- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
rozprodáme, to pak nikdo nebude chtít dělat politiku, protože nebude z čeho brát
rozdává za úplatky státní majetek, do dnes to pilotům nevadilo. A najednou prozřeli ? zajímavé. :-))))
kde právní řád a politicko-exekutivní struktury ČR ztrácejí zbytky legitimity v očích velké částí veřejnosti. Topolánek, Kalousek a další tzv. politické špičky spolu s JaT, Čez, a tak dále - devastujícím způsobem zkorumpovali tendr o zásadní českou leteckou společnost a letiště s pozemky. Půda na které podobné machinace vznikají není právní, je to půda politicko-lobisticko-podnikatelské korupce. Nemám samozřejmě detailní informace, nicméně průměrná inteligence a sebemenší míra senzitivity stačí člověku k tomu, aby dávno rozpoznal naprosté pokřivení privatizace ČSA, kdy bylo dávno jasné, že, mimo jiné, je vyšachována ze hry i taková společnost, jako Air France-KLM (to jsem tu už psal, jen jako, že nejsem generálem po bitvě). Jistě, všechny splečnosti mají své lobisty, ale Air France konečně definitivně došlo, že dané špíně nemůže uspět, a učinilo jediný možný racionální krok.
Proč se neprivatizuje přes burzu??? JAKO JINÉ AEROLINKY!!! To by nebylo korupční odměny!!!
Protože by to nikdo nekoupil.
... CR si nemuze evidentne dovolit narodniho z dani placeneho dopravce. Jsme a vzdy jsme byli provincie. Takze pokud bude v Cechach dost lidi, kteri budou chtit letat, tak se o to radi poperou jine aerolinky a schopni piloti z Cech, kteri budou ochotni cestovat za praci holt budou litat z Frankfurtu, Vidne ci Londyna. Ostatni muzou zkusit fotolety z Bubovic No a kdyz zde bude dostatecna poptavka po lokalnim dopravci s malymi letadly, tak mi verte, ze se tady zase nejaky ten lokalni dopravce objevi. Kecy o tradici a strategicke nutnosti narodniho dopravce jsou na nic. Takze panove piloti, bruste si cizi jazyky vcetne anglictiny, kterou vetsina z vas (s vyjimkou letecke frazeologie) ma velmi bidnou, jinak budete vlekat nebo do kanclu ...
Souhlasím. Koncepte národních aerolinek je v konkurenci lowcostů dinosaurus.
piloty posadit za knipl nákladních vlaků, strojvůdce přeškolit na piloty a pojedeme dál
... zamestnanci CSA, co neumi makat, ale jenom mlit a cucat statni rozpocet o strasny sumy, tak by nikdo v cele republice nemakal....
:-D neumí makat ? nechci bejt vulgární .... sem zaměstnanec u čsa a můj rekord je 80 hodin za týden a nejsem jedinej a buď si jistej že sem potom týden volno určitě neměl
co Tvrdík vybudoval ( Cargo ) a tím pádem šel účetně do ztráty, to tito géniové nanominovaní ODS prodali a dělali, jací só borci, že só učetně v zisku, no prostě klasika , modré straky kradou kde můžou
Vedení dosadil Paroubek, aby po Tvrdíkově hospodaření zametl stopy pod stůl. Proč si AF-KLM i TVS stěžovali, že neviděli smlouvy na nová letadla. Tam je ten prokletý tunel......
tak je to tady jeden expert na aerolinie za druhým...
Letecka doprava je obor jako kterykoliv jiny.
A až firma zkrachuje,co řeknou pak? Je nám líto?
Bohužel k nim ještě nedorazila realita kapitalismu.
Halt privatizace, magické to slovo. Akorát bych nechtěl privatizaci nemocnic.