- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
těch zlotřilých bazarů. Je to stále do kola. Když jsem koupil ojetinu, tak gumy, baterie a spoustu dalších položek bylo nutné okamžitě vyměnit. Baterie, co tam byla , byla evidentně úplně jiná, než tam měla být. Pneumatiky na odpis. Stačí položit otázku, KOLIK SOLIDNÍCH bazarů je ? form;%] .
Stačí položit otázku: Vážně jsi takový trouba, že si neumíš kupovanou věc prohlédnout? Jako když koupíš auto s tím co píšeš je to tvoje chyba. Nechceš jít nakupovat k nám? Jeden takovýhle trouba je požehnáním pro obchod a vydá za 10 chytrých jedinců
Kdo by prodával Favorita, když je neprodejnej po tý skvělý úpravě, která odsoudila majitele starších aut k jejich si ponechání až do úplnýho rozkladu
A ještě jde o to, jestli lidi nečekají na šrotovné, což by se dalo pochopit, když je už prakticky v celé evropě zavedeno ..
... že vloni se našlo 20.000 idiotů co si zadalo s AAA a letos jen 14.000. Chtělo by to analýzu, jestli se jedná o trend prázdných šrajtoflí nebo došlo k nějakému skokovému nárustu inteligence v české populaci.
jeden den prodeje aut dlouhodobe rostou, druhy den dlouhodobe klesaji
tu bandu terenu co to tam pisete, bych chtel nekdy videt pohromade, to by mohlo byt na zapis do knihy rekordu jako:
""nejtragistejsi pracoviste sveta""
AAA = předraženost,arogantni chovaní, výber nic moc.
Díky pro ojetinu si radši zajedu do švajcu.
že by se slavná eko daň minula učinkem a lidi se přestali zbavovat starejch aut který spolehlivě sloužej i když jsou 10až 15let starý???
souhlas, došlo k tomu, co jsem čekal. KDyž je starý auto vrak, do šrotu by šlo stejně, když se s ním dá jezdit, jezdí dál i po bursíkovným
lidi už vyměnili starý stodvacítky za novější ojetiny a ty dalších pár let v pohodě vydrží... netřeba kupovat každý dva roky jiný auto
Ale že ty stodvácy vydržely, že? Přitom poslední byla vyrobena 4. 1. 1990...
Nebudem už skládka Evropy... a je vidět, že hodně lidí dnes kupuje hlavně nové auta. Sorry, nějakou Audi plečku starou 5 až 10 let za 350tis. na bazaru nebo nového Chryslera či Forda či Citroena za 450tis...
Já si těch 100tis. připlatím....
No nevím, za 350tisíc máte audinu nebo VW, Honda Accord, Mazda6 - tři-čtyři roky staré ve velmi dobré výbavě - srovnávat to zrovna s chryslerem, tak na ten speciálně bych si dal pozor. Citroen sice nasadil designově moc pěkné modely, ale za 350tis máte tak C4.
Navíc po zkušenostech s první generací C5 bych byl veeeeelmi opatrný, protože to bohužel vypadá, že se modelem Citroen DS inspirovali jen vzhledově, nikoliv kvalitou:-/
Ford je na tom s Focusem a Mondeem hodně dobře (musím říct, že jsem moc nevěřil, že se vzchopí a dokáže konkurovat).
Ti na tom mají také svůj podíl. Protože některá auta jsou kvůli ekologickému výpalnému neprodejná a zavézt je na šroťák je lidem líto, prodlužují životnost a tím trhají přirozený cyklus obměny aut. Sami totiž zase naopak nekoupí třeba 8 let staré auto, protože za staré je výpalné 10 tisíc, za 8 let staré 3 tisíce a když každý straší krizí ....
By me strasne moc zajimalo, co je to "přirozený cyklus obměny aut". Fakt dobre vymyslene termin.
Vážně se i tento rok našlo 14 000magorů, kteří i po těch mnoha kauzách s AAAzloděj Praha u nich něco koupí?
Mám od nich už třetí vůz, hodně známých a kamarádů nakupuje také u nich a nevím o nikom, kdo by si na ně stěžoval ( pár chybiček se najde, ale to je v týhle branži normální, to si můžete pohlídat)