- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Naopak,já by si blechu z kožichu taky vyklepal, co dělá?Žene lidi do stávky a jen to tam jitří.Podívejte se na "tátu" dělníků Falbra,teď si v klidu pospává, za docela slušný příjem a nikdo o něm ani neví.Případy odborářů pamatuji ještě z dob budování socialismu,ale můžu na jejich účet zodpovědně říci,že se vůbec nic nezměnilo.Dušek občas popíchne "ajzbóny" k nějakému protestu,ale že si udělal z kanceláře soukromej bordel (viz.video k přpadu v televizi) na to už si dneska nikdo nevzpomene.
,proč jsou i v době krize letenky čsa drahé,letadla poloprázdná,personál někdy i arogantní a průměrné platy pilotů a manažerů "jen o trošku vyšší", než poslanců. Dvoumiliardová díra? Ale co se divíte, vždyť je přece krize a my jsme státní podnik a dráha toho taky moc nevydělala.Tak zvedneme daně v celém státu,to je řešení,a ne vzít peníze nám,pilotům,vždyť bereme jen těch umolousaných dvěstě tisíc měsíčně.
Asi se bude muset CSA troch ocistit od svych socialistickych praktik. Nejak se sem piloti nehrnou na diskusi, aby nam povedeli, jak jsou ostatni piloti lepe placeni, bla,bla,bla. Videli bychom, pokud by mohli nastoupit piloti bez znalosti ceskeho jazyka??? tomu jsem se od srdce zasmal, protoze cestina je opravdu svetovy jazyk a zvlaste v leteckem provozu, a byli ochotni pracovat za polovic, to by se panum asi rychle zmenil nazor...ted jsou socialisticky hajeni a zda se, ze jim to ani moc nevadi.Piloti se svym jednanim zaradili na uroven taxikaru, vetsi spodina mne uz nenapada.
Tak proč potom někdo kňučí, když dostane padáka? Doby, kdy každý kecal do všeho jsou dávno pryč. V kapitalismu se drží huba a krok.
Je štěstí, že teď své znalosti nezištně předává mateřské straně. Ta živena hlasy neúspěšných z peněz úspěšných nikdy nekrachne, ale vysaje zemi "zugrunt"
Nechápu, proč do toho kecaj lidi, který tomu nerozuměj! Pilot má řídit letadlo a ne se vyjadřovat o ekonomický situaci. Osobně bych ho vyhodil už dávno. Pracuje pořád jen proto, že by se to zmedializovalo ještě víc a média by z něj udělali oběť... kdo asi tu zprávu vypustil ven :))
Piloti a další odboráři svými požadavky vedou firmu ke krachu, to ví každý! A ostatní zaměstnance berou jako rukojmí, i když většina zaměstnanců je proti odborům a s jejich požadavky nesouhlasí.
Odbory by se měli zrušit! Jak může management dobře fungovat, když jim do toho pořád někdo kecá a na každou kravinu potřebují posvěcení od tlupy nenažranejch odborářů, kterým pořád něco vadí.. přičemž většina z nich nemá o ekonomice podniku ani tuchy, chtějí jen svoje benefity a pořád víc peněz, nic jinýho. Dopadneme jako Alitalia :((
Odboráři opravdu ne vždy vědí jak na tom jejich firma je a dosti často jsou totálně out. Jenomže v případě ČSA jsou prostí zaměstnanci jediní komu na osudu ČSA opravdu záleží.
A ještě jeden postřeh: Pokud se vedení firmy nedokáže domluvit se zaměstnanci, tak je téměř vždy problém na straně vedení, protože to buď neumí, nemají argumenty a nebo jsou zaměstnanci chytřejší než oni.
gaspar nechape vyraz loyalita k zamestnavateli, ma byt propusten.
je schpona i vraždit pokud se někdo vyjádří proti nim
kdo to je ta ODSacka verbez v pripade CSA? Nejak mi to uniklo....odborari, nebo Tvrdik dosazeny CSSD, nebo LAsak dosazeny primo nejvyssim vudcem CSSD...se mi zda soudruhu, ze hledas v CSA nejakeho imperialistickeho brouka...nejakou tu mandelinku bramborovou...
a ubohost vedení firmy. Kdyby byl "manažment" co k čemu, neměli by ze svých zaměstnanců obavy. Spokojený zaměstnanec by nebojoval proti vedení a nehledal spojence v médiích, to je už totiž výraz zoufalství nad stavem firmy. A co se týče vynášení informací – platí to samé. Kdyby byli správné a měli by hlavu a patu, „manažmentu“ to nemůže překážet, jenže když jsou to samé lži a hlouposti…
K prohlášením soudruha Lašáka o zisku už příští rok:
Tohle to samé jste říkal už předloni – úplně stejný postup při ozdravení ČSA. Výsledek všichni známe. Každý je debil kdo vám ještě uvěří. Zatím jste dovedli jenom lhát, krást, podvádět a tunelovat. To se na dnešní ekonomické situaci ČSA jasně prokázalo.
Pane, nezastavam se Lasaka, ale vas by patrilo za trest udelat vedoucim misto Lasaka a za rok bych si s vami rad o vasich zkusenostech popovidal. ....Asi jako kdysi ja jsem mel jednu pani, ktera byla silena odborarka a mluvila usty vsech. Vzdelani zadne nemela, ale presto ji nase firma dala nejake penize na odborarske cinnosti...rekreace, prispevky atd...pochopitelne, penez neni nikdy dost a vsichni odborari chteli vic a vic a zadarmo. A pani mela pochopitelne jen omezeny rozpocet. Nervove naroky te odborarske sebranku neustala, ze svych milych odboraru se zhroutila a z odboru do roka vystoupila. Misto toho, aby ji lidi dekovali, ze na vedeni vymohla balik penez, tak ji mili odborari kritizovali, ze tomu dala vic na to a to a jinemu min.Takze, kritizuje se hoooodne dobre, ale rozhodovat a vzit zodpovednost, to ustoji jen malokdo.
V CSA jsem mel tu cest chvili pracovat. A sice se mi vubec nelibi praktiky managementu v podobe velkych divestic. Tak musim s Lasakem souhlasit, ano piloti tuneluji tu firmu. Odborovy svaz pilotu je takovy VIP spolek do ktereho jen tak nekoho nepusti. Nejsou ochotni mezi sebe pustit mladsi lidi, kteri by byli ochotni pracovat za nizsi mzdu. Rozumim tomu, ze jejich vycvik je drahy, ale trzni situace mezi piloty ukazuje jejich ochotu pracovat za mensi peniz, nez, ktery dnes berou. A o tom, ze v te firme pracuje tak 1.000 lidi, kteri jsou tam navic, se v te firme vi uz dlouho...