- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Automobilová krize však odvála Škodovce výsostné postavení: za první pololetí jí nejvíce ze všech značek koncernu klesl odbyt."
Jestlipak to nebude taky tim ze ty jejich auta jsou cim dal osklivejsi... Fabii bych nechtel ani za nic.
Viackrát som tu napísal, že Škodovka má smolu. Byť súčasťou kancernu VW jej neprospieva. VW nedopustí aby Škodovka bola lepšia ako ich autá. Posledné modely Š. mi pripadajú ako testovacie štúdie. Neasné, neslané.
Opravdu nechapu, kdo si tak hnusne auto, jako je Fabia III, muze koupit,
Skodovka by mela okamzite vyhodit designera Fabiii, protoze to je opruz.
Pak se samozrejme nemuzete divit, ze ty auta nikdo nekupuje. Predrazene a jeste hnusne auto.
Myslim, ze design poslednich Skodovek nenabral dobry smer, zejmena modely pro masy - Fabia a Octavia. Yeti a Roomster (az na tu divnou bocni okenni linii) se mi libi. Navic v Cesku jsou v danych cenovych kategoriich vybavenejsi modely od konkurence. A pokud bych se drzel asijskeho strihu, ktery Skoda pouziva, tak jeste usetrim. Ale to je veci Skodovky, za kolik prodava, jeste, ze je zde konkurence a moznost koupit v zahranici ;o)
Nechápu, vždyť samospasitelné šrotovné je podle Paroubka tak skvělá věc, že by probudila i mrtvoly! Celé pololetí nás naše media přesvědčovala o výborné kondici "tahouna" ekonomiky - opět z lidí dělali blbce! Už to vypadalo, že Škodovka prodlouží pracovní týden na 8 dnů a najednou tohle. Nechci domýšlet další souvislosti, protože pak vyjde najevo, že růst ekonomiky USA je sice zpomalený, ale naše ekonomika je zcela v pr.... Ať žije novodobý Titanic!
...čtyř obrovskou vypovídací hodnotu
*
Stejně je to super: trh nasycenej, pro samý auta už pomalu není kam plivnout, výrobci sporťáků se hrabou do terénních aut a naopak - a frajeři si pořád lámou hlavu, jak zvýšit výrobu a odbyt - co dávat ke každý káře dvě tříkolky zdarma? .-)
Pokud pomineme Audi, které spadá do segmentu luxusních aut, který dovoluje o něco vyšší marže, je Škoda nejziskovější automobilkou koncernu a prodá dvakrát více aut než SEAT. Přitom potenciál ještě počítá s nějakými 350-ti tisíci aut ročně navíc.
Ten článek je vskutku pěkný blábol, jenom co je pravda. Jdna věta popírá druhou, jeden odstavec hned ten další. Ani jedno, ani druhé přitom nedopovídá realitě. Kdože je tedy vlastně tím premiantem po Škodovce se ziskem 3,5 mld. jestli ztrátový SEAT, nebo samotný VW s propadem o 20 % větším než samotná Škodovka se už bohužel asi nedovíme. Možná někdy příště.
A taky nadherna veta, ze vyrobili 247 tis. vozu, dodali dealerum 262 tis. vozu a prodali 330 tis. vozu, coz znamena zredukovani skladu o 70 tisic, a oni napisi, ze se zvysil pocet aut o 70 tis ... trosku si pletou dojmy s pojmy ...
....cituji:...."Za první půlrok vyrobila 247 tisíc aut, dealerům dodala 262 tisíc aut a prodalo se jich 330 tisíc. voni tam ty auta snad množej, nebo co.....