Diskuze

SkyEurope: Vídni jsme zaplatili. Dvacet minut po „uzávěrce“

Nízkonákladová společnost SkyEurope končí s lety z Vídně a přijde tak o jednu ze svých tří základen. Firma sice tvrdí, že dlužné peníze vídeňskému letišti v pátek zaplatila, peníze ale dorazily na účet až dvacet minut po třetí hodině odpolední a terminál už nechtěl své rozhodnutí o konci služeb vzít zpět.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AD

Soami

15. 8. 2009 8:45
Flexibilita

Dluží "x" mesíců a když dostanou poslední možnost, tak zaplatí pozdě a ještě si stěžují. Ona každá flexibilita má své hranice - jinak by to byla plasticita:-P

Stejné jako bych měl letenku se Sky na 12.00, dohodnul se, že na mě počkají do 15.00, přišel 15.20 a divil se, že letadlo je pryč...

0 0
možnosti
JV

moim

15. 8. 2009 11:43
Re: Flexibilita

Srovnáváš nesrovatelné !!! Ono je něco jiného zaplatit o 20min později - to ještě nikoho nezabilo a je rozdíl mezi zpožděným letem. Nepřijmout platbu s 20min zpožděním svědčí spíš o tuposti lidí a lenosti komunikovat.

Tím ovšem nechci omlouvat vedení, finance a funkčnost společnosti SkyEurope - to je samozřejmě věc zase jiná... Rv

0 0
možnosti
MN

CrayXLP

15. 8. 2009 2:02
pokračování..

.. chcete naprosto nerealistickou cenu a k tomu garance, které ta cena naprosto nedokáže pokrýt!! Takoví lidé, jako vy, by skutečně měli raději zůstat u totálně garantovaného způsoba přepravy, jako jsou české dráhy nebo např. autobusová doprava od Student Agency. Já létám se SkyEurope asi tak v průměru 60x ročně (bydlím totiž současně na dvou místech v Evropě) a občas je to mrzuté, že mi odřeknou najednou 8 letenek dopředu, ale na druhou stranu je to pro mě o mnoho lepší, neboťmám ZDARMA jejich FLEXI letenku, s kterou si můžu hýbat i den před odletem třeba 14 dní tam a zpět, jak se mi hodí a zadarmo..

Tak až příště zase začnete brečet, co jste to za chudáka, že vám změnili letenku, tak si vzpomente, že jste ušetřil minimálně nějakých pár tisíc korun za dražší, s garancí... ;-€

0 0
možnosti
OZ

hujersehlasi

15. 8. 2009 2:44
Re: pokračování..

a o tom cely low-cost je R^

0 0
možnosti
SI

stevardka I.

15. 8. 2009 0:40
Loajalni zamestnanci...

Jeste mi neda, abych se omluvila za sve stanovisko vuci "loajalnim " zamestnancum. Jak se bohuzel ukazalo, valna vetsina z nich si totiz plnym pravem zaslouzi ono psychicke vypjeti...  Kdo chce kam, pomozme mu tam! Je pravda, ze je tam stale hrstka lidi, kteri uz za zadnou cenu nechteji pristoupit na dalsi dejstvi tohoto dramatu. Ti se dokazi  o sebe postarat at se deje co se deje. Jim patri ma  velka poklona. Ten zbytek  co zustava loajalni, v tomto pripade neni od veci je nazvat prinejmensim naivnimi (a to jsem hodne slusna) to udrzuje pouze z jednoho prosteho duvodu. Jinde v letectvi se horko tezko uchyti a jsou si toho plne vedomi. Proto ta zarputila podpora chodu mrtveho zvirete. Umyslne soucasnou situaci nenazyvam agonii, ta uz je davno za nimi! 

0 0
možnosti
OZ

hujersehlasi

15. 8. 2009 2:42
Re: Loajalni zamestnanci...

:-/ ano, uz to na celem iDnesu vime, ze nemate rada SkyEurope, jelikoz jste u nich kdysi pracovala, dluzili penize i Vam, nebo nejspise stale dluzi, management tam stoji za dve veci, ale ta vase zloba alespon me osobne uz prestava bavit.... jestli si potrebujete vylit srdicko ze zlosti, zalozte si blog

0 0
možnosti
B

blekkal

15. 8. 2009 0:20
...

""Kvůli zpoždění v bance došlo potvrzení o dvacet minut později. Kvůli tomu nám letiště zrušilo své služby. Je to velmi neflexibilní," uvedl Manoudakis."

.

Neflexibilní? To ej nějaký nový výraz pro ty, co jim už došla trpělivost s holotou? :-)

0 0
možnosti
SI

stevardka I.

15. 8. 2009 0:24
Re: ...

Bravo!!! naprosto  s Vami souhlasiiiiiim. :-)  

0 0
možnosti
OK

sfo

14. 8. 2009 23:49
Moje zkušenosti se SkyEurope

V únoru mi Skyeurope zrušily 3 dny před odletem let do Paříže. Pro opakované nepříjemné potíže jsem se rozhodnul ukončit svůj veškerý vztah ke SkyEurope a požádal o vrácení peněz. Vyplnil jsem žádost o vrácení peněz. Peníze mi pochopitelně dodnes nevrátily. Na klientské lince ze mě dělaly operátorky neustále idiota, když jsem se domáhal vrácení svých peněz. Minulý rok mi z účtu při nákupu letenky stáhly vyšší částku, než kterou jsem potvrzoval v zabezpečeném systému. Při reklamaci jsem asi po třech měsících zjistil, že se jednalo o cestovní pojištění, které jsem však v systému vyřadil sám z nákupu. Operátorka mi sdělila, že mohu o vrácení peněz požádat pojišťovnu kdesi ve Francii a hájila se ,že SkyEurope nemá s pojištěním nic společného, proto mi nemohou vrátit peníze. Peníze mi v rámci klientského přístupu vrátila zpět ze svého Česká spořitelna. Takové nezodpovědné aerolinie nemají v moderní Evropě co dělat....

0 0
možnosti
MN

CrayXLP

15. 8. 2009 1:59
Re: Moje zkušenosti se SkyEurope

Ježiši.. to snad už ne.. vy jeden "chudáčku".. o kolik jste vlastně přišel peněz? O 40 EUR za zpáteční letenky, možná 60 ??? Kdyby nebylo SKY EUROPE, tak jste do té Paříže nejspíše jel autobusem, protože u CSA byste si letenku za zhruba 6-8.000 Kč nekoupil...

Je to zkrátka daň za tu lacinost! vy jste fakt tak tupý, že si myslíte, že aerolinky mohou vydělávat, pokud jim někdo dá za odlétaných 1600 km v přepočtu kolem 1000-1400 Kč? Víte vůbec, že v té ceně jsou 4x letištní poplatky, které NAPROSTO NEJSOU diskutovatelné a v Praze se pohybují okolo 200 Kč a v Paříži zhruba 350 kč? Tak si to vynásobte, připočtěte k tomu to, že Boeing, který používají SkyEurope spotřebuje na 1km letu / 1 osoba letu zhruba 0.13 galonu kerosenu (galon je asi 3.7 litru). Při hrubé vzdálenosti 800km to dělá 67 kerosenu na osobu * jeho cena. A pak ještě zpáteční cesta.

Já nemám rád termíny, které létají tady pořád vzduchem typu jako "socka" apod., ale vy fakt máte sociální myšlení, kdy na jednu stranu ...

0 0
možnosti
GCV

General Custer v.2

14. 8. 2009 23:07
Budete chtit na Maltu

a skoncite na Baltu.

0 0
možnosti
J

joensfredriksson

14. 8. 2009 23:01
douám, že přežijí

rád lítám s Alitalií,(přestup v Milano)ale ta by bez státní pomoci už dávno neexistovala. Proč Sky Europe nikdo nepomůže, v rámci Visegradské čtyřky by mohly vlády CZ+SK+HU něco vymyslet, když cpou peníze kdekomu, třeba ČSA a Malévu...

0 0
možnosti
P

p.o.p.

15. 8. 2009 0:18
Re: douám, že přežijí

na rozdíl od Alitalia,ČSA a Malév je Sky čistě soukromá firma. To má stát sanovat soukromé firmy z daní?

0 0
možnosti
SI

stevardka I.

14. 8. 2009 22:58
Flexibilita?!

Nechapu jakym pravem se pan Manoudakis dovolava flexibility?! Jak je SKY flexibilni v hrazeni svych dluhu???  To je do nebe volajici drzost!!! Viden udelala dobre, to same Pariz a doufam, ze ostatni na sebe nenechaji dlouho cekat. Dost dobre nechapu postoj zamestnancu. Uz od zari 2008 byli zamestnanci bombardovani prosbami a sliby v duchu, toto je nase posledni sance... priste uz to bude ok, vsechno Vam vratime i s bonusy... pokud nepomuzete, zavirame...  A ve finale velke prd!!!  Nikdy nevratili nic a s postupem casu se dluh navysuje. Nechapu jak jim jeste mohou verit po temer 12 mesisich toho sameho songu!  Sama dobre vim jak dlouho to tam "bubla" , take vim, ze velka mira zamestnancu se k odlozenym platum dnes ani nevyjadrila. A i kdyby, odlozeni plateb v ochranem rezimu, ac dobrovolne odklepnuto samotnymi zamestnanci je proste z pravniho hlediska nedodrzeni zavazku. Nedodrzeni zavazku v ochranem rezimu znamena konec ochraneho rezimu!!! Tak jak to tedy je s fungovanim prava?

0 0
možnosti
LN

ladaxxt

14. 8. 2009 22:58
hm..

všichni neplatiči by měli táhnout do kytek.. Zcela evidentně nechávali platbu až na konec limitu a dostali parádní tipec.. Chcípáci..;-D

0 0
možnosti
TM

Fare.l

14. 8. 2009 22:35
mission imposible

Ti zde budou déle než ČSA:-)

0 0
možnosti