Diskuze

Stát věnuje na železnici přes 60 miliard během deseti let

Stát se dohodl s kraji na způsobu, jakým jim pomůže s financováním železniční dopravy. Každoročně přispěje ze státního rozpočtu 2,65 miliardami korun. Pokud by kraje nenavýšily svůj příspěvek, došlo by k velkému rušení vlakových spojů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lucky_24

3. 9. 2009 18:30
Není se čemu divit

Není se čemu divit, protože konkurence je nežádoucí, za prvé by zaměstnanci museli začít něco dělat, a když už několik let jen chodí a cvaká si lístečky, tak by se jim do toho nechtělo a za druhý by se ukázalo, že to jde levněji a kvalitněji a pak by všichni, co se ČD zastávali vypadali jako idioti a to taky nikdo nehce.

0 0
možnosti

BobbyMr

1. 9. 2009 17:44
Odpověď

Stát je zadlužřejneý a dává peníze sem, děsný.

0 0
možnosti

Ahasver

1. 9. 2009 9:41
hmm

Stejně to v Černé Díře zmizí bez efektu, stejně jako prožrali těch loňských 12mld na nová vozidla. Jen za to vyleštili žabotlamy. Rv

0 0
možnosti

valissen

31. 8. 2009 22:10
Sakra proč?

Rv

0 0
možnosti

miropiro

31. 8. 2009 20:58
hmmm

tak podle informací MF DNES - no my víme, že tomu tak je, tak to furt neopakujte...

0 0
možnosti

unbreakable debater

31. 8. 2009 20:41
abych tu neplodnou debatu uzavřel

ČD by mělo konkurovat především cenou. Pokud je možné v zahraničí prodávat jednu jízdu kamkoliv za 4,5€ bez jakýchkoliv kliček a klacků pod nohama, mělo by to fungovat i u nás. V Belgii nemají miliardu různě provázaných slev, jezdí poměrně levně i na naše poměry a právě díky tomu tam jezdí úplně plné vlaky. To, že se dá jezdit levně, ale za cenu několikahodinového onanování nad ceníkem, Inkartama, E-liškama apod., je běžnému cestujícímu prd platné. Odradí ho to. Každá sleva má nějaký háček, pro každou musí cestující panáčkovat, aby mu je milostivé ČD udělily. Udělejte ceník pro lidi a ne pro ajznboňáky a ujišťuju vás, že se mnoho lidí nad svou dopravou zamyslí. Do té doby budou jezdit vlaky prázdné a ztráta z osobní dopravy bude dál ročně 15mld. v mínusu, samozřejmě dotováno z eráru. Rv

0 0
možnosti

Jindri

31. 8. 2009 20:47
Re: abych tu neplodnou debatu uzavřel

R^R^R^

0 0
možnosti

von.Rammstein

31. 8. 2009 19:52
no to si snad dělaj srandu ne?

co kdyby se stát začal starat kromě potřeb zaměstnanců ČD, třicetikačkářů a parazitů v regulovaných bytech taky o potřeby slušných lidí;-€Rv

0 0
možnosti

109e

31. 8. 2009 19:54
Re: no to si snad dělaj srandu ne?

To jsi zajisté ty -ten slušnej. Nejseš tu dlouho a hned perla.

0 0
možnosti

René Ptáček

31. 8. 2009 18:47
Tohle už ta IDnesácka žumpa začíná přehánět.

"Stát "věnuje" na železnici........" Co to je za titulek? Ve všech evropských civilizovaných zemích je osobní doprava dotována. Nechápu proč by tomu mělo být v ČR jinak.

Navíc i miláček zdejších modré holoty, neschopný kecálek Jančura nabízí železnici za dotovanou cenu.

A jak dnešní vozový park vypadá je vizitka českého státu nikoliv ČD. Nákup nových vozidel opět musí dotovat stát. A jaké výsledky dotace nových vozů státem nese můžeme dnes a denně vidět na vlacích EC (178, 378, 172) jezdících do Německa. Kde poptávka prakticky převyšuje nabídku, vlaky jsou našlehaná po strop.

0 0
možnosti

lucky_24

3. 9. 2009 18:08
Re: Tohle už ta IDnesácka žumpa začíná přehánět.

Jenže Jančura by si dotaci pro jeho úplně nový a stejně jako autobusy určitě v čistotě udržované vlaky tu dotaci zasloužil. Jenže ČD něco zrenovují a nebo i koupí nové, ale za pět let je z toho humus jako z těch ostatních. Takže jsou to vždycky vyhozené peníze do Černé Díry. A Jančura alespoň s autobusama, letenkama a pobytama něco dokázal, ČD mimo to že prošustrují miliardy ročně ještě neukázaly vůbec nic!!

0 0
možnosti

howado na druhou

31. 8. 2009 18:36
a

proč????

0 0
možnosti

galaxie1

31. 8. 2009 18:32
odměny

Tak to si zase vrchnost ČD přijde na své:-/

0 0
možnosti