Diskuze

ČSA za půl roku prodělaly téměř dvě miliardy

České aerolinie spadly za prvních šest měsíců letošního roku do rekordní ztráty. Propad hospodaření dosáhl ke konci června 1,829 miliardy korun. Ztráta je oproti plánu vedení firmy o 865 milionů vyšší.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

D.E.S.

24. 8. 2009 22:09
no nevím ...

jestli půjde CSA do kopru, nevidím to růžově ani s CSL, tedy s Českou

správou letišť ..  Pokud to převezme Trevel servis, tak to dopadne jako

s Fischer air .. Podívejte se na SKY Europe jaké mají obrovské problémy

a na ostatní společnosti. Teď jde o to které padnou a které vydrží.

Všichni se modlí, aby jich padlo co nejvíc a oni zůstali.

0 0
možnosti
D

D.E.S.

24. 8. 2009 22:09
Re: no nevím ...

ČSA by měli

vydržet i když v osekané verzi ..

0 0
možnosti
P

pepan53

24. 8. 2009 17:46
ZA PŮL ROKU PRODĚLAT DVE MILIARDY

a nic se nedít /volání ke zodpovědnosti šéfa, námětky atd. / potom jaksi postrádám smysl DOZORČÍ RADY ČSA, co Vy nato soudruhu Kočárníku ?

0 0
možnosti
IH

logar

24. 8. 2009 12:26
hm,hm

a pak že nikdo nemůže být horší než naTvrdlík;-(

0 0
možnosti
ZK

SID09

24. 8. 2009 12:26
Kdepak jsou ti zastánci ČSA

kteří před rokem tvrdili, že prodávat rodiné stříbro Aeroflotu, je naprosto nepřijatelné ?! Aeroflot ( měl koncepci na zařazení letadel ČSA s napojením na vlastní lety )  byl vyřazen ze soutěže a teď rádi prodáme předem vybranému tuzemskému zájemci - a ještě mu dobře připlatíme, jen aby si tu prázdnou skořápku rychle vzal. !!;-D Hezky to ti hospodáři se státním majetkem vymysleli. Nejprve namalují strašáka a pak světe div se !!  ;-D

0 0
možnosti
PD

pedol

25. 8. 2009 0:24
Re: Kdepak jsou ti zastánci ČSA

Ale jděte. Vždyť ten váš Aerošrot má ještě větší problémy než AF/KLM.

http://www.aeroflot.ru/eng/about.aspx?ob_no=549&d_no=29833

Nehledě na fakt, že nesehnali evropského privatizačního partnera, nikdo s nimi nechtěl jít do holportu.

0 0
možnosti
V

vybananovanybanan

24. 8. 2009 9:56
Ale, vždyť nejdůležitější přeci je, že odměny

papalášům z ČSA byly vyplaceny včas a v plné výši. Kdo by se zabýval takovými malichernostmi, jako je nějaká ztráta a vůbec......

0 0
možnosti
JR

joda

24. 8. 2009 13:21
Re: Ale, vždyť nejdůležitější přeci je, že odměny

ach ta závist...

0 0
možnosti
J

jan.banos

24. 8. 2009 8:42
Život ve ztrátě.

Taky bych chtěl mít tu možnost operovat se ztrátou.

Bohatě by mně stačilo i 20 miliónů.

Podnik ve ztrátě by mělo automaticky znamenat plat managementu ve výši průměrné mzdy.

0 0
možnosti
KK

Knower

24. 8. 2009 9:08
Re: Život ve ztrátě.

"Podnik ve ztrátě by mělo automaticky znamenat plat managementu ve výši průměrné mzdy."

Jan.Banos - to bylo jen takové plácnutí, nebo si to opravdu myslíte? Zkuste se nad tím aspoň trošku zamyslet, vždyť je to úplný nesmysl.

0 0
možnosti
XX

lanýž

24. 8. 2009 8:08
Pro ty, co si nepamatují...

Jaroslav Tvrdík - v čele ČSA od 2.9.2003...

Radomír Lašák - v čele ČSA od 19.1.2006

(http://www.csa.cz/cs/news/news_profil_managementu/news_statutorybody_data/ziv_lasak.htm)...

A kdopak byl u vlády premiérem v lednu 2006?? Ano, byl to Jiří Paroubek!! ---demisi podal po volbách 16.8.2006 http://cs.wikipedia.org/wiki/Jiří_Paroubek

Tvrdíka odvolali, protože ČSA šli do kytek a spojení Tvrdíka s ČSSD bylo do očí bijící... snažili se tam dosadit "krizového" """""manažera""""""", tj. Lašáka...

0 0
možnosti
D

dhc

24. 8. 2009 8:52
Re: Pro ty, co si nepamatují...

hm, takze ODS to bylo jako obvykle jedno a nechala to zajit pekne daleko...

0 0
možnosti
1

1gomez

24. 8. 2009 7:24
Mr Slinty Lašák MBA a jeho obchodní ředitel

to je známá kvalitka ;-D;-DRv

PPF group

0 0
možnosti
ZK

SID09

24. 8. 2009 12:27
Re: Mr Slinty Lašák MBA a jeho obchodní ředitel

Inu - důkaz jasné kvality MBA vzdělání. ;-D;-D!!;-D

0 0
možnosti
FFVP

Fellow from Volunteer Park

24. 8. 2009 6:05
srovnání

Praha - hannover a zpět: ČSA 24000 CZK

Wien - hannover a zpět: Air Berlin 5200 CZK

poptávka udělána 5 dnů před odletem, výše vidíte result a s kým myslíte že jsem letěl. mimochodem air Berlin není klasický low cost - dostanete na palubě i malý snack.

Zkuste si zjistit cenu s ČSA do Kodaně, Stockholmu nebo nedej Bože Vilniusu - to se vám protočí panenky.

Pak se nemohou divit že mají nízkou obsazenost letadel.

0 0
možnosti
AS

Alena S.

24. 8. 2009 10:18
Re: srovnání

Nejenze maji nehorazne ceny, ale jejich sluzby jsou hnusne.  A na jejich chovani k pasazerovi snad ani neni popis, ktery by nepouzil spoustu zprostych slov. 

Priklad: Moje neter pred mesicem letela s CSA z New Yorku to Prahy.  Nasledkem evakuace druheho letiste v NY byl uplne zablokovan silnicni provoz k letisti a ona nestihla letadlo.  Vetsina aerolinek by ji prelozila na nejblizsi let a maximalne by ji zapocitala penale za zmenu terminu - nekde od $100 do $250.  CSA ji nejen nepomohly, ale dokonce ji zrusily i zpatecni letenku!!  Jakym pravem??  Do Cech neter priletet musela, jela si sem vyzvednout svoji dcerku po prazdninach a dcerka mela take letenku s CSA.  Takze neter si musela koupit uplne novou letenku na obe cesty - v plne letni cene!  Puvodni letenka $790 + nova za $1400  = $2190, cili neco pres 39000 CZK. 

Nikdo z nasi rodiny a pratel uz CSA nepouzije! 

Zlikvidovat cele vedeni a poslat na VPP, at si zkusi pro zmenu na zivobyti vydelavat praci.

0 0
možnosti
D

dedko

24. 8. 2009 5:50
Úspěch manažerů !

Za to mají velké  platy, odměny a zlatý padák ! ;-D;-D

0 0
možnosti