- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Myslím, že tvrzení "Méně lidí u charterů" je v podstatě nesmysl. Mnoho destinací obsluhovaných loni pouze chartery je letos v pravidelném letovém řádu. Pravda, jen na období květen říjen, ale je tam, ať už u Trevelu (SW) nebo ČSA. Letenku lze u dopravce zakoupit bez účasti CK, což loni mnohde nešlo, když let objednávala přímo cestovka. Turisté se letos stávají fakticky pravidelnými cestujícími a mizí proto z charterů. Příkladem za všechny jsou řecké ostrovy (napadá mě Zakynthos), které loni nedaly najít v seznmu cílových stanic z Ruzyně a letos tam jsou. Tím netvrdím, že turistů (dovolenkářů) neubylo, to nepochybně ano.
žádnej úbytek nebude. Většinu letů SE stejně realizovaly SmartWings (Travel Service)... tak kaorát ty samý letadla teď budou oficiálně lítat "na sebe".
:)
Ty seš chytrej vid . SmartWings pronajímal Sky maximálně dvě letadla, a to ještě jen tehdy, když je nepotřeboval pro koupáky. Nejčastěji pro Sky létaly Air Slovakia a Dubrovník Airlines.
a v září přijde na letišti pořádnej mínus po odchodu SkyEurope.
Tak přesně jim zapadám do statistik.
V červenci, s WizzAir, do Paříže. Jo a loni jsem neletěl. Takže u mě nárust.