Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Inflace na Slovensku spadla na nové dno 0,6 procenta

Hladina cen zboží a služeb na Slovensku usedla na nové dno. V červenci byla inflace 0,7 procenta, od června klesla o desetinu procenta. Měření prováděla Evropská unie. V Česku je inflace ještě nižší, ve stejném měsíci dosáhla 0,3 procenta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DIVIX

Neserte sa do nás fešáci.

V 89. sme sa rozdeli, takže všetké starosti a radosti sú už iba naše. Myslím si, že nič lepšie sa nemohlo stať, ako rozdelenie ČSFR.

0/0
15.8.2009 16:17

wincent

Re: Neserte sa do nás fešáci.

jaj chmulu v 89 sme sa akurát tak rozdelili s komunizmom

0/0
19.8.2009 9:10

Rataslaw

btw

Pred dvomi dnami.....som zvedavy co sa tu docitam v pondelok :-P

http://ekonomika.idnes.cz/inflace-na-slovensku-uz-podruhe-necekane-vzrostla-fwf-/eko-zahranicni.asp?c=A090812_090959_ekonomika_fih

;-D;-D;-D

0/0
14.8.2009 14:50

ivusisko10

A teraz fakty :

Sme piatou najlacnejšou krajinou únie

Slovensko je piatou najlacnejšou krajinou Európskej únie. Lacné sú u nás potraviny, nealkoholické nápoje, ale aj hotely či reštaurácie. Naopak oblečenie a spotrebnú elektroniku nakúpite výhodnejšie v zahraničí. Lacnejšie je už len v Bulharsku, Rumunsku, Litve a v Poľsku. O piatu priečku sa v rebríčku najnižších cien delíme s Maďarskom.

0/0
14.8.2009 13:35

Xladi

Re: A teraz fakty :

Když jste tak levní, tak proč všichni tvoji spoluobčani bydlící v blízkosti hranic jezdí nakupovat do ciziny? Potraviny jsou u vás dražší i když se odečte 19% dph

0/0
15.8.2009 13:05

Rataslaw

Re: A teraz fakty :

Byvam v blizkosti hranic a nechodim nakupovat do zahranicia ;) dokonca neviem o nikom kto by chodil pravidelne nakupovat za hranice. Slovo "vsichni" treba pouzivat opatrne ;-)

0/0
15.8.2009 16:08

Dimitar Toškov

Potíž je v tom...

...že slovenský zákazník v drtivé většině případů slyší: 1/ Prosze pana. 2/ Kérem szépen. 3/ Co si přejete?...jen ti největší nadšenci se dočkají otázky: Želáte si?

0/0
14.8.2009 11:14

hombre_

Re: Potíž je v tom...

???

0/0
14.8.2009 11:21

Dimitar Toškov

Re: Potíž je v tom...

Pro ty pomalejší: Slováci většinou nakupují v zahraničí. Jen málo z nich nakupuje na Slovensku. Nízké inflaci se tudíž nelze divit.:-)

0/0
14.8.2009 11:56

hombre_

Re: Potíž je v tom...

Heh netaraj prosim ta. Mam to par km do rakuska, madarska aj ceska ale nic take co tvrdis som nespozoroval. Obchodaky su natrieskane ludmi rovnako jak pred krizou.

0/0
14.8.2009 12:06

Rataslaw

Re: Potíž je v tom...

Presne tak ;-D to co pise Dimitar su v Cr bezne (tiskem podporovane) myty o tom ako sme my na tom po prijati eura zle a ako sa ma CR dobre s Kc (na vecne casy a nikdy inak) ;-D

0/0
14.8.2009 14:45

BlackLabelSociety

Re: Potíž je v tom...

Pises: "Slováci většinou nakupují v zahraničí" - to odkial mas tuto informaciu prosim Ta? Som relativne blizko od hranic s HUN, AUT, CR a v mojom okoli nepoznam nejak nikoho, kto by taketo vylety pravidelne absolvoval. Skor mam problem u nas zaparkovat auto pred preplnenymi obcodnymi centrami!!! :-/

0/0
17.8.2009 10:51

ph123

Re: Potíž je v tom...

ber to tak, keby sme mali SKK tak dnes by Euro stalo 50SKK...  keby ste mali vyhodnejsi kurz za Euro, Vam by sa tiez viac oplatilo nakupovat v zahranici, v nemecku napriklad.... tak je to vsade na svete... vela cechov na slovensko nepride, pretoze sa im neoplati zamienat koruny za Eura...  to je uplne logicke...

0/0
14.8.2009 12:18

Dimitar Toškov

Re: Potíž je v tom...

Já bych na Slovensko nejel, ani kdyby se tam platilo v CZK. High Tatras jsou nádherné, ale nemám rád šílené fronty, neochotné lidi a vysoké ceny.:-)

0/0
14.8.2009 12:32

ph123

Re: Potíž je v tom...

to si tu bol asi za cias kedy sme tu vdaka vam mali komunistov :)) dnes v obchodoch niesu pomaly ani predavaci, takze o radach a neochotnych predavacoch nemoze byt ani rec :)) ja by som napriklad do ceska tiez nesiel nakupovat... rakusko mam blizsie, je lacnejsie nez cesko, nemusim menit peniaze a tovar je neporovnatelny... ved to je normalne spravanie spotrebitela, aj vy si radsej priplatite za Euro a idete do nemecka, alebo rakuska... nie?

0/0
14.8.2009 12:57

Dimitar Toškov

Re: Potíž je v tom...

Vďaka nám...aha...taky jsme vám pověsili Tisa, otrávili Hlinku, vybourali Dubčeka a sestřelili Štefánika...chudáci drotári.;-D

0/0
14.8.2009 13:13

ph123

Re: Potíž je v tom...

nie iba ste zvolili v 46 komunistov u my demokratov..:)))))))))))) vasa volba nam teda bohate stacila... 

0/0
14.8.2009 13:23

hombre_

Re: Potíž je v tom...

no od vas chudakov cirkusantov a zlodejickov sa da cakat cokolvek ;-D

0/0
14.8.2009 13:51

Dimitar Toškov

Re: Potíž je v tom...

Tak proč sem furt lezeš, büdös szlovák szamár?;-D

0/0
14.8.2009 14:13

Rataslaw

Re: Potíž je v tom...

no tak si sa konecne naplno prejavil, gratulujem ;-)

0/0
14.8.2009 14:46

hombre_

Re: Potíž je v tom...

co by som u vas robil, ved tam okrem Prahy nic nemate ;-D

0/0
14.8.2009 16:07

ivusisko10

Re: Potíž je v tom...

fajn, dik-o jeden zásah vrtulníka HZS menej!!

0/0
14.8.2009 18:24