Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Platbu za nevyužité letenky je možné reklamovat, vrácení peněz je ale nejisté

Tisíce klientů, kteří si koupili letenky zkrachovalých aerolinek SkyEurope a nestačili je využít, mohou žádat své peníze zpět. Ti, kteří letenku zaplatili pomocí platební karty nebo z účtu, mají možnost platbu reklamovat u své banky. Obrátit se mohou i na prodejce letenek či se přihlásit do konkurzního řízení. Podle lidí z oboru je však šance na vrácení peněz mizivá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sobak

minulost skyeurope

letěl sem před 14 dny do paříže a nic nenasvědčovalo problémům, náš let do paříže zpoždění pouze necelá hodina a zpět na čas, palubní personál byl milý i když nedostal výplaty, no ale od vyhlášení ochrany si letenku koupil jen blázen, většina rozumných lidí přešla k wizzair, pořípadně slováci k ryanair

poslední rok až dva od zavedení poplatků za kartu a odbavení zavazadla už stejně nebyli k sehnání zpáteční letenky pod 2000 kč, no ale byli časy kdy se dalo kodaň na silvestra 2006 za 900 zpáteční, takhle i bergamo z bratislavy, řím, dvakrát neapol za cenu kolem 1000 a minulé léto olbia za něco málo přes dva tisíce, koneckonců ta paříž byla taky za něco málo přes dva tisíce, vlastně ještě amstrdam, ono dobré nabídky se daí sehnat i u klasických dopravců, v zimě sem letěl s lyžema do basileje se swiss za necelé dva tisíce, letecký trh je přesicený, minulý říjen jsem byl rád za letenku do osaky za 15000 a letos sou už za 10000, do bangkoku letím v říjnu za 8000 kč, ceny jdou dolů

0/0
1.9.2009 15:41

Kolokol

Hlavně se musíte do konkurzu přihlásit na Slovensku

0/0
1.9.2009 15:15

petra2605

nechápu za jakým účelem byla SE založená

zřejmě radost a nadšení z levných letenek dočasně pro všechny sociální vrstvy, jinak si to neumím vysvětlit

0/0
1.9.2009 15:13

unbreakable debater

Jančura pěkně mlží

Ale už si neuvědomuje, že lidé, co kupovali letenky u StudentAgency je u nich také platili. StudentAgency v konkurzu není, takže se může těšit na zvýšený zájem o reklamace plateb kartou na jeho účet. ;-DR^

0/0
1.9.2009 15:09

HaZ

odpovědnost

Pokud si někdo koupil letenku na Sky Europe od Student Agency, může se samozřejmě obrátit na SA a ta mu penízky vyplatí. Samozřejmě nyní všichni mlží a dělají, že se nic neděje, ale cestovky a prodejci letenek by to u soudu samozřejmě projeli, soudy to i v minulosti řešily celkem jednoznačně.  

0/0
1.9.2009 14:57

Hipocrates01

Do včerejšího

večera pan Jančura letenky SkyEurope vesele prodával, dokocne se před časem chlubil jak se dobře prodávají. A po bitvě je každý generál a ví, že společnost žila ze dne na den, žasnu :-))

0/0
1.9.2009 14:33

Amy

Re: Do včerejšího

to ale věděli i všichni, co si letenky koupili, že má SkyEurope problémy a že může každý den skončit, jejich blbost, že si je koupili

0/0
1.9.2009 14:59

almoqbil

Re: Do včerejšího

To je fakt...nechápu, jak si někdo může v situaci, ve které byly SE poslední měsíc, koupit letenku třeba na půl roku dopředu (věřte, nevěřte...jsou tací...):-/

0/0
1.9.2009 15:17

REMET

Re: Do včerejšího

Proc posledni mesic, o tom se mluvilo hodne dlouho dozadu. Neberte jen co je v novinach :-)

0/0
1.9.2009 19:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.