezpenan

jmenuje-li se šéf Reinhard,

tak co byste chtěli od Škodovky?

0/0
1.8.2009 8:03

Adam.Cipisek

Fujbia nebo Fabia?

Opravdu nechapu, kdo si tak hnusne auto, jako je Fabia III, muze koupit,

Skodovka by mela okamzite vyhodit designera Fabiii, protoze to je opruz.

Pak se samozrejme nemuzete divit, ze ty auta nikdo nekupuje. Predrazene a jeste hnusne auto.

0/0
31.7.2009 17:55

wolf80

Re: Fujbia nebo Fabia?

Myslim, ze design poslednich Skodovek nenabral dobry smer, zejmena modely pro masy - Fabia a Octavia. Yeti a Roomster (az na tu divnou bocni okenni linii) se mi libi. Navic v Cesku jsou v danych cenovych kategoriich vybavenejsi modely od konkurence. A pokud bych se drzel asijskeho strihu, ktery Skoda pouziva, tak jeste usetrim. Ale to je veci Skodovky, za kolik prodava, jeste, ze je zde konkurence a moznost koupit v zahranici ;o)

0/0
1.8.2009 8:04

xychteen

Re: Fujbia nebo Fabia?

Možná vzali někoho vyhozenýho vod suzuki... :-(

Co ale chtít v době, kdy maj všichni designéři stejnej počítačovej program a jednotlivý piksle se lišej akorát tvarem zadní sdružený svítilny... a pak se mi někdo směje, že mám dvě ameriky z devadesátejch...

0/0
2.8.2009 5:37

Kocourek69

Re: Fujbia nebo Fabia?

Mně se Fabie také nelíbí. To i ta Felicie byla mnohem hezčí. Dokonce i Favorit se mi svého času líbil pokud se na něj namontovala kola z lehkých slitin a měl metalický lak (mám na mysli edici Silver line). Ta se mi líbila. Ale Fábie ani náhodou.

0/0
2.8.2009 5:49

Bříza 2

Jak je to možné?

   Nechápu, vždyť samospasitelné šrotovné je podle Paroubka tak skvělá věc, že by probudila i mrtvoly! ;-D Celé pololetí nás naše media přesvědčovala o výborné kondici "tahouna" ekonomiky - opět z lidí dělali blbce! Rv  Už to vypadalo, že Škodovka prodlouží pracovní týden na 8 dnů a najednou tohle. Nechci domýšlet další souvislosti, protože pak vyjde najevo, že růst ekonomiky USA je sice zpomalený, ale naše ekonomika je zcela v pr.... Ať žije novodobý Titanic! 

0/0
31.7.2009 17:19

xychteen

Ano, to má ve skupině...

...čtyř obrovskou vypovídací hodnotu ;-D

*

Stejně je to super: trh nasycenej, pro samý auta už pomalu není kam plivnout, výrobci sporťáků se hrabou do terénních aut a naopak - a frajeři si pořád lámou hlavu, jak zvýšit výrobu a odbyt - co dávat ke každý káře dvě tříkolky zdarma? .-)

0/0
31.7.2009 14:49

ununun

Re: Ano, to má ve skupině...

trefa do černého :-)

0/0
31.7.2009 15:15

sirc

Nadpis

Pokud pomineme Audi, které spadá do segmentu luxusních aut, který dovoluje o něco vyšší marže, je Škoda nejziskovější automobilkou koncernu a prodá dvakrát více aut než SEAT. Přitom potenciál ještě počítá s nějakými 350-ti tisíci aut ročně navíc.

0/0
31.7.2009 13:42

král

kam ti novináři chodí na informace, pánbůh ví

Ten článek je vskutku pěkný blábol, jenom co je pravda. Jdna věta popírá druhou, jeden odstavec hned ten další. Ani jedno, ani druhé přitom nedopovídá realitě. Kdože je tedy vlastně tím premiantem po Škodovce se ziskem 3,5 mld. jestli ztrátový SEAT, nebo samotný VW s propadem o 20 % větším než samotná Škodovka se už bohužel asi nedovíme. Možná někdy příště.

0/0
31.7.2009 13:05

vena.m

Re: kam ti novináři chodí na informace, pánbůh ví

A taky nadherna veta, ze vyrobili 247 tis. vozu, dodali dealerum 262 tis. vozu a prodali 330 tis. vozu, coz znamena zredukovani skladu o 70 tisic, a oni napisi, ze se zvysil pocet aut o 70 tis ... trosku si pletou dojmy s pojmy ...

0/0
31.7.2009 14:47

vymrzovac

Škodofka je jednička !

....cituji:...."Za první půlrok vyrobila 247 tisíc aut, dealerům dodala 262 tisíc aut a prodalo se jich 330 tisíc.R^     voni tam ty auta snad množej, nebo co.....:-/

0/0
31.7.2009 11:35

MaverikOne

Re: Škodofka je jednička !

no reálně řešitelné to je možná tím že parkoviště v MB byla nacvaknutá a teď zejí prázdnotou....

0/0
31.7.2009 11:43

FrantaKibyc

Re: Škodofka je jednička !

Seznam se prosím se slovem sklad nebo zásoby a neztrapňuj se.

0/0
31.7.2009 11:55

král

Re: Škodofka je jednička !

To je jednoduché, některé prodali 2 x, některé dokonce i 3 x, takže ještě jim i zbylo 70 tis. na skladě;-D

0/0
31.7.2009 13:10

Adam.Cipisek

Re: Škodofka je jednička !

To jsou pocty, vid? A se skladem jsi pocital?

0/0
31.7.2009 17:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.