- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nějak nechápu ty "elektronické krabičky" pro osobáky.... i když, někdo je musí za nějakou výhodnou cenu přece vyrobit , tak proč to dělat jako v Maďarsku, kde "elektronická viněta" spočívá prostě v tom, že se o systému při "koupi" zadá číslo auta a systém (kamery, mobilní stanoviště, "zátahové" kontroly) pak už jen kontrouje, jestli značka auta je v systému a žádné krabičky nejsou potřeba.....
Náklady na výrobu dálničních známek cca 100mil. ročně, náklady na zavedení vinět cca 5 miliard.
a zpoplatněna bude i jízda po vlastním dvorku...
HURÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Myto nezaplati mensi nakladaky, ale my vsichni ve vyssi cene zbozi/sluzeb. Neni to nic jineho, nez dalsi dan. Kvalitu silnic to ale nezlepsi. Moc nerozumim tomu, proc je potreba zavadet nejaky myto, kdyz je nafta/benzin docela slusne zatizena spotrebni dani. Ten, kdo hodne jezdi (bez ohledu na typ silnice, udrzovat se musi vsechny), tak odvede v absolutnich cislech vyssi dan...
dopravců s nákl. auty dálnici objíždí. Pokud nezavedou mýtné na silnice I. třídy je to celé na ho*no. To bohužel ale nepůjde protože dacani vybrali schválně výběrčího který to neumí, respektive bude toto rozšíření setsakra drahé.
.....už takhle mi vadí ty kamiony a náklaďáky, který si zatím jen "zkracují cestu" po silnicích 2.třídy......a to je to dnes pouze o naftě za najeté kiláky
Určitě "objíždějí" dálnice, když na okresce má kamion od dost vyšší spotřebu,nehledě na čas....
"Nákladních aut od 3,5 tuny do 12 tun jezdí na českých silnicích kolem 101 000."
Jako teď okamžitě nebo za den nebo to je počet evidovaných nákladďáků?
A ty co budou jezdit o sobotách a nedělích bych jim dal mýtné dvakrát takové, aby se to vyplatilo a hned by bylo krize zažehnaná