Diskuze

Utrácejte, nabádá Slováky reklamní kampaň proti krizi

Burzy se hroutí a televize informují o špatné ekonomické situaci. Asi padesátiletý muž se nenechá vyvést z klidu, rozhodně vstupuje do dveří obchodu a vrací se s úsměvem a plnýma rukama uzenin – je to bojovník proti krizi. Tak vypadá slovenská reklamní kampaň, která radí, jak se vypořádat s recesí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

budik

8. 9. 2009 9:11
trocha do mlyna

nebudu hodnotit spot, nevidel jsem ho a ani nepotrebuju, nebudu komentovat, proc nektere reklamky odesly z jakesi asociace prave kvuli teto kampani (viz prispevek nize), je mi to jedno. nicmene podstata a myslenka toho klipu je spravna. vsichni si musi uvedomit, ze zijeme v trzni/spotrebni ekonomice a kazde snizeni poptavky znamena snizeni nabidky na trhu prace. jde o to, ze nase chovani je ode zdi ke zdi. ruku na srdce, pred krizi kazdy utracel, budoucnost byla ruzova a nikdo neodkladal pro strycka prihodu - to je spatne. dnes, v dobe krize, se opet chovame spatne, je to tak! setrime az moc. bezhlave utraceni, popripade brani si uveru na zbytne veci, ktere nutne nepotrebuji je zhovadilost, ale  opacny extrem je take nedobry a tim je bezhlave setreni, abych najednou nasetril pro pripad krize. trochu pozde, ne? tim ze setrime i na vecech denni potreby si rezeme jen vetev sami pod sebou, nekdo vic, nekdo min, dle oboru, ve kterem pusobi. zamysleme se.

0 0
možnosti