- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Snahou každého podniku a víc a víc - víc aut víc peněz...ale lidí je pořád tak nějak stejně - kdo to má kupovat a v české republice , kde 69% lidí nemá ani průměrnou mzdu.Prostě přišla doba ,kdy je jasné , že další auta se už jen tak neprodají.
Pred nekolika tydny si V. Klaus I stezoval, ze zurnaliste falsuji titulky. Asi s nim poprve po 10 letech souhlasim, ten titulek naprosto neodpovida obsahu odpovedi sefa predstavenstva v zadnem pripade. Bud politicka manipulace nebo obvykly cesky slendrian.
Ale i z ekonomického pohledu to bylo výhodné pro celou zemi. Šrotovné je prakticky samofinancovatelné. Co německá vláda zaplatila na podpoře, to se jí vrátilo na dani z přidané hodnoty. A vláda ušetřila na dávkách pro nezaměstnané, mělo to průkazně pozitivní přínos pro životní prostředí.
Podle toho blba by nejlepší zavést šrotovné z našich daní pro všechna průmyslová a zemědělská odvětví bez výjimky - ekominika bys etím ufinacovala sama. Jinak ale tento pán má dobře nastudovanou leninskou teorii konečné fáze komunismu. Všem podle jejich potřeb a to zdarma.
Idioti jsou Cesi, kteri vzdy maji opacne nazory nez civilizovane narody. Pred 20 lety vykrikovali Se Sovetskym svazem na vecne casy, dnes to jsou nejvetsi experti na vsechno: dane, EU, GO. Nejak ale chybi prakticke dukazy. Ceske firmy prakticky neexistuji, bud jsou rozkradene nebo zbankrotovaly kvuli neschopnemu managementu. Ceske hospodarstvi jsou zahranicni firmy, samozrejme, ze, z ceskeho pohledu, s blbci ve vedeni, vsechno komuniste apod. Neni divu, ze nemecti "blbci" nechteji ceske "experty", proto radeji zadneho v predstavenstu Skoda nemaji.
ať tomu mágové z automobilek říkají jak chtějí. Děje se navíc na úkor ostatních výrobců zboží dlouhodobější spotřeby. Počkejme si, jak budou vypadat prodeje fábií za půl roku.
Jestli zavedou srotovne tak tam budou vozit rovnou cerstve vyrobene Skodovky, vrak jako vrat a ten od Skodovky nemusi byt ani 10starej
Ještě jsem ani Octavku nestačil zaregistrovat a už jsem stál v servisu. Ty fakt jedou
Minuly tyden jsem cetl analyzu o dopadu srotovneho na bratry v Risi...trh s auty se ozivil, ale asi padesat jinych odvetvi slo diky tomutu napadu uplne do hajzlu napr. nabytek, kterej sel o 30%dolu...
divim se, ze se tahle analyza na idnesu jeste neobjevila..a neni to mozna zamer?
Jj, o tomhle přesměrování finančních prostředků se moc nemluví. Udivilo mne, že se alespoň zmínili o vracení aut, na která si lidé půjčili a pak nezvládali splácet. Připomíná mi to situaci, kdy někdo něco zkazí a pak dodá, že to vlastně nebylo tak špatný a vlastně to i něčemu pomohlo.
ako moze sediet v sefstve takej velkej firmy taky magor? ak ma stat fungovat tymto sposobom, ze bude prispievat na urcity vyrobok srotovnym alias dotaciou o velkosti samotneho DPH, ktore sa mu nasledne vrati, tak mozeme DPH rovno zrusit a bude to mat ten isty efekt! Z coho ale bude fungovat stat ako taky, to netusim, to potom zrovna mozu zacat predavat auta bez marze len za vyrobne naklady...
Já bych ho nepodceňoval, prostě jen kope za sebe a svou firmu. Magoři jsou ti, co to šrotovné schválili.
Některé perly tohoto pána stojí opravdu za to, třeba "Co německá vláda zaplatila na podpoře, to se jí vrátilo na dani z přidané hodnoty." On si asi myslí že auta jsou jediné zboží za které se odvádí DPH, možná by mu měli říct že DPH se platí ze všeho zboží a že díky tomu že lidé si koupili auto a zaplatili DPH za koupi auta bude chybět státu DPH za jiné výrobky které si lidé nekoupí, protože na to nebudou mít.
No pan Jung a jemu podobní s argumentací DPH vymysleli konečně perpetum mobile , takže je načase zavést ....ovné na vše ostatní, když to takhle krásně funguje ...