Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

SkyEurope: Vídni jsme zaplatili. Dvacet minut po „uzávěrce“

Nízkonákladová společnost SkyEurope končí s lety z Vídně a přijde tak o jednu ze svých tří základen. Firma sice tvrdí, že dlužné peníze vídeňskému letišti v pátek zaplatila, peníze ale dorazily na účet až dvacet minut po třetí hodině odpolední a terminál už nechtěl své rozhodnutí o konci služeb vzít zpět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Soami

Flexibilita

Dluží "x" mesíců a když dostanou poslední možnost, tak zaplatí pozdě a ještě si stěžují. Ona každá flexibilita má své hranice - jinak by to byla plasticita:-P

Stejné jako bych měl letenku se Sky na 12.00, dohodnul se, že na mě počkají do 15.00, přišel 15.20 a divil se, že letadlo je pryč...

0/0
15.8.2009 8:45

moim

Re: Flexibilita

Srovnáváš nesrovatelné !!! Ono je něco jiného zaplatit o 20min později - to ještě nikoho nezabilo a je rozdíl mezi zpožděným letem. Nepřijmout platbu s 20min zpožděním svědčí spíš o tuposti lidí a lenosti komunikovat.

Tím ovšem nechci omlouvat vedení, finance a funkčnost společnosti SkyEurope - to je samozřejmě věc zase jiná... Rv

0/0
15.8.2009 11:43

Hekynen

Re: Flexibilita

Udělali správně. Termín byl zcela jasný: zaplatit do 15:00. Stalo se tak? Nestalo. Ano, svědčí o tuposti lidí - na SkyEurope. Já mít takový jasný deadline, tak si to sakra ohlídám, aby peníze došly opravdu včas, i kdybych to tam měl dovést osobně.

0/0
15.8.2009 15:04

roba21

Re: Flexibilita

Nicméně stanovovat termín platby na minuty přesně není mezi firmami moc obvyklé a rozdíl mezi platbou v 15:00 a 15:20 prakticky neexistuje. Takže z mého pohledu se jedná o výmluvu letiště, jak se dostat ze smluvního vztahu se SkyEurope a hloupost ze strany SkyEurope, že jim tuto výmluvu zbytečně poskytli.

0/0
16.8.2009 14:54

CrayXLP

pokračování..

.. chcete naprosto nerealistickou cenu a k tomu garance, které ta cena naprosto nedokáže pokrýt!! Takoví lidé, jako vy, by skutečně měli raději zůstat u totálně garantovaného způsoba přepravy, jako jsou české dráhy nebo např. autobusová doprava od Student Agency. Já létám se SkyEurope asi tak v průměru 60x ročně (bydlím totiž současně na dvou místech v Evropě) a občas je to mrzuté, že mi odřeknou najednou 8 letenek dopředu, ale na druhou stranu je to pro mě o mnoho lepší, neboťmám ZDARMA jejich FLEXI letenku, s kterou si můžu hýbat i den před odletem třeba 14 dní tam a zpět, jak se mi hodí a zadarmo..

Tak až příště zase začnete brečet, co jste to za chudáka, že vám změnili letenku, tak si vzpomente, že jste ušetřil minimálně nějakých pár tisíc korun za dražší, s garancí... ;-€

0/0
15.8.2009 2:02

hujersehlasi

Re: pokračování..

a o tom cely low-cost je R^

0/0
15.8.2009 2:44

stevardka I.

Loajalni zamestnanci...

Jeste mi neda, abych se omluvila za sve stanovisko vuci "loajalnim " zamestnancum. Jak se bohuzel ukazalo, valna vetsina z nich si totiz plnym pravem zaslouzi ono psychicke vypjeti...  Kdo chce kam, pomozme mu tam! Je pravda, ze je tam stale hrstka lidi, kteri uz za zadnou cenu nechteji pristoupit na dalsi dejstvi tohoto dramatu. Ti se dokazi  o sebe postarat at se deje co se deje. Jim patri ma  velka poklona. Ten zbytek  co zustava loajalni, v tomto pripade neni od veci je nazvat prinejmensim naivnimi (a to jsem hodne slusna) to udrzuje pouze z jednoho prosteho duvodu. Jinde v letectvi se horko tezko uchyti a jsou si toho plne vedomi. Proto ta zarputila podpora chodu mrtveho zvirete. Umyslne soucasnou situaci nenazyvam agonii, ta uz je davno za nimi! 

0/0
15.8.2009 0:40

hujersehlasi

Re: Loajalni zamestnanci...

:-/ ano, uz to na celem iDnesu vime, ze nemate rada SkyEurope, jelikoz jste u nich kdysi pracovala, dluzili penize i Vam, nebo nejspise stale dluzi, management tam stoji za dve veci, ale ta vase zloba alespon me osobne uz prestava bavit.... jestli si potrebujete vylit srdicko ze zlosti, zalozte si blog

0/0
15.8.2009 2:42

blekkal

...

""Kvůli zpoždění v bance došlo potvrzení o dvacet minut později. Kvůli tomu nám letiště zrušilo své služby. Je to velmi neflexibilní," uvedl Manoudakis."

.

Neflexibilní? To ej nějaký nový výraz pro ty, co jim už došla trpělivost s holotou? :-)

0/0
15.8.2009 0:20

stevardka I.

Re: ...

Bravo!!! naprosto  s Vami souhlasiiiiiim. :-)  

0/0
15.8.2009 0:24

blekkal

Re: ...

Drž se :-)R^

0/0
15.8.2009 0:29

sfo

Moje zkušenosti se SkyEurope

V únoru mi Skyeurope zrušily 3 dny před odletem let do Paříže. Pro opakované nepříjemné potíže jsem se rozhodnul ukončit svůj veškerý vztah ke SkyEurope a požádal o vrácení peněz. Vyplnil jsem žádost o vrácení peněz. Peníze mi pochopitelně dodnes nevrátily. Na klientské lince ze mě dělaly operátorky neustále idiota, když jsem se domáhal vrácení svých peněz. Minulý rok mi z účtu při nákupu letenky stáhly vyšší částku, než kterou jsem potvrzoval v zabezpečeném systému. Při reklamaci jsem asi po třech měsících zjistil, že se jednalo o cestovní pojištění, které jsem však v systému vyřadil sám z nákupu. Operátorka mi sdělila, že mohu o vrácení peněz požádat pojišťovnu kdesi ve Francii a hájila se ,že SkyEurope nemá s pojištěním nic společného, proto mi nemohou vrátit peníze. Peníze mi v rámci klientského přístupu vrátila zpět ze svého Česká spořitelna. Takové nezodpovědné aerolinie nemají v moderní Evropě co dělat....

0/0
14.8.2009 23:49

CrayXLP

Re: Moje zkušenosti se SkyEurope

Ježiši.. to snad už ne.. vy jeden "chudáčku".. o kolik jste vlastně přišel peněz? O 40 EUR za zpáteční letenky, možná 60 ??? Kdyby nebylo SKY EUROPE, tak jste do té Paříže nejspíše jel autobusem, protože u CSA byste si letenku za zhruba 6-8.000 Kč nekoupil...

Je to zkrátka daň za tu lacinost! vy jste fakt tak tupý, že si myslíte, že aerolinky mohou vydělávat, pokud jim někdo dá za odlétaných 1600 km v přepočtu kolem 1000-1400 Kč? Víte vůbec, že v té ceně jsou 4x letištní poplatky, které NAPROSTO NEJSOU diskutovatelné a v Praze se pohybují okolo 200 Kč a v Paříži zhruba 350 kč? Tak si to vynásobte, připočtěte k tomu to, že Boeing, který používají SkyEurope spotřebuje na 1km letu / 1 osoba letu zhruba 0.13 galonu kerosenu (galon je asi 3.7 litru). Při hrubé vzdálenosti 800km to dělá 67 kerosenu na osobu * jeho cena. A pak ještě zpáteční cesta.

Já nemám rád termíny, které létají tady pořád vzduchem typu jako "socka" apod., ale vy fakt máte sociální myšlení, kdy na jednu stranu ...

0/0
15.8.2009 1:59

philby

Re: Moje zkušenosti se SkyEurope

Takže ve jménu posvátné lacinosti se smí dělat jakékoli podrazy?? Spíš mi celé ty slavné low-costy připadají jako jedno velké - letadlo..... dokud do toho hodně lidí sypalo hodně peněz (zejména za plnou cenu, za zavazadla atd.), mohlo to fungovat, ale jakmile nepatrně klesla obsazenost letů, domeček z karet se hroutí.

0/0
15.8.2009 8:51

jsemtoja

Re: Moje zkušenosti se SkyEurope

to, za aku cenu lietaju, je problem leteckych spolocnosti. pokial sa im neoplati pradavat tie letenky, tak ich predavat nemaju. nikoho, kto si kupuje letenku, nemusia realne naklady zaujimat. co ich ale zaujima, je obchodny vztah. nikto, ani nizkonakladove aerolinky, nemaju porusovat dohody a zmluvy.

0/0
16.8.2009 11:33

mactomi

Re: Moje zkušenosti se SkyEurope

Ja uplne jinou zkusenost, Sky Europe mely asi 8 hodinove zpozdeni vecerniho letu do Bergama v lednu, kdy jim leasingovka zabavila ze dne na den asi 4 letadla. Vzhledem k tomu, ze jsem letel pouze na vikend a potreboval jsem si na letisti pujcit auto a jet asi 2 hodiny na Matterhorn, coz by se uprostred noci realizovalo dost slozite, chtel jsem vratit penize za letenky a predplacenou prepravu lyzi atd. Vse probehlo prekvapive hladce a asi za mesic jsem mel penize na ucte. Sky Europe je velmi sympaticka spolecnost a skutecne jim fandim. Maji velmi prijemne stevardky, pohodlne sedacky, slusne (i kdyz placene) obcerstveni. Bude mi moc lito, pokud definitivne zkrachuji, protoze si tak spolecnosti jako CSA budou opet uctovat nehorazne ceny za letenky do mist, kam letaly SkyEurope.

0/0
19.8.2009 0:02

General Custer v.2

Budete chtit na Maltu

a skoncite na Baltu.

0/0
14.8.2009 23:07

joensfredriksson

douám, že přežijí

rád lítám s Alitalií,(přestup v Milano)ale ta by bez státní pomoci už dávno neexistovala. Proč Sky Europe nikdo nepomůže, v rámci Visegradské čtyřky by mohly vlády CZ+SK+HU něco vymyslet, když cpou peníze kdekomu, třeba ČSA a Malévu...

0/0
14.8.2009 23:01

p.o.p.

Re: douám, že přežijí

na rozdíl od Alitalia,ČSA a Malév je Sky čistě soukromá firma. To má stát sanovat soukromé firmy z daní?

0/0
15.8.2009 0:18

joensfredriksson

Re: douám, že přežijí

neni to neobvyklé, naví to, že cpou státy peníze do státních aerolinií znamená, že mají lepší podmínky, resp. že mají existenci zajištěnou

0/0
15.8.2009 0:25

blekkal

Re: douám, že přežijí

A proč by měl nějaký stát rvát prachy do nesmyslné soukromé firmy?

0/0
15.8.2009 0:23

sirc

Re: douám, že přežijí

ČSA dostaly státní prachy naposledy v roce 94, kdy je bylo potřeba zachránit ze spárů AirFrance

0/0
15.8.2009 0:57

jurajslovak

Re: douám, že přežijí

A ešte aj tento rok dostali 2,5 mld. od štátneho podniku ako pôžičku. Medzitým sa príliš neorientujem, ale majetok, čo v poslednom čase rozpredávali za stovky miliónov Kč, dostali tiež od štátu. A to nepredávajú letenky za pár korún.

0/0
15.8.2009 15:35

stevardka I.

Flexibilita?!

Nechapu jakym pravem se pan Manoudakis dovolava flexibility?! Jak je SKY flexibilni v hrazeni svych dluhu???  To je do nebe volajici drzost!!! Viden udelala dobre, to same Pariz a doufam, ze ostatni na sebe nenechaji dlouho cekat. Dost dobre nechapu postoj zamestnancu. Uz od zari 2008 byli zamestnanci bombardovani prosbami a sliby v duchu, toto je nase posledni sance... priste uz to bude ok, vsechno Vam vratime i s bonusy... pokud nepomuzete, zavirame...  A ve finale velke prd!!!  Nikdy nevratili nic a s postupem casu se dluh navysuje. Nechapu jak jim jeste mohou verit po temer 12 mesisich toho sameho songu!  Sama dobre vim jak dlouho to tam "bubla" , take vim, ze velka mira zamestnancu se k odlozenym platum dnes ani nevyjadrila. A i kdyby, odlozeni plateb v ochranem rezimu, ac dobrovolne odklepnuto samotnymi zamestnanci je proste z pravniho hlediska nedodrzeni zavazku. Nedodrzeni zavazku v ochranem rezimu znamena konec ochraneho rezimu!!! Tak jak to tedy je s fungovanim prava?

0/0
14.8.2009 22:58

prngrr

Re: Flexibilita?!

Naopak, v hrazení svých dluhů jsou SKY velmi flexibilní;-D

0/0
14.8.2009 23:03

stevardka I.

Re: Flexibilita?!

no... to zalezi na uhlu pohledu :-/

0/0
14.8.2009 23:18

jurajslovak

Re: Flexibilita?!

Stevardka, ako vidieť zamestnanci sú už teraz úplne apatickí. Radšej sa zrieknu časti výplaty ako by mali firmu práve oni potopiť a nedostať už vôbec nič.

0/0
14.8.2009 23:40

blekkal

Re: Flexibilita?!

Ovce.

.

Ostatně, jako první odejdou ti schopní. Zůstává už jen ten zbytek, co si myslí, nebo ví, že jinou práci bude hledat těžko. Je to stále stejné.

.

Teď by už s nimi letěl jen úplný debil, ale říkám to s plným vědomím toho, že se jich beztak najde dostatek, aby ta agónie, která logicky skončí průserem, mohla pokračovat... Snad alespoň ta letadla neřídí uklízeči.

0/0
15.8.2009 0:26

jurajslovak

Re: Flexibilita?!

Ja som s nimi letel nedávno a poletím zase za týždeň. A musím povedať, že členovia palubného personálu sú úžasný. Ochota, príjemné vystupovanie, profesionalita. Vôbec necítiť v akých problémoch sa spoločnosť topí. Takže určite nie sú neschopní, len jednoducho asi majú dôvod zostávať.

0/0
15.8.2009 0:49

stevardka I.

Re: Flexibilita?!

Ten duvod je jasny... vedi ze prave oni nenajdou nikde jinde v letectvi zamestnani. Ti schopni uz davno odesli a zbytek schopnych, kteri zustavaji si po poslednich udalostech davaji bud RTF code( refuse to fly)  nebo se nejakm jinym zpusobem dokazi vyvleknout z duty. Proto jsou schopni. Ovce odletaji vsechno a zadarmo! Je mi jich jen lito.

0/0
15.8.2009 1:00

jsemtoja

Re: Flexibilita?!

paneboze: slepica, ktora tu dookola omiela tie svoje blaboly bude o niekom inom hovorit, ze je ovca. vtipne...

0/0
16.8.2009 11:28

ladaxxt

hm..

všichni neplatiči by měli táhnout do kytek.. Zcela evidentně nechávali platbu až na konec limitu a dostali parádní tipec.. Chcípáci..;-D

0/0
14.8.2009 22:58

Fare.l

mission imposible

Ti zde budou déle než ČSA:-)

0/0
14.8.2009 22:35

jurajslovak

Re: mission imposible

Žasnem nad tým ako sa držia, a teší ma to :-) to bude námet na kriminálny film :-)

0/0
14.8.2009 22:50

stevardka I.

Re: mission imposible

to :Juraj Slovak

Mrzi me, ze Vas tesi, ze se SKY drzi. To ze se drzi je totiz na ukor fyzickeho a hlavne psychickeho vypjeti zamestnancu, ktere jiz delsi dobu presahuje hranici unosnosti. Mnoho z nich je na pokraji nervoveho zhrouceni... ja sama pamatuji doby, kdy jsme se tesili do prace, i kdyz jsme letali o sto sest... ale tesili jsme se tam. Zhruba od unora 2009 jsme vsichni zacali chodit na duty vice nez znechuceni, celkovou situaci. Mnoho z tech co tam zustali bohuzel nemaji jinou moznost, protoze jak jste sam poznamenal v jednom prispevku - nabidka prevysuje poptavku. Ti lide jsou tam v podstate ze setrvacnosti, jsou rukojmimi v teto spinave hre... samozrejme je to neomlouva, mate pravdu mohli to dnes poslat ke dnu...  a neudelali to, ale take se mi podarilo zjistit, ze hodne ze zamestnancu se k povoleni odkladu platu nevyjadrila.

SKY proste bral jako bernou minci pouze tu cast ktera se vyjadrila. To ma opet hodne daleko k fair play game!

0/0
14.8.2009 23:16

jurajslovak

Re: mission imposible

Stevardka, chápem Vás a nezľahčujem to, čo píšete. Ja to zase beriem z pohľadu klienta, ktorý sa na palubách tejto spoločnosti vždy cítil príjemne. A keďže lietam výhradne z Prahy, tak je možné, že to bolo aj vďaka Vám osobne. Čiže pokiaľ ide o moje osobné preferencie, želám si, aby sa to čím skôr vyriešilo - jedným alebo druhým smerom. Ale radšej by som bol, ak by zostali na trhu a situácia sa znormalizovala vďaka reštrukturalizácii - ak je to vôbec ešte možné. Je jasné, že táto agónia už nemôže trvať dlho, ale ak po reštrukturalizácii bude spoločnosť pokračovať s čistým štítom, tak z toho zamestnanci vyťažia. Minimálne tak, že budú mať naďalej svoju prácu a budú ju mať znovu aj platenú.

0/0
15.8.2009 0:53

stevardka I.

Re: mission imposible

Naprosto s Vami souhlasim a dekuji Vam :-) Mozna jsme se na palube skutecne potkali.. I ja bych si prala aby to uz skoncilo. Osobne nevidim velke nadeje na udrzeni se na trhu. To by se skutecne musel najit nejaky extravagantni miliardar, kteremu nebude tak ohromna investice chybet (SKY dluzi miliony eur, kam se jen podivate). Aby se SKY udrzel, musel by se kompletne zmenit chod vedeni aerolinek. To znamena vymenit uplne cely board a nahradit jej financnimi genii. To pujde dost tezko. I z toho duvodu, ze pani manageri se budou drzet zuby nehty svych sesli!

0/0
15.8.2009 1:09

Luccaso

Re: mission imposible

Situace mne mrzi, zatim vyuzivam vyhradne komfortní vlaky TGV,ICE apod.... snad jeste nejakou dobu nebude potreba cestovat za moře. A vedení SKY by se opravdu melo zamyslet nad situaci a taky nad tim, ze je k smíchu celé Evropě. Stevardce přeji pevné nervy. Dobrou noc

0/0
15.8.2009 2:02

tos42

??

co si stezujou, smejdi... maji platit vcas... nejde o 20 minut, dluzili jim radove delsi dobu, meli si zajistit vcasne zaplaceni aspon ted... dobre jim tak ;-€

0/0
14.8.2009 22:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.