Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dotované vlaky na Liberecku zůstanou Českým drahám

Tisíce cestujících budou po železničních tratích kolem Jizerských hor nadále vozit vlaky Českých drah. Podle krajského náměstka pro dopravu totiž státem vlastněný dopravce nejlépe vyhověl požadavkům ve vypsaném výběrovém řízení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

a8nn

Debilita iDnes

>Jaké přesně by to měly být, nechtějí zatím dráhy říct.

Mělo by se jednat o RegioShuttly.

0/0
10.8.2009 12:33

aldik7

vlaky

hmm pondělí a hned dva články o železnici, ten jeden spíš teda o busech ale ČD a DB v tom mají prsty takže taky vlastně železnice xD .. eště tu chybí Jančura oěpt:-P;-D .. a jinak k věci, být Českýma dráhama tak některé tratě pustím at se Jančura nebo jiní ukážou jestli fakt by ty sliby(hlavně Jančura) dotahli ke skutečnosti a jak dlouho by to vydrželo:-) ..

0/0
10.8.2009 12:28

KOLDAK

Hurá,

můžeme se těšit na další desítky zrušených spojů

0/0
10.8.2009 10:39

Bery

Re: Hurá,

Ano, rusit spoje se budou. O tom se vi.

0/0
10.8.2009 20:45

fikusak

Robin Povšík

Pan náměstek lže, hned první soutěž u nás, na trať č. 149, přinesla nižší cenu, a to i od samotných státních drah.

Soutěží se u nás dělalo snad 5 - 6, takhle "bohatou" historii by náměstek pro dopravu znát mohl.

0/0
10.8.2009 8:21

4sAd

Re: Robin Povšík

Skutečně? Na první pohled možná...

0/0
10.8.2009 10:42

crezpenan

kraj měl přebytek,

za socek to tak nebude..

0/0
10.8.2009 7:07

krueger

Re: kraj měl přebytek,

Dokud budou v krajich socani, nebude vitezem tendru nikdo jiny nez socanum zpratelene Cekej Dlouho. Bohuzel

0/0
10.8.2009 7:33

Xladi

Ještě že tak

Stačí si vzít příklad z anglie, kde se dráhy zprivatizovali a dokud vynášejí dopravci si veškeré zisky nechávají pro sebe, ale jakmile se přestane dařit hned by veškerou dopravu prodali zpět státu i se ztrátami které nasekali. Veřejná vlaková doprava by měla být státní.

0/0
10.8.2009 6:08

krueger

Re: Ještě že tak

Nechapu, proc by veskera vlakova doprava mela byt statni? Z jakeho duvodu? Pokud bude po tomto druhu dopravy poptavka, tak se da provozovat se ziskem, pokud ne, tak by ji nemel provozovat nikdo. A jedna nepovedena privatizace v Anglii ma slouzit jako priklad, jak to nedelat a ne varovani, nedelat to vubec...

0/0
10.8.2009 7:31

Bery

Re: Ještě že tak

Ona poptavka po tomto druhu dopravy je a bude, ale ne za trzni cenu... na to nemaji cestujici prachy. Tim padem se to dotuje, ale zase ne tolik, aby to pokrylo ztratu, protoze na to pro zmenu nemaji prachy kraje. A je tim padem jedno, jestli tu dopravu provozuje soukromnik, nebo CD. Je to tak trochu zacarovanej kruh.

0/0
10.8.2009 20:12

109e

Re: Ještě že tak

Přesně.

0/0
11.8.2009 7:31

109e

Re: Ještě že tak

Pochopitelně, že veřejná služba je vždy jistější ve veřejných rukou. Průšvih neměli jen Angličané. Naopak nejdokonalejší železnivesvěta-Šsvýcarská, je převážně ve veřejných rukou. O provozování veřejné dopravy se ziskem jste to snad ani nemohl myslet vážně. Tolik nevěřte pohádkám o neviditelné ruce trhu. Jestli jste mladý, čeká Vás zklamání. Velké zklamání.

0/0
11.8.2009 7:30

Majkyho_pupik

Re: Ještě že tak

vsude v evrope jezdi bezne soukromi dopravci bez problemu. prusvih anglie byl v privatizaci nejen provozu ale celych trati, vcetne koleji a technickych sluzeb...

0/0
10.8.2009 9:50

109e

Re: Ještě že tak

A proč by jezdily s problémy, když se do nich lejou prachy?

0/0
11.8.2009 7:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.