- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zakladatel automobliky Christian von Koenigsegg vyrostl s tím, že jednou vyrobí perfektní
sportovní automobil. Po mnoha letech plánování spustil v roce 1993 svůj
projekt. Diky dotaci od EU! Od predvedeni uspesneho prvniho prototypu pres
sériovou výrobu modelu CC 8S a CCR. Se nyni se stava spoluvlastnikem Saabu. Supr prace fandim jim!
Filipe Horáčku, Koenigsegg není výrobce luxusních aut ale sportovních resp. supersportů ... ale chápu že váš obor je ekonomika a tohle jste plácl jen tak do vzduchu
tak jsem to našel i na čtk takže vidím že jen slepě kopírujete co někdo plácl jinde ale třeba by stačilo trochu přemýšlet a ne jen vše okopírovat od čtk
Po největším tunelu historie západní Evropy, kdy trpajzlík Porsche "koupilo" superobří koncern VW tak, že obě automobilky za pár miliard EUR ve skutečnosti ovládli ropní šejkové. Přichází kopie v bleděmodrém, kdy bezvýznamný trpaslík KE koupí největší automobilku Švédska. Ovšem jak ji koupí! Prostě ji nějaké stádo Tupců na celou automobilku půjčí....
Naprosto nechápu, proč by mělo Švédsko a EU dávat njaké soukromé firmičce vychcánků prachy na nákup automobilky. To si ji přece mohou koupit sami. Jo vlastně nemohou, nepříznivou shodou okolností je u moci ve švédsku PRAVICE a té to je proti srsti. Takže raději podpoří TUNEL, ktrý zase ve finále povede bůh ví kam, jen ne do Evropy.
Vždycky jsem si myslel, že vítězství pravice ve volbách nemůže způsobit nějaké významnější škody. bohužel MŮŽE, MŮŽE!
Mé předpoklady totiž vždy počítali s poctivou pravicí, ale ta je už dávno pryč, Kohl a podobní "slušní" pravičáci byli dávno nahrazeni neuvěřitelnou dravou svoločí.