- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Samozřejmě, že Tvrdík může za problémy ČSA o tom žádná, ale rozhodně není sám. Nový management dokončil to, co Tvrdík začal.
Vice jak 7tis lidi v ankete hlasovalo, ze za skodu v CSA muze tvrdik, jsem
dojat, ze 7tis lidi ma takovy prehled a znalosti, ze rozumi tak slozite
spolecnosti jakou CSA je. Bravo panove a damy, jste odbornici radost pohledat.
bud. uz informace, ze se veskere jednani top managementu v CSA kona v anglictine a tvrdik neumi anglicky bez tlumocnika ani pozdravid uz mluvi samo za sebe. tvrdika do vedeni csa dosadili politicke machinace a ten se jim odvdecil uplnym rozk(r/l)adem CSA. tvrdika by meli svrhnout z okna
Národní dopravci si zvykli že nemusí být v zisku toto začalo v 70-tých letech. ČSA specificky se soustředila na firemní klientelu a obsazovala své předražené lety právě tím že podplácela v osobních odděleních českých firem zaměstnance kteří byly odpovědní za objednávky letenek. Scháněl jsem letenku do Bankoku a sehnal jsem jí přes airswiss za 26 000 stejnou letenku mi nabídla ČSA za 160 000. Jinými slovy nestála o to abych si jí koupil přes ČSA.
Za totality byla ČSA prolezlá agentama STB. Každý rok řešilo ČSA vypovězení nějakého svého obchodního zástupce z nějaké země pro špionáž. Ředitelé ČSA byly genrálové z armády a nebo z vojsk ministerstva vnitra.
Po revoluoci se začali vyhazovat ti co něco v ČSA uměli ale na STBáky se nešahalo (věděli příliš mnoho) a začala postupná dezintegrace toho co fungovalo. Například z paříže letí těsně po sobě 3 spoje tím 3-tím je ČSA koho to asi tak osloví. Tím se ale vedení od Tvrdíkovi dobvy nezabývá. Teorie o snadném odprodeji letadel je naprostá krav
ina. A Hlavně co po krizi?
Redukce leadel o 20% neznamená redukci zaměstnanců o 20%.
Snížení počtu letů z nějaké destinace kam ostatní lítají denně znamená jen ztrátu klientely,...
V ČSA se nahromadily problémy které souvisejí s tím že většina managementu sem šla jen s vidinou zlodějny a snadného teplého dobře placeného místa.
Pokud nové vedení nepřijde s rozumnou strategií jak dál je lepší tohoto národního dopravce zrušit.
a dela vse pro to, aby stat na CSA co nejvice prodelal
ODS taky nemá zájem situaci řešit. Celé je to divné. Už dávno se spekuluje o om, že existuje záměr snížit hodnotu ČSA na minimum,
OVM mě potvrdily jedno. Představitelé ODS jsou zhruba stejně inteligentní jako představitelé ČSSD. V uvedeném případě dokonce neschopný Tvrdík neskutečně snadno vyčníval nad představitelkou ODS. Co k tomu víc dodat. Snad jenom to, že u voličů je to asi hodně podobné. Projevuje se to i v této diskuzi, kdy se příznivci ODS snaží Řápkovou obhajovat i po tom, co v TV předvedla...
Přesně, přesně - taky jsem viděl tu diskuzi a Tvrdík docela excelovat, byť přiznal, že když se přidávalo na platech, takže tenkrát to navýšení bylo fakt enormní. Ale paní primátorka - ta mlela pořád svou - a i když se relativně dařilo ČSA v letech 2006 až 2008 (částečně), tak najednou za vše může Tvrdík. A taky tam zazněla důležitá věc - že ČSA používá německý způsob rozhodování - čili spolu s představenstem spolurozhoduje i dozorčí rada, čili i pan Kočárník i Řápková.
Jirka nikdy nic. Na jachtě v chorvatsku nebyl, Urban nebyl v Toskánsku, Tvrdík nemůže za problémy čsa.
Dobrá fotka pěkně dokládající, co je pan Paroubek zač.
Jirku nemám rád. Jak poznáš z fotky, zač je fotografovaný? Rád se přiučím.
Urááá,Urááá, urááá
PAROUBKOVA ZLOCINECKA PARTA , KTERA TUNELUJE STATNI FIRMY
Jirka? Takový hodný člověk. Všecko pro lidi a ty tak??????????????????
Tvrdíka, který čsa potopil, tam dala čssd. Lašáka také prosadila čssd. Ale hlavně, že za to vůbec nemůže