Diskuze

S golfem končíme, chystá se šéf ČD Žaluda zkrotit výdaje na marketing

Státem vlastněné České dráhy se po tvrdé kritice svých nadměrných výdajů na reklamu a marketing chytily za nos. "Nemá smysl, aby někde visela plachta s naším logem, a ani golf není v oblasti podpory něco, na co bychom se chtěli do budoucna zaměřovat," tak vidí chystané úspory šéf ČD Petr Žaluda.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

René Ptáček

31. 8. 2009 11:31
Za který marketing kope Ekonomika IDnes?

Na většině serverů v ČR před 10 dny proběhla zpráva, že ČD za Žaludy vzrostly tržby na vnitrostátních tratích o 0,5%, ovšem na mezinárodních o 18%.

Proč o tom není na IDnesu ani slovo? Spojení s Jančurou?

http://finweb.ihned.cz/c1-38120220-trzby-cd-rostly-firma-spori-zlevnuje-a-jedna-o-krajskych-spojich

0 0
možnosti