Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Velká zpoždění aerolinek: další špatný den SkyEurope i Wizz Air

Nízkonákladové aerolinky SkyEurope se ocitly znovu ve velkých problémech. Tentokrát na svém domovském letišti v Bratislavě, kam firma přesunula i své lety z Vídně. Lety měly zejména během podvečera a večera obří zpoždění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sonjicka2

lepší než bus?

A pak že je lepší létat než jezdit busem....

0/0
19.8.2009 11:52

Peť

další zpoždění

Jak to tak vypadá, SkyEurope bude mít zpoždění dneska hezky celý den - v Bratislavě se jim fakt moc nezadařilo co se včasnosti odletů týče- viz http://www.akcniletenky.cz/2009/08/19/skyeurope-ma-problemy-se-zpozdenimi/

0/0
19.8.2009 9:32

Arkady

opet zpozdeni

19.8.2009 , ranni let do Parize (ESK2300 odlet v 6:50) zatim zpozdeni 3 hodiny, predpokladany odlet je v 9:50 ...o cemz ale silen pochybuji...myslim zeje to fakt uz agonie, lepsi to zavrit rovnou

0/0
19.8.2009 7:57

banderillo

co na to rict

zdravim

letel sem nekolikrat se skyeurope po vyhaseni ochrany pred veriteli, mozna sem mel kliku, ale zpozdeni bylo jednou 50 minut. Lety zcela bez problemu, profesionalni, mile letusky, na to, ze nedostavaji cele vyplaty respekt pred jejich pristupem k praci. Na to by se meli u prijit podivat od ryanairu a wizzairu (osobni zkusenost)...

Snazim se naznacit, ze kdyby meli nekteri novinari stejne zodpovedny pristup ke sve praci jako personal skye i v dobe, kdy se nedari, nemohly by vznikat takovehle "clanky"

kazdy vi, ze maji problemy, nevim, zda je nutne do nich kopnout pri kazdem zpozdeni... ono je rozdil objetikvne informovat o dulezitych udalostech (jako byl presun do Viedne) a predvadet takovehle "clanky", narazim na to, co predvedlo sme zacatkem prazdnin a dnes idnes, na to se hodi snad jen citace kolegy ctvrtnicka...

hezky vecer

0/0
18.8.2009 23:40

pawla

Re: co na to rict

Svatá pravda, ty letušky toho musejí mít plný brejle, ale když jsme letěli nedávno do Paříže, setkali jsme se jen s úsměvy a profesionálním přístupem.R^

0/0
18.8.2009 23:52

wizionar

Pan Valcek je prekvapeny a ja tiez - info aj pre ostatnych

Pan Adam Valcek (predpokldam, ze meno suhlasi) sa tvari prekvapene, ale urcite vie, ze podobne negativne reakcie citatelov spustilo aj pred casom hodne tendencne informovanie zo strany SME o Skyeurope. Neviem, ci velmi negativna reakcia citatelov, alebo iny faktor to asi tak pred 2-mi tyzdnami zastavil a od vtedy je mozne clanky a informacie na sme.sk hodnotit ako vcelku objektivne. Takze ma prekvapuje, ak sa hlasi k autorstvu tohto paskvilu na navinarsku pracu jeden z akterov tejto kampane v SME, no pritom tento clanok na sme.sk nie som schopny najst. Asi zle hladam!? 

0/0
18.8.2009 22:52

jijiagiss

blabolici Sura

tak uz jsem to taky nevydrzel na napsal Surovi co si o tech jeho blabolech myslim,je nejvysi cas aby se sel lecit !!

0/0
18.8.2009 22:37

ZA 5 12

Re: blabolici Sura

Sůra je ten poslední kdo chce,aby SkyEur krachli. Přijde o jedno prima téma k reportážím.

0/0
19.8.2009 0:12

Adam Valček

RE:

Každopádne, prekvapuje ma na mnohých príspevkoch jediná vec. To, že si niekto aktuálne otvorí timetable na stránke bratislavského letiska a na základe toho usúdi, že článok je klamstvo, nemôžem považovať za korektné.

Timetable na stránke bratislavského letiska je aktualizovaný rovnako, ako ten, ktorý sa nachádza v letiskových halách. Niekoľko hodín bolo v informáciách uvedené, že lety sú bez predpokladaného času odletu. Preto sa pristúpilo k spracovanie článku.

0/0
18.8.2009 22:26

skrbling

Re: RE:

Já mám zato, pánové Sůro a Valčeku, že nemá význam tady diskutovat. SkyEurope si dokázali vytvořit určitou komunitu fanoušků, kteří ne zcela vnímají realitu. Tak to u některých produktů bývá, škoda, že se SkyEurope nepodařilo takovou komunitu víc zužitkovat. Nebo možná právě proto, že jí mají, přežívají tak dlouho po své klinické smrti.

0/0
18.8.2009 22:32

pbh

Re: RE:

já jsem reagoval na článek, který byl zaktualizovaný v 21.45. Můžete mi prosím korektně odpovědět, které lety mají "obří zpoždění". jak je uvedeno v záhlaví článku ??

Informujte prosím o SkyyEurope, informujte o WizzAiru, Ryanairu a dalších, ale zkuste to prosím objektivně. Vím, že to není vždy lehké a motivace může být různá, ale já pokud bych takhle odváděl svou práci tak letím - a to bez zpoždění.

A jakmile na to upozorním, jsem označen za panem Sůrou útočného čtenáře, kvůli kterým se musí předělávat článek. Život je boj.

0/0
18.8.2009 22:37

Jan Sůra

Re: RE:

Pane pbh: na rozdíl od vás, kolega Valček na letišti v BTS byl  a situace na vlastní oči viděl, mluvil s x cestujícími. reportáž z letiště tu bude také brzy.

mimochodem, za chvíli bude doplněné šestihodinové zpoždění wizzu.

nepsal jsem, že předěláváme text kvůli vám, ale kvůli tomu, že se objevily další informace.

0/0
18.8.2009 22:41

pbh

Re: RE:

Pane Sůro, a proč jste změnil nadpis, a vyjmul z něj sousloví "obří zpoždění", na které jsem poukazoval, když na mě a ostatní neberete pohled ?? Tohle je několikátý příklad, jak jste během hodiny a půl pozměni tento článek,

0/0
18.8.2009 22:46

Jan Sůra

Re: RE:

Internet je flexibilní médium a text se mění podle toho, co se děje. Obří zpoždění už nejsou tak velká, i když podle plánovaných příletů najdete stále například v BTS skoro čtyři hodiny zpoždění, Bergamo bude pět hodin a patnáct minut. I to jsou obří, ale už jich není tolik.

0/0
18.8.2009 22:52

pbh

Re: RE:

P.S. v žádném případě nejsem fanouškem SE (firma se špatným business plánem a managementem), nicméně tuto kauzu sleduju, a doporučuju všem, kteří chtějí vidět ukázkovej příklad toho, jak manipulovat veřejným míněním

0/0
18.8.2009 22:43

Jan Sůra

Re: RE:

Takže dle vašeho názoru je vše ok a to, že někteří lidé čekají na let šest hodin je naprostá marginálie, o které nemá smysl informovat?

0/0
18.8.2009 22:47

pbh

Re: RE:

S Vámi se těžko diskutuje, článek si upravujete po dvou minutách, slovíčkaříte - mě nadzvihl ten "původní článek", kde jste psal o "obřích zpožděních" v době, kdy byla aktuální dvě dvouhodinová.

Ono se dá informovat bulvárně a pak taky věcně a podle reality. tohle mi připomíná, když jsem musel na vejšce napsat nějakou seminárku, o které jsem věděl, že ji nikdo nebude číst. Ve Vašem případě je problém, že to čte hodně lidí, a já nejsem rozhodně první, kdo si toho všiml.

Ale není problém tu změnit titulek, tu slovíčko, vět a jede se dál. Měl byste změnt rubriku, ev. médium, ev. přestal psát vůbec.

 

Já jdu spát, musím do práce a bohužel se neživím psaním slohovek na úrovni základní školy. Divím se ale, že se nad tím nezamyslíte Vy nebo Váš nadřízený, protože to praktikujete opakovaně, a já rozhodně nejsem jediná bílá vrána, která si toho všimla a vadí jí to. Měl jsem idnes rád, ale Vy jste jeden z těch, díky kterým vyhledám jiný zpravodajský portál - bohužel těch kvalitních moc není.

0/0
18.8.2009 23:09

Jan Sůra

Re: RE:

V době, kdy text vyšel, byla zpoždění i čtyřhodinová. toť vše a na tom si trvám. dobrou noc.

0/0
18.8.2009 23:14

cetkaatretka

Re: RE:

Nevím jak pbh a ostatní, ale mě by teda štvalo i zpoždění větší než půlhodinové, tohle je horší jak ČD a to už je co říct. Jinak pan Sůra zřejmě bude patřit k těm slušnějším redaktorům, když se tady s náma baví (zřejmě mimo pracovní dobu) v diskusi.

0/0
19.8.2009 0:00

banderillo

Re: RE:

dneska singapur let china air ca403 z chengdu cancelled... mozna by stalo o tom taky napsat, ten let je zruseny, co je oproti tomu 2 hodky sky :-) navic na to si uz kazdy zvyknul, zpozdenim sky nikoho neoslnite...

0/0
18.8.2009 23:51

wizionar

Re: RE:

Pan Adam Valcek sa tvari prekvapene, ale urcite vie, ze podobne negativne reakcie citatelov spustilo aj pred casom hodne tendencne informovanie zo strany SME o Skyeurope. Neviem, ci velmi negativna reakcia citatelov, alebo iny faktor to asi tak pre 2-mi tyzdnami zastavil a od vtedy je mozne clanky a informacie na sme.sk hodnotit ako vcelku objektivne. Takze ma prekvapuje, ak sa hlasi k autorstvu tohto paskvilu na navinarsku pracu jeden z akterov tejto kampane v SME, no pritom tento clanok na sme.sk nie som schopny najst. Asi zle hladam!? 

0/0
18.8.2009 22:43

D.E.S.

asi takhle ..

SkyEurope to má spočítané v podstatě od začátku, vize, že se stanou největší lowcost -ovou splečností minimálně v Evropě byl naproste scestný a to v jakékoliv době.  A vůbec, není třeba divné, že ČSA bude propouštět XXX lidí, ale SkyEurope ani nohu ? Chápu, největší "akcionáři" jsou zaměstnanci ;-D;-D;-D

0/0
18.8.2009 22:09

D.E.S.

Re: asi takhle ..

a taková společnost už tady byla, jmenovala se Fischer Air ...  každý den když jedu okolo vidím tam reznout ty jejich stroje .. :-/

0/0
18.8.2009 22:16

skrbling

Re: asi takhle ..

Myslím, že máte do značné míry pravdu. Můj názor je takový, že šlo o velikášský projekt těch dvou Rakušáků, kteří jakožto "mladí a neklidní" portfolio manažeři oběhli pár známých finančníků, posbírali prachy a mysleli, že udělají díru do světa. Bohužel toho o letectví a hlavně low-costech patrně věděli pramálo. Místo toho, aby si SkyEurope našel pár lukrativních linek, na kterých by postupně rostl a rozšiřoval síť, začali lítat po celé Evropě - s prázdnými letadly. To může dělat normální aerolinka, ale obchodní model low-costů je přesně opačný. RyanAir začínal na jedné lince Dublin-Londýn, Southwest měl ze začátku jednu linku v Texasu. Dneska, po 30-40 letech, jsou obě jedničkami na svých trzích. SkyEurope bohužel doplatil na neschopnost svého managementu, ale teď už je pozdě s tím cokoliv dělat.

0/0
18.8.2009 22:18

D.E.S.

Re: asi takhle ..

přesně .. R^

0/0
18.8.2009 23:05

pbh

Jak se nám ten článek mění

Pane Sůro, vy aktualizujete články až na základě negativní reakce čtenářů na to, že uvádíte nepřesné či vyloženě lživé informace ???

Je úroveň idnesu už taková, že čtenáři si budou ověřovat informace z více zdrojů a korigovat novináře, aby upravovali články. Je tohle úroveň "nejspolehlivějšího portálu na českém Internetu" ?? Mohl by na to odpovědět Váš šéfredaktor ??? Děkuji.

Připadá mi to dost znepokojivé zejména v oblastech jako jsou politika a ekonomika.

0/0
18.8.2009 22:03

D.E.S.

Re: Jak se nám ten článek mění

ty jsi zřejmě z vedení SkyEurope ? Jaké máš KPI ? Zřejmě to potřebuješ doklepat do konce roku co ??? ;-D;-D;-D

0/0
18.8.2009 22:10

pbh

Re: Jak se nám ten článek mění

Vtipný, ale vedle jak ta jedle:-). Já pouze upozorňuju na tendenční a nepravdivé informování na "nejdůvěryhodnějším informačním portálu na českém Internetu". Jeslti jsi si nevšiml, tak ten článek byl pozměněn až po několika příspěvcích, které na jeho nepravdivost upozorňovaly.

Podívej se na http://www.airportbratislava.sk/flights.aspx?t=1 , a řekni mi, které lety mají "obří zpoždění", jak je uvedeno v záhlaví článku ?? Vím, že SE se řítí do krachu a níže jsem psal, že si za to mohou samy.

Podle mě je hlavně špatný, že se tady objevují články plný smyšlenek a polopravd..ale pokud Ti to nevadí....

0/0
18.8.2009 22:24

Jan Sůra

Re: Jak se nám ten článek mění

Články aktualizujeme podle vývoje situace, nikoliv podle útočných vzkazů některých čtenářů.

0/0
18.8.2009 22:25

skrbling

Proč kritizujete novináře? SkyEurope je mrtvá

Nechápu, proč se tady tolik lidí naváží do Sůry. Je to novinář a dělá svou práci, tj. informuje. Proti SkyEurope nic nemám, párkrát jsem s nimi letěl a jako low cost aerolinka jsou na evropské poměry dobří. Každý, kdo ale jen trochu dokáže číst ve finančních výkazech, vidí, že je to v podstatě mrtvola uměle udržovaná v komatu na přístrojích. SkyEurope už to nikdy nerozdýchá, taková je ekonomická realita, i když, uznávám, bojuje statečně. Nevěřím, že najde investora, protože dluhy, které má, jsou na takhle malou firmu příliš velké - už tak velké, že by se investorovi spíše vyplatilo založit novou společnost.

V takové situaci mi připadá relevantní informovat o zpožďování letů a dalších událostech, i když rozumím tomu, že pro "fanouškovskou komunitu" to jsou špatné zprávy.

0/0
18.8.2009 21:41

pbh

Re: Proč kritizujete novináře? SkyEurope je mrtvá

S Tvými ekonomickými argumenty souhlasím, i s potřev¨bou informovat, problém je, když jsou informace lživé. To by mělo četnářům seriózních deníku dle mého názoru vadit, když se zamyslíme, o čem všem nás informují

http://www.airportbratislava.sk/flights.aspx?t=1

0/0
18.8.2009 21:48

skrbling

Re: Proč kritizujete novináře? SkyEurope je mrtvá

Nevím, nemám čas to sledovat, ale to, že zítřejší lety zatím nejsou - až na jeden - plánovány jako zpožděné, ještě neznamená, že nebyly zpožděné během dneška. Koneckonců, kdyby si to vycucal z prstu, pochybuji, že by se mu k tomu vyjadřoval jejich mluvčí a odůvodňoval to údržbami.

0/0
18.8.2009 21:56

wizionar

Re: Proč kritizujete novináře? SkyEurope je mrtvá

Ak viete, ze Skyeurope je mrtva, nezbudnite o tom informovat akcionarov na viedenskej burze, pretoze ti to evidentne este nevedia a maju v tom hodne svojich penazi. Budu Vam urcite vdacni. A preco kritizujeme novinarov - lebo manipulovat s informaciami sa nema. Okrem ineho to potom vyzera, ze povazuju citatelov za hlupakov. Mna osobne to tak trochu uraza. To je vse.

0/0
18.8.2009 21:56

skrbling

Re: Proč kritizujete novináře? SkyEurope je mrtvá

Ano, akcie SkyEurope jdou přímo na dračku. Sice od IPO ztratily více než 95% hodnoty, ale jinak je všechno OK. Kromě toho je ta firma malá, trh s jejími akciemi je strašně mělký a kdo ty papíry drží, nemá se jich moc jak zbavit, nehledě na to, že už stejně nemá příliš co ztratit. Chápu, že je Vám to líto, mě v podstatě taky, ale co se týče přežití SkyEurope, je přání otcem myšlenky.

0/0
18.8.2009 22:08

wizionar

Re: Proč kritizujete novináře? SkyEurope je mrtvá

Skuste si najprv urobit prehlad o strate hodnoty akcii leteckych spolocnosti vseobecne a az potom je mozne robit nejake uzavery, pretoze absolutne cisla v ekonomike v principe nic neznamenaju. Napriklad z Vasho vykladu by vyplyvalo, ze vsetci sa snazia predat a nikto kupovat, ale fakty svedcia o inom, staci sa pozriet na verejne pristupne data. To nie je o lutosti, ja len nemam rad povrchnost a pausalizovanie a specialne u pana  Suru manipulovanie s informaciami. Tym nepopieram, ze situacia Skyeurope je zlozita a vysledok neisty (s dorazom na neisty v pozitivnom ale aj negativnom zmysle) a tak to evidentne vnima i burza.

0/0
18.8.2009 22:28

skrbling

Re: Proč kritizujete novináře? SkyEurope je mrtvá

Víte, já Vám nechci kazit iluze, ale živím se na finančních trzích (i když se primárně zabývám jinými odvětvími, než aerolinkami) a obávám se, že výsledek už je jistý.

0/0
18.8.2009 22:37

D.E.S.

Re: Proč kritizujete novináře? SkyEurope je mrtvá

a kdo by měl zájem o koupi dluhu, vy snad jo ?

0/0
18.8.2009 22:12

mokrykcb

hmm

koukám,že jsem dobře udělal,když jsem dal nakonec přednost clik4sky...je to s nima čím dál horší..

0/0
18.8.2009 21:34

Robbie_

SKYEUROPE

je nejlepsi letecka low cost v stredni a vychodni Evrope:) snad se zmatori a vydrzi:)

preju jim toR^R^R^R^:-)!

0/0
18.8.2009 21:21

pbh

Milej pane, NELŽETE !!!!

Pane Sůro, všichni víme, že SkyEurope mají ekonomické problémy, tak se pokuste o nic informovat objektivně a NELŽETE, prosím. Momentálně je uveden jeden zpožděný let bez odhadovaného času odletu !!!

viz http://www.airportbratislava.sk/flights.aspx?t=1

To Vám není ani trochu hanba, idnes ???

0/0
18.8.2009 21:14

pbh

Re: Milej pane, NELŽETE !!!!

omlouvám se za překlep, ne o nic, ale o tom

0/0
18.8.2009 21:15

Jan Sůra

Re: Milej pane, NELŽETE !!!!

A vy máte přehled o tom, s jakým zpožděním odletěli jiné lety?

0/0
18.8.2009 21:22

IgorAlelujev

Re: Milej pane, NELŽETE !!!!

odletelY, pane súro, odletelY!!!!! serete me s tou vasí gramatickou ignorancí.

0/0
18.8.2009 21:35

pbh

Re: Milej pane, NELŽETE !!!!

Pokud jste tento článek o "mnohahodinových zpožděních" publikoval v 18.52 a v době mého přípsěvku (21.15)  již jsou pouze dvě zpožděná letadla, je evidentní, že všechny ostatní odletěly. Tuto kauzu sleduji a nemohl jsem si nevšimnout Vašich silně tendenčních příspěvků.

Nezpochybňuji, že si problémy způsobili špatným managementem a dalšími faktory, nicméně vyloženě lživé články nejsou dle mě idnesu hodné, Pokud máte jiný názor, rád bych se zeptal, zda je Vaše nekorektní informování v souladu s Vašimi etickými kodexy a co na to říkají Vaši nadřízení. Malá změna titulku to nespraví pane Sůro, spíše odchod do Aha, Blesku či Rytmu života.

Btw.: průměrné zpoždění dosahuje cca dvou hodin a je dané zřejmě autobusovými přesuny ze Schwechatu a ani SME, které je silně orientované proti SE si toto nedovolilo napsat. Opravdu silné kafe, že Vám není hanba !!

0/0
18.8.2009 21:45

Jan Sůra

Re: Milej pane, NELŽETE !!!!

Již pouze dvě zpožděná letadla. A kolik jich bylo v 18:52?

0/0
18.8.2009 22:22

cutac

Ještě že v Práglu je zatím klid

Snad ještě 14 dní vydržej ;-D

0/0
18.8.2009 21:03

pawla

Re: Ještě že v Práglu je zatím klid

Tak tak, odlétáme v sobotu a další sobotu se máme vracet... Od září ať si už dělají, co chtějí :-D

0/0
18.8.2009 23:49

cutac

Re: Ještě že v Práglu je zatím klid

já letím příští pátek návrat v úterý ;-)

0/0
19.8.2009 1:35

wizionar

Pane Suro dajte si, prosim, pauzu - je to uz trapne

A toto pise k teme sme.sk, len tak pre ilustraciu

http://ekonomika.sme.sk/c/4978642/do-viedne-sa-skyeurope-nehrnie.html   alebo http://ekonomika.sme.sk/c/4976928/bratislavske-letisko-lety-skyeurope-zvlada.html    A este otazka: kolko volnych leteniek (ako wizzionari tusime od koho, ze?) predstavuje takyto clanok, aky je momentalny kurz? Myslim, ze o tom by mohol byt dalsi clanok, ktory by iste viac zaujal.

0/0
18.8.2009 20:48

Jan Sůra

Re: Pane Suro dajte si, prosim, pauzu - je to uz trapne

Nechat lidi x hodin bez informací na letišti je podle Vás asi zcela v pořádku, že?

A jaký je podle vás kurz na tento článek?

http://ekonomika.idnes.cz/wizz-air-zasahly-potize-s-olejem-prazske-lety-mely-hodiny-zpozdeni-1pu-/eko-doprava.asp?c=A090817_111259_eko-doprava_fih

0/0
18.8.2009 21:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.