- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ten kluk, ktery je sefem CSA vypada jako trouba. CSA je v problemech? Nedivim se, nenechal bych ho ridit ani oddeleni zeleniny v samoobsluze na Jiznim Meste.
jste se skoro trefil jeho máma má zelinářství v ústí, pěkná fúrie to je
Nevim jake maji platy piloti v EU, ale treba v USA novackove- piloti DOPRAVNICH letadel nekde uplne jinde. Bezne zacinaji na $ 1500.- mesicne, tedy necelych 30 000.- Kc/mesicne hrubeho a to v zemi, kde prumerne platy lidi jsou podstatne vetsi nez v CR, jak vsichni asi vime. I kapitani s nekolikaletou kapitanskou praxi maji treba jen $ 6000.-/mesicne hrubeho, tedy podstatne mene nez uvedeny prumer pilotu v CR. Pri vysetrovani v unoru 09 nehody Continental Connection Flight 3407 vyplavaly hruzne platove i jine podminky US pilotu napovrch, proto se dovolim domnivat ze v zemi s podstatne mensimi zivotnimi naklady (CR )jsou uvedene prumerne platy premrstene.
Tak, dílo zkázy bude dokonáno a který "kámoš" aerolinky za pakatel koupí??
Lašák je především špatný manager a politická figurka. Bere královský plat za něco, čemu naprosto nerozumí a to je managing. Stanovil bych mu jasné cíle a dle toho ohodnocení. Jeho naprostý propadák dále nebudu komentovat.
Snížení platů mělo přijít již po prvním kvartále. Piloti jsou přepláceni nebývalým způsobem, nikdo jim nezávidí tu zodpovědnost, ale 212tis/měs. je snad v době krize v leteckém průmyslu snad žert. Nebál bych se jim to snížit až o 40 procent a ostatním zaměstnancům o 20 procent. Musí držet basu, když se nedaří nebo at odejdou, ale ono není kam!!!! At už ty podělaný odbory ČSA to pochopí a neodvolávají se na prodeje majetku. Samo nemělo se prodávat, ale řezat náklady. Jestli to koupí Unimex, tak se mají na co těšit! At raději ted kývnout na nabídku Lašáka a za rok a půl jsou z toho venku.
...v dubnu jsem chtěl letět služebně do Paříže na 4 dny v TURISTICKÉ řídě a nabídl mi zpáteční letenku za 17 500 Kč Tak jsem musel autem.
to raději pracovat pro jinou perspektivnější firmu. I tak naši letci mají velmi mizerné ohodnocení, vůbec se divím, že pro ČSA lítají, raději pro zahraniční společnosti, velmi rády je zaměstnanují. Je třeba zvýšit cenu české práce na světou úroveň, tak jak to dělají razantně i Slováci, aspoň se rychleji odděli zrno od plev nebo jak já rád také říkám od nánosů bahna. Snižování mezd v Česku je cesta do pekel, uskrovňovat se bude muset jinde.
Určitě máš zajímavý názor a řada kvalitních pracovníků s tebou souhlasí, ale ty firmy si prostě na ty platy musí vydělat odbytem služeb a výrobků, jinak je ten tvůj názor také cesta do pekel.
Snížení platů v ČSA je řešením a bude to pozitivní precedens pro řešení finanční krize v celé ČR. Přece se nemůžeme donekonečna zadlužovat. Dobře už bylo, prostě bude hůř.
k prumerum zbytku obyvatelstva. Za co?
za kvalitní ovládání autopilota