- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak jedině T-Mobile Patřím taky k jejich spokojenejm zákazníkům.
Proč? Jenom se ptám. To, jak zdražili "dotované" telefony nemá obdoby... Zrušili mi výpis hovorů (doteď při platbě inkasem gratis)... Donutili mne podívat se na nabídku konkurence a vážně přemýšlím o nabitém tarifu od Vodafone, za poslední 4 měsíce bych u Vdf každý měsíc utratil při stejném volání méně... Pro stávající zákazníky T-mobile nenabízí prakticky žádnou výhodu, tak po 12-ti letech zvažuju přechod (pokud mi operátor na lince nenabídne výhodnější nabídku)
Od T-mobilu jsem odešel v roce 2002, resp. jsem převedl paušál na Twist, který kvůli bankovnímu SIM toolkitu udržuju aktivní. Trpělivě čekám, jestli se T-mobile na podzim ztopoří a zavede nějaké konkurenceschopné datové programy (když už nemají UMTS, tak to EDGE jim funguje dobře).
no s prechodem k jinymu operatorovi vam kontrolni smsky s kody na net bankingbudou chodit nadale, co se tyce gsm bankingu tak staci hnedka v den po prenosu do druhe site zajit do banky a nechat si to nastavit na novy cislo sim karty a nahrat si tam aplikaci.
holt nebej linej a obetovat pulhodinu v bance.