- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V rakousku má 87% vlaků klimatizaci - v čr asi 2%.Jak vypadají regionální tratě- v zimě se po ránu netopí / jinovatka na sedadlech je běžná /,regionova- výfuk čadil dovniř tak , že byla ve voze mlha, ale především cena - do práce mě stojí autobus 16kč - vlak 22kč
Když někdo jezdí do práce (tudíž předpokládám denně) tak snad nejezdí na jednotlivé jízdenky ne?
Pochopí někdy české dráhy, že taky existují velkoprostorové vozy? Osobně nesnáším oddílové uspořádání, z Kolína do Prahy jezdím radši o dvacet minut pomalejším CityElefantem, abych se vyhnul kupé. Teď jsem jel třikrát ECčkem (Košičan, Praha - Kolín; Jaroslav Hašek, Kolín - Brno; Hungaria, Brno - Kolín). V Košičanu byly slovenské velkoprostorové vozy a ani se mi nechtělo vystoupit, v Haškovi měly být české, bylo tam prd (respektive oddílové vozy), v Hungarii byly maďarské a taky to bylo pohodlné.
O velkoprostorových vozech na normálních rychlících se zřejmě ani neuvažuje. Ale to už mi je jedno, velebím toho, kdo zrušil příplatky za ECčka. Z Brna jsem doma o 40 minut dřív a ještě ECčka podle definice MUSÍ mít velkoprostorové vozy (pokud ty ECčka neprovozují ČD)
Tak s velkou pravděpodobností bude ve velkoprostorovém, nebo kombinovaném uspořádání ta stovka vagonů, na které ČD vyhlásily tendr.
Zbytečný. Vandalismus u nás nemá obdoby. Stačily by dobytčáky, jako jezdí v některých asijských zemích. A co se pořádně nezničí uvnitř, mladí "umělci" dodělají svými patlaninami zvenku!
Je to mírně off topic, ale taky se vám v Pendolínu tak blbě sedí? Jsem vyšší postavy a nemůžu si tam opřít hlavu. Za ty tři hoďky z Prahy do Ostravy jsem celý rozlámaný. To jsou sedačky spíš do autobusu než do vlaku. Jinak je Pendolíno fajn.
No nevím teda, já mám taky skoro dva metry a jel jsem tím čtyřikrát a neměl jsem problém...
Lidi maji tak ciste vagony, jak si zaslouzi. Jel jsem pendolinem od pocatecni az do cilove stanice, cekal bych v tomto vlaku uz ponekud kulturne vyvinutejsi cestujici..opak byl pravdou. Na startu vse ciste, vycidene, pri dojezdu do cile skoda mluvit.. Jakoby se lide neumeli za sebou ohlednout a eventuelni svincik po sobe uklidit.
Ale to je ceska natura, nekterymi jeste hodne podporovana..
Nikdy není čisté. Stačí se jen podívat kolem oken, to co bylo kdysi dávno bílé je dnes už černobílé jak je to špinavé. A za prach cestující nemůžou. I sedačky-nikdy nejsou všechny jak mají. A pokud jede člověk z Prahy do Ostravy takovým vlakem za 636 korun ve druhé třídě, tak je to podle mého dost na to, aby ten bordel na konečné někdo uklidil. I v autobuse nebo letadle dělají lidi binec, ale tam to po nich pravidelně uklízí. Pendolino je "prémiový" vlak, a v tom by měl být i prémiový úklid.
Škoda, že se nepřišli podívat do Prahy. Do nového vagonu metra všichni vlezou, rozhlídnou se, chodí od sedačky k sedačce a pak zůstanou stát....
tak to jsem zvědavý, jak to vydrží, jako by se nepoučili třeba z pražské MHD, která se ke kožence po zkušenostech s nevyčistitelným čalouněním vrací...
Hlavně by chtělo pokrýt trošku větší kus republiky a pořádně.. a přestat si dělat srandu z lidí, co chtějí jet první třídou - naposledy jsem jel Praha Brno (Budapešť) 2. třídou ECčkem, což byl sice pěkný vagón, ale z klimatizace to každou půlhodinu zasmrdělo jako by se pálila spojka... Po přestupu v Brně (vlak směr Hodonín, Olomouc) mě toto nemuselo nemuselo trápit, protože klimatizace nebyla, seděl jsem v půlené první/druhé třídě a ta x desítek let stará jednička působila proti dvojce v EC jako špatný vtip.
Nicméně přiznám se že jsem nostalgik a užívám si jízdu ve starých vagónech se sedadly z vínové koženky. Ale první třída by měla být o vyšší kultuře cestování a ne o nostalgii.
... teď jenom aby se k tomu lidi taky tak chovali. Pokud bude vlakem jezdit pořád stejný dobytek jako doposud tak záchody budou brzo omlácené, po sprejované a po*rané, potahy sedadel rozřezané a plné žvýkaček
Leda ke každé soupravě připojit ještě jeden vůz pro dobytek....
Žaluda se chvástal v rozhovoru pro Mladou frontu, že se lidé chovají v nových vlacích lépe
Českej vlak má bejt špinavej a poblitej!