- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Letel jsem nedavno do Liverpoolu a v obou pripadech prilet na cas. Akorat by mne zajimalo, proc prilet do Liv byl tak divoky - 180 stupnu doprava v zatacce grade 2. bud za to muze ta elektrarna kolem ktere jsme leteli, nebo nas lajnovali na approachi.
Já byl i s partou kamarádů včera na cestě z Malmo do Prahy, nebylo to zase tak špatné jak tady všichni prorokují, dostali jsme 2x po 40SEK voucher (t.j. v mem pripade vyměněn za 0,5l Fantu, hot dog, a pozdeji za 2 jogurtove napoje...)
Na odletu z malmo jsme meli zpozdeni cca 7 hodin, je pravdou ze tam byla trochu nuda, ale hodne lidi si vykompenzovalo ranní vstávání, koukaly na dvd a různě co šlo...)
Tyhle problémy se stávají, chápu zlost tech co neco nestihli, dostali jsme se v bezpeci domu, a to je hlavni...
( p.s. hned rano na check-in nam rekli ze letadlo bude meskat, nevedeli ale proc a kolik...zaroven rozdali vouchery v case cca 6:30)
Tak jsem letěl minulé pondělí s Wizzem do Říma a letadlo letělo přesně na čas (možná ještě dříve). Při cestě zpátky v neděli večer byl odlet v 22:00 přesunut na 0:55 pondělí ráno, takže jsme kejsli od osmi pět hodin na letišti. O nějaké kompenzaci v podobě poukázky nikde nebyla ani řeč. Ale co by člověk chtěl za kompletní cenu zpáteční letenky 800,- Kč, lepší než za dva litry sedět celej den v autobuse...
Bohužel jsem učinil zkušenost s Wizz Air a musím říct už nikdy více. Nechci se tady plně rozepisovat o všech problémech, ale s takovou aroganci při následném narovnání problémů jsem se nikdy nesetkal. Vlastně jsem se nejenže nedočkal žádného narovnání, ale ani odpovědí na mé stížnosti!!!! Fialovej hnus!!!
Já čekal poslední víkendovou sobotu taky hezky dlouho.Letěl jsem do Prahy z Bergama a místo startu v sobotu ve 20:50 jsme se odlepili od země asi v 01:20 v neděli!Já na letiště přijel asi v 19:15,takže jsem si taky hezky počkal
nejsou důvěryhodné. Létají s minimem strojů a nestíhají řádný servis! Jednou se to vymstí a to hůře než tím, že někdo někde čeká 10 hodin na let !
když už tak "žádné" :-D kdyby jste létal několikrát za měsíc za svoje peníze tak určitě nebude létat jinak jak z low costama - možná i několikrát za rok
proc uz nenasedame kdyz je pristavene letadlo ? ale pilotovi se nejak nelibi zvuk motoru .. takze se ceka az to opravej ? ne .. hleda se pilot kterymu to nebude vadit .....
Vloni v červenci: cesta Katowice - > Stockholm Skavsta: 12 hodin zpoždění. Stockholm Skavsta - > Katowice: vůbec neletěl. Bez náhrady...
technická závada se stát muze. I kdyz zrovna muj kluk ceká ráno od 6.00 v Malmo na letisti.
Absolutne nikdo z firmy neví, proc a kdy nepoletí/í?? Zkusil jsem Wizzair info call center, rekly, ze nic neví, at se zeptám letistních info. Poslal jsem email - odpovedeli, ze mají 30 dní na odpoved nebo at zavolám na call center.
Wizzair má linku do Malmo nove a jako obchodník bych odhadloval, ze bude shánet nové zákazníky, zejména z Kodane. Ani info, zdali je nejaké spojení na letiste, nejsou schopni dodat. Posílám skupiny sportovních turistu dost casto do Prahy, ale Skyeurope jsou zatím zlatý...
Kdyby to náhodou nekdo svéprávný a odpovedný z Wizzairu cetl, klidne se muze ozvat na muj email, jestli mají aspon trochu obchodního ducha a slusnost.
saitco@volny.cz
Bohužel, slušnosti se u této letecké společnosti nedovolávejte, je to zbytečné.
s olejem. vrzaly panty u dveri u hajzlu a posádka nemohla najít olejnicku.